Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Причини за често горящи запалители кабели...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Причини за често горящи запалители кабели...

    Преди време купих едни кабели Тесла за 30 и няколко лева комплекта... пробиха след месец още не им се беше махнала фабричната миризма на силикон и гума, когато ги бракувах. Купих си Бош за 80 и няколко лева комплекта. Еми... не изкара и година, и сега пак прекъсват, светят на тъмно, гърмя на метан... Свещите също са сменяни при смяната на кабелите и са уж читави Беру. Да имате идея, къде е ключа от бараката?
    ОФА КБ X20SE + метан

  • #2
    От: Причини за често горящи запалители кабели...

    Преди години се занимавах с ел.по коли докъто бях студент,основно таксита,слагах едни бобини на автоелектроника,15 лв. При цена от 120 и нагоре оригинална примерно за фолцваген.Много читави и грамотно направени,след всеки монтаж на такава бобина,максимум до седмица избиваха кабелите,даваше по голяма и плътна искра,след смяна с графитни силиконови кабели,забравяш с години.
    Новите коли нямат кабели,архаична история.Бобините директно в свещите,а те запечатани в главата,няма загуби,няма вода,няма хармоница.Успех
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      От: Причини за често горящи запалители кабели...

      Благодаря за разяснението, колега но не разбрах какво е решението на моят проблем :-( Всички кабели, които съм ползвал досега са силиконови, графитни...
      ОФА КБ X20SE + метан

      Коментар


      • #4
        От: Причини за често горящи запалители кабели...

        Подходящи свещи.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #5
          От: Причини за често горящи запалители кабели...

          Roninn намеква, че ако не си с оригиналната бобина, вероятно е от това. Ако си с оригиналната, или свещите не са ти каквито трябва, или просто си карък и си попаднал на кьопави кабели. Последното ми се е случвало. както е написал и veskov, свещи е желателно да са такива, каквито е написал производителя и с нужното разстояние. Всякакви амнайсе електродни, газаджийски, нам-си-кви, не помагат на мотора, най-често пречат.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #6
            От: Причини за често горящи запалители кабели...

            Бобината си е оригинална и не съм я пипал откакто съм взел джипа преди около 5 години. В началото джипката беше със същите Бош кабели и Бош свещи. Почти 4 години нямаше никакви проблеми с тях...
            ОФА КБ X20SE + метан

            Коментар


            • #7
              От: Причини за често горящи запалители кабели...

              Тефчо, значи всички сме каръци, защото продават само ментета.
              Преди време исках да сменя кабелите на маздата на жената.
              Бяха някакви. Пъро купих ТЕсла, макар че ми казваха, че са голяма ТеслА.
              Оказа се, че са абсолютно същите като моите. И чисто нови, светеха на тъмно, също като старите.
              Смених ги с друга марка, същата работа, дори по-зле. Пробвах с NGK, няма разлика.
              Всичко е менте.
              Колега, отивай в Опел, предполагам няма да са много по-скъпи.
              Преди време жена ми караше Опел, свещи и купувах оригинални от дилъра, цените бяха същите като на другите навсякъде.

              Коментар


              • #8
                От: Причини за често горящи запалители кабели...

                Напълно подкрепям колегата Иван,имал съм Опел с ХЕ двигател,наскоро продадох друг с ЛЕТ мотор.Извода е,че за безпроблемна запалителна уредба - само ОРИГИНАЛНИ кабели! Не съм питал за цени в София Ауто,мойте съм ги копувал от Олимпия(нямам нищо общо с фирмата-опитвам се да дам ориентир),цената беше около 240лв. комплекта(5бр.-кабели) на БЕРУ.И аз като теб пробвах с БОШ (100лв.-комплекта),но изкараха 5000км и мотора започна да прекъсва във високите обороти.

                Коментар


                • #9
                  От: Причини за често горящи запалители кабели...

