си мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта. В този ред на мисли, колко ви горят мотори, като моя при газов инжекцион? При мен макар с разни ламбда контроли, коректори на запалването и тем подобни щуротии на метан джипа е доста по-спънат в сравнение с бензина, но и системата ми е с маркуч и плочка... Ако дам някой лев ще мога да си зареждам под път и над път, ще изминавам с едно зареждане 2-3 пъти повече километри, гъзицата ще олекне и ще ми се освободи място в багажника, и най-важното с газов инжекцион колата ще започне да върви!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Свий
X
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
То проблема е, че от Майстори съм се напатил и гледам всичко сам да си правя... Наложи ли ми се да ходя все пак за нещо на майстор ми е такова приключение, все едно да ида на зъболекар... и за съжаление много често опасенията ми се оправдават. Или не е свършена работата, както трябва, или покрай ремонта на едно са развалили друго... Сега някой ще ми каже "еми обади се на Лозан" да ама човекът е много зает и не става да си запиша час за един кога си, а колата ми сега е една и си я карам всеки ден.Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнениеПросто си смени майстора.Мойта на метан върви повече от на бензин.И уредбата е най простата възможна.ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Привет колега, кое те притеснява в случая че метана ще става по-скъп, или че джипката ти не върви добре на метан? Ако е първото основното, не го мисли сегa, като стане на цена че да не ти е на далавера, тогава му мисли, дотогава карай си го на метан, колкото до вървежа, казваш че е обикновена система - с плочка, не съм имал вземане-даване с метанова уредба но толкова ли е сложно при метана да се регулират оборотите и обогатяването на сместта, докато ти хареса вървежа? Карал съм преди вектра с същия мотор като на фронти с обикновена АГУ - ланди ренцо, и аз като теб по отношение тогава за майстори... се научих сам да врътвам изпарителя ми и тройника докато ми хареса като вървеж и разход, но не ме питай колко псувни и време ми отне докато заработи и върви както искам, седмица експериментирах, то не беше играене на обороти, гаснене, свръх разход, гърмежи от бедна смес... но накрая се получи приличноПървоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеси мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта.
.
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Врътването на врътките не е проблем. Преди година си смених и мембраните на изпарителя, като цяло прилича на изпарител на газова, не е много по-различен. С регулиране на врътките не се получава особена разлика във вървенето, а иначе ако чакам наистина метана да скочи, после няма да мога да си продам метановата уредба, защото никой няма да иска да я купи. Иначе нищо не ме притеснява, просто размишлявам на глас... и съм описал плюсовете на газта пред метана.ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Щом е такава работатаПървоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеВрътването на врътките не е проблем. Преди година си смених и мембраните на изпарителя, като цяло прилича на изпарител на газова, не е много по-различен. С регулиране на врътките не се получава особена разлика във вървенето, а иначе ако чакам наистина метана да скочи, после няма да мога да си продам метановата уредба, защото никой няма да иска да я купи. Иначе нищо не ме притеснява, просто размишлявам на глас... и съм описал плюсовете на газта пред метана.
, в такъв случай ако продадеш метановата уредба на прилична цена, ще можеш да си купиш чисто нова АГУ но не ГИ, при правилна настройка и реле за спиране на сигнала към ламбда сондата при работа на газ, така няма да трупа грешки и ще върви по-добре и от на бензин, ще ти останат даже и пари да напълниш бутилката с газ
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Моят съсед от 2-3 години кара на метан и двете си коли (Голф и Витара), за компенсиране на "спъванеето" ги е турбинирал. И двете коли се карат всеки ден. Витарката достатъчно често освен за градска кола се ползува и по предназначение, вярно без екстремален офроуд, но и без особено жалене. За Витарника (1.6 моно, 80кс оригинално) знам че с 12 килограма изкарва около 250км - 260км и върви доста повече от колкото на бензин. Откак направи конверсията не е трошил и ремонтирал нищо по системата.
Естествено, въпросите със зареждането, килограмите и самата играчка по турбо-конверсията си остават, но пък е забавно
О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Сега , кой колко гори ... имаше тема някъде .Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеси мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта. В този ред на мисли, колко ви горят мотори, като моя при газов инжекцион? При мен макар с разни ламбда контроли, коректори на запалването и тем подобни щуротии на метан джипа е доста по-спънат в сравнение с бензина, но и системата ми е с маркуч и плочка... Ако дам някой лев ще мога да си зареждам под път и над път, ще изминавам с едно зареждане 2-3 пъти повече километри, гъзицата ще олекне и ще ми се освободи място в багажника, и най-важното с газов инжекцион колата ще започне да върви!
