От: Причини за често горящи запалители кабели...
Благодаря ти за разяснението, bogilloff! Преди време се разрових из нета да разбера за какво са тези кутийки наредени до управлението на метановата. Изкарах схемите на свързване и на аванс процесора и на контрола на ламбда сондата. упорито се разрових кабел по кабел, като описвах на листче и сравнявах със схемите. Всичко се оказа точно свързано с изключение на аванс процесора, който не бе вързан към потенциометъра на дросела и към датчика на коляновия вал. Направих нужните свързвания и на метан колата определено придоби по-добра динамика, но по спомени вдигна оборотите на празен ход, опитах се да ги сваля с винта от изпарителя, но не успях... на бензин също имаше някакви мизерии, а и започна да ми свети лампата за грешка. Когато откачих аванс процесора от датчика на коляновия вал индикатора за грешка спря да свети и всичко се върна по старо му... Иначе съм напълно съгласен, че трябва да има аванс на запалването пък било и то, както някои го правя с лъжене на компа, че двигателя е студен, като се манипулира датчика за температура.
За кабелите... в началото джипката дойде с Бош, който ми изкара около 3 години. След това последва експеримента с Тесла, които изкараха месец и същият на вид Бош, който изкара половин година... Кабелите съм ги полагал много внимателно без да се пречупват, като съм им сложил пластмасови дистанциращи скоби къде ли не, а самите кабели са изключително гъвкави. Като се появи гърменето и прекъсване на моменти при ускорение вдигнах капака в тъмното и видях много места на светкане от кабелите при подаване на газ...
А между другото, ако някой познава читав метан-сервиз да пише на лични, защото съм решил и изпарителя да сменям. Благодаря!
Благодаря ти за разяснението, bogilloff! Преди време се разрових из нета да разбера за какво са тези кутийки наредени до управлението на метановата. Изкарах схемите на свързване и на аванс процесора и на контрола на ламбда сондата. упорито се разрових кабел по кабел, като описвах на листче и сравнявах със схемите. Всичко се оказа точно свързано с изключение на аванс процесора, който не бе вързан към потенциометъра на дросела и към датчика на коляновия вал. Направих нужните свързвания и на метан колата определено придоби по-добра динамика, но по спомени вдигна оборотите на празен ход, опитах се да ги сваля с винта от изпарителя, но не успях... на бензин също имаше някакви мизерии, а и започна да ми свети лампата за грешка. Когато откачих аванс процесора от датчика на коляновия вал индикатора за грешка спря да свети и всичко се върна по старо му... Иначе съм напълно съгласен, че трябва да има аванс на запалването пък било и то, както някои го правя с лъжене на компа, че двигателя е студен, като се манипулира датчика за температура.
За кабелите... в началото джипката дойде с Бош, който ми изкара около 3 години. След това последва експеримента с Тесла, които изкараха месец и същият на вид Бош, който изкара половин година... Кабелите съм ги полагал много внимателно без да се пречупват, като съм им сложил пластмасови дистанциращи скоби къде ли не, а самите кабели са изключително гъвкави. Като се появи гърменето и прекъсване на моменти при ускорение вдигнах капака в тъмното и видях много места на светкане от кабелите при подаване на газ...
А между другото, ако някой познава читав метан-сервиз да пише на лични, защото съм решил и изпарителя да сменям. Благодаря!
Коментар