                  Първоначално публикуван от TRAX Преглед на мнение
                  Напълно подкрепям колегата Иван,имал съм Опел с ХЕ двигател,наскоро продадох друг с ЛЕТ мотор.Извода е,че за безпроблемна запалителна уредба - само ОРИГИНАЛНИ кабели! Не съм питал за цени в София Ауто,мойте съм ги копувал от Олимпия(нямам нищо общо с фирмата-опитвам се да дам ориентир),цената беше около 240лв. комплекта(5бр.-кабели) на БЕРУ.И аз като теб пробвах с БОШ (100лв.-комплекта),но изкараха 5000км и мотора започна да прекъсва във високите обороти.
                  Потвърждавам за цената и въпросните кабели BERU от Олимпия за 240лв. купих ги когато взех фронти и карам вече 5-та година, засега няма никакви проблеми.
                  Така че Влади, събирай парички за истински кабели и свещи за да знаеш че 100% си взел с истинско качество, цената наистина е висока но има защо.

                  п.с. Ако това ще те успокои, едно пикливо жило за скоростомера - оригинален - GM - Made in Germany, ми струваше от олимпията 220лв, та за кабелите ли да се прави компромис....

                  Коментар


                  • #10
                    От: Причини за често горящи запалители кабели...

                    Въпросът е да не се окаже, че има друг бъг и тия 240лв. да изгорят за половин година... Възможно ли е бобината да е пробила така, че да пердаши по-як ток? Според познанията ми по електричество би трябвало да стане точно обратното при пробив ама знам ли...
                    ОФА КБ X20SE + метан

                    Коментар


                    • #11
                      От: Причини за често горящи запалители кабели...

                      Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                      Въпросът е да не се окаже, че има друг бъг и тия 240лв. да изгорят за половин година... Възможно ли е бобината да е пробила така, че да пердаши по-як ток? Според познанията ми по електричество би трябвало да стане точно обратното при пробив ама знам ли...
                      правилни са ти познанията.

                      Ванка, знам какво продават, набутвал съм се. Стигнал съм до положение, да си търся стари кабели от някоя блъсната кола - в момента на малкия Миц съм с такива, дваейсетина годиншни - никакви дертове. Бях се набутал с 'оригинални японски' Сюа ли де да знам как се произнася. Толкова оригинални, че си светеха чисто нови и като тръгнах да ги вадя, 2 се скъсаха.
                      От друга страна, баща ми кара с Тесла на Хондето, 5-6 години вече. Сега единия се ебава, обаче то си е по вина на баща ми. Все още не съм видял кабел, който да издържа на прерязвване...

                      както и да е, отплеснах се. Читави кабели са си проблем за намиране. Не е като да няма, но...
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Причини за често горящи запалители кабели...

                        Кви 240лв. за кабели на свещи бе хора,къде отидехте,един основен ремонт на ДВГ е 400 лева!Повечето от кабелите са взаимозаменяеми по модели и тип двигатели просто си ги проверяваш по дължина и си избираш квото искаш.Аз също съм купувал оригинални за Фронтера с металните лули и пълно дърво ,една година и аут ,ама пълен аут,от години си пера със силиконови от каквото и да е ,единствено свещите ги купувам с точното температурно число и на марки не робувам,предпочитам обаче NGK или американски на GМ ,може и моторкрафт и нямам проблеми!
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Причини за често горящи запалители кабели...

                          Колега Roninn,усещаш ли каква глупост. си написал.Новите коли нямат кабели,архаична история.Бобините директно в свещите,а те запечатани в главата,няма загуби,няма вода,няма хармоница.И ръсиш мозък по форума.Кво си учил.Ветеринарно училище ли бе.Не вкарвай в заблуждение хората.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Причини за често горящи запалители кабели...

                            Първоначално публикуван от dizo Преглед на мнение
                            Колега Roninn,усещаш ли каква глупост. си написал.Новите коли нямат кабели,архаична история.Бобините директно в свещите,а те запечатани в главата,няма загуби,няма вода,няма хармоница.И ръсиш мозък по форума.Кво си учил.Ветеринарно училище ли бе.Не вкарвай в заблуждение хората.
                            Давай по спокойно,ръся каквото имам,давай едно по едно,ще те изслушам спокойно,после ще ти кажа точно какво съм учил.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #15
                              От: Причини за често горящи запалители кабели...

                              Дизо , ти кога за последно видя нов бензинов мотор.Че много отдавна ги почнаха с отделни бобини директно на свещта.Сега вече цял модул , от който стърчат само лулите.
                              пп Вярно , че тук се коментира защо пробиват кабелите...
                              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X