Второ , не знам точно с кой двигател си , но ако си с C20NE - за него е известно , че е един от най-безпроблемните за газифициране и с обикновена АГУ ( стига да е монтирана грамотно) си върви безгрижно . Така че нямам представа колко колеги тук са с газов инжекцион , за да ти дадат справка за разхода .
Трето : въпрос на изминавани годишно километри . Колкото и да е безпроблемна обикновената газова уредба , трябва да се има предвид , че с ГИ разходът ще с литър-два надолу , в сравнение с обикновената . Така , че сам преценяваш и теглиш калема . Аз лично , поради горното , сериозно съм се замислил за смяна на обикновената с ГИ.
... и четвърто : при ГИ трябва да се има предвид една особеност : желателно е преди монтирането му да си направиш диагностика и да си сигурен , че всичко по запалителната и захранващата система работи безупречно , за да нямаш проблеми в работата му впоследствие.
Опс ! Сега забелязах в подписа ти , че си с X20SE .
При тази ситуация според мен ГИ е за предпочитане.
Последно редактирано от Vlado_Ts; 27-08-13, 10:07.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
И моята фронтера е като твоята ОФА КБ X20SE. Преди бях с обикновена газова уредба BRC и постоянно имах някакви ядове. После си сложих газов инжекцион Ловато и около 2 години нищо не е пипано по двигателя, освен смяната на масло. Разхода на газ е следния: градско 17 / 20 лято/зима, извън града гори 12 - 14 според натискането на педала. По-нисък разход никога не съм постигал трайно /освен в началото на ГИ/ и вече не се и мъча да го свалям.Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеси мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта. В този ред на мисли, колко ви горят мотори, като моя при газов инжекцион?
Ето тук обсъждахме проблеми с разхода на газ.
http://www.offroad-bulgaria.com/show...=106212&page=7
Поздрави!Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
То да ти кажа, и с обикновена уредба ще върви повече от на метан. И ще ти е много евтино да си я направиш и то сам. Ти можеш. Ще ти харчи 15 в софия. Може и по малко на моменти. Изпарителят ловато е 160 лв.,(може турски за 55 лв. но изкарва година и половина - две ) бутилката 60-80 лв., сонда 60лв., клапан 15 лв., тръба 35 лв. Копче 10-40 лв.Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениегъзицата ще олекне и ще ми се освободи място в багажника, и най-важното с газов инжекцион колата ще започне да върви!
За около 350 лв. можеш да си сложиш сам газовата уредба - чисто нова. Естествено ГИ е по-съвременният вариант, но е 950 лв. - ловато. Българският е 750. Течна фаза е най-добре, но цената е колкото цялата кола, и е още непопулярна в България. Няма кой да я поддържа.
И с твоите пружини като се вдигне отзад, ще компенсираш отпред с торсионите и ще стане супер.
Аз съм за това твое начинание, особено още докато метановата уредба държи цена на старо.
Давай.Последно редактирано от sony bono; 27-08-13, 16:32.
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
И аз съм със същия мотор,преди две години монтирах най-евтината обикновенна турска уредба и немам абсолютно никакви ядове.Върви като бесна и на пътя и извън него.С 20лв ~100КМ.градско в София.Въздушен филтър на 5000км. и свещи на 10000км.-това са нещата,които сменявам редовно.Замисли се дали има смисъл да даваш двойна цена за ГИ.А и никога не ми е гърмяла.
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Благодаря за отговорите! Първо ще проуча, къде правят най-читавата метанова диагностика. После отивам там, давам някакви пари и ако има задоволителен резултат няма да се занимавам засега с това, което съм замислил, ако пък ли няма... ще започна да заделям парици за газов инжекцион, а пък на моята метанова, колкото-толкова ще и взема. Обикновена газова не искам все пак тези 300-500лв. разлика ще се избият след време, а и съм сигурен, че с ГИ мотора ще върви по-добре.ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Има варианти и на изплащане. Четирима от монтажистите бяха на този вариант и са доволни. За 5-6 месеца си ги изплатиха. Но пък и няма за какаво да бързаш. Ако решиш можеш да си продаваш метановата докато ти е на колата. Мераклии ще има много.
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Честно да ти кажа дори при разход 18 на 100 градско в сравнение със сегашният ми разход, ще трябва да дам 2-3лв. отгоре, ако мина на газ. Това означава, че ако метана скочи с 20‰ ще ми излиза по-скъпо в сравнение с газта.ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Така е, пък и на нашите маломощни машини и малкото добавена мощност е добре дошла.Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеЧестно да ти кажа дори при разход 18 на 100 градско в сравнение със сегашният ми разход, ще трябва да дам 2-3лв. отгоре, ако мина на газ. Това означава, че ако метана скочи с 20‰ ще ми излиза по-скъпо в сравнение с газта.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар