си мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта. В този ред на мисли, колко ви горят мотори, като моя при газов инжекцион? При мен макар с разни ламбда контроли, коректори на запалването и тем подобни щуротии на метан джипа е доста по-спънат в сравнение с бензина, но и системата ми е с маркуч и плочка... Ако дам някой лев ще мога да си зареждам под път и над път, ще изминавам с едно зареждане 2-3 пъти повече километри, гъзицата ще олекне и ще ми се освободи място в багажника, и най-важното с газов инжекцион колата ще започне да върви!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Свий
X
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнениеПросто си смени майстора.Мойта на метан върви повече от на бензин.И уредбата е най простата възможна.ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеси мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта..
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Врътването на врътките не е проблем. Преди година си смених и мембраните на изпарителя, като цяло прилича на изпарител на газова, не е много по-различен. С регулиране на врътките не се получава особена разлика във вървенето, а иначе ако чакам наистина метана да скочи, после няма да мога да си продам метановата уредба, защото никой няма да иска да я купи. Иначе нищо не ме притеснява, просто размишлявам на глас... и съм описал плюсовете на газта пред метана.ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеВрътването на врътките не е проблем. Преди година си смених и мембраните на изпарителя, като цяло прилича на изпарител на газова, не е много по-различен. С регулиране на врътките не се получава особена разлика във вървенето, а иначе ако чакам наистина метана да скочи, после няма да мога да си продам метановата уредба, защото никой няма да иска да я купи. Иначе нищо не ме притеснява, просто размишлявам на глас... и съм описал плюсовете на газта пред метана., в такъв случай ако продадеш метановата уредба на прилична цена, ще можеш да си купиш чисто нова АГУ но не ГИ, при правилна настройка и реле за спиране на сигнала към ламбда сондата при работа на газ, така няма да трупа грешки и ще върви по-добре и от на бензин, ще ти останат даже и пари да напълниш бутилката с газ
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Моят съсед от 2-3 години кара на метан и двете си коли (Голф и Витара), за компенсиране на "спъванеето" ги е турбинирал. И двете коли се карат всеки ден. Витарката достатъчно често освен за градска кола се ползува и по предназначение, вярно без екстремален офроуд, но и без особено жалене. За Витарника (1.6 моно, 80кс оригинално) знам че с 12 килограма изкарва около 250км - 260км и върви доста повече от колкото на бензин. Откак направи конверсията не е трошил и ремонтирал нищо по системата.
Естествено, въпросите със зареждането, килограмите и самата играчка по турбо-конверсията си остават, но пък е забавноО879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеси мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта. В този ред на мисли, колко ви горят мотори, като моя при газов инжекцион? При мен макар с разни ламбда контроли, коректори на запалването и тем подобни щуротии на метан джипа е доста по-спънат в сравнение с бензина, но и системата ми е с маркуч и плочка... Ако дам някой лев ще мога да си зареждам под път и над път, ще изминавам с едно зареждане 2-3 пъти повече километри, гъзицата ще олекне и ще ми се освободи място в багажника, и най-важното с газов инжекцион колата ще започне да върви!
Второ , не знам точно с кой двигател си , но ако си с C20NE - за него е известно , че е един от най-безпроблемните за газифициране и с обикновена АГУ ( стига да е монтирана грамотно) си върви безгрижно . Така че нямам представа колко колеги тук са с газов инжекцион , за да ти дадат справка за разхода .
Трето : въпрос на изминавани годишно километри . Колкото и да е безпроблемна обикновената газова уредба , трябва да се има предвид , че с ГИ разходът ще с литър-два надолу , в сравнение с обикновената . Така , че сам преценяваш и теглиш калема . Аз лично , поради горното , сериозно съм се замислил за смяна на обикновената с ГИ.
... и четвърто : при ГИ трябва да се има предвид една особеност : желателно е преди монтирането му да си направиш диагностика и да си сигурен , че всичко по запалителната и захранващата система работи безупречно , за да нямаш проблеми в работата му впоследствие.
Опс ! Сега забелязах в подписа ти , че си с X20SE .При тази ситуация според мен ГИ е за предпочитане.
Последно редактирано от Vlado_Ts; 27-08-13, 10:07.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеси мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта. В този ред на мисли, колко ви горят мотори, като моя при газов инжекцион?
Ето тук обсъждахме проблеми с разхода на газ.
http://www.offroad-bulgaria.com/show...=106212&page=7
Поздрави!Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениегъзицата ще олекне и ще ми се освободи място в багажника, и най-важното с газов инжекцион колата ще започне да върви!
За около 350 лв. можеш да си сложиш сам газовата уредба - чисто нова. Естествено ГИ е по-съвременният вариант, но е 950 лв. - ловато. Българският е 750. Течна фаза е най-добре, но цената е колкото цялата кола, и е още непопулярна в България. Няма кой да я поддържа.
И с твоите пружини като се вдигне отзад, ще компенсираш отпред с торсионите и ще стане супер.
Аз съм за това твое начинание, особено още докато метановата уредба държи цена на старо.
Давай.Последно редактирано от sony bono; 27-08-13, 16:32.
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
И аз съм със същия мотор,преди две години монтирах най-евтината обикновенна турска уредба и немам абсолютно никакви ядове.Върви като бесна и на пътя и извън него.С 20лв ~100КМ.градско в София.Въздушен филтър на 5000км. и свещи на 10000км.-това са нещата,които сменявам редовно.Замисли се дали има смисъл да даваш двойна цена за ГИ.А и никога не ми е гърмяла.
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Благодаря за отговорите! Първо ще проуча, къде правят най-читавата метанова диагностика. После отивам там, давам някакви пари и ако има задоволителен резултат няма да се занимавам засега с това, което съм замислил, ако пък ли няма... ще започна да заделям парици за газов инжекцион, а пък на моята метанова, колкото-толкова ще и взема. Обикновена газова не искам все пак тези 300-500лв. разлика ще се избият след време, а и съм сигурен, че с ГИ мотора ще върви по-добре.ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Има варианти и на изплащане. Четирима от монтажистите бяха на този вариант и са доволни. За 5-6 месеца си ги изплатиха. Но пък и няма за какаво да бързаш. Ако решиш можеш да си продаваш метановата докато ти е на колата. Мераклии ще има много.
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Честно да ти кажа дори при разход 18 на 100 градско в сравнение със сегашният ми разход, ще трябва да дам 2-3лв. отгоре, ако мина на газ. Това означава, че ако метана скочи с 20‰ ще ми излиза по-скъпо в сравнение с газта.ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...
Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеЧестно да ти кажа дори при разход 18 на 100 градско в сравнение със сегашният ми разход, ще трябва да дам 2-3лв. отгоре, ако мина на газ. Това означава, че ако метана скочи с 20‰ ще ми излиза по-скъпо в сравнение с газта.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар