Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да мана метана и да туря газов инжекцион...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да мана метана и да туря газов инжекцион...

    си мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта. В този ред на мисли, колко ви горят мотори, като моя при газов инжекцион? При мен макар с разни ламбда контроли, коректори на запалването и тем подобни щуротии на метан джипа е доста по-спънат в сравнение с бензина, но и системата ми е с маркуч и плочка... Ако дам някой лев ще мога да си зареждам под път и над път, ще изминавам с едно зареждане 2-3 пъти повече километри, гъзицата ще олекне и ще ми се освободи място в багажника, и най-важното с газов инжекцион колата ще започне да върви!
    ОФА КБ X20SE + метан

  • #2
    От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

    Просто си смени майстора.Мойта на метан върви повече от на бензин.И уредбата е най простата възможна.
    Иво (таксито) Андреев
    0988 91 80 50
    Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

    Коментар


    • #3
      От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

      Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
      Просто си смени майстора.Мойта на метан върви повече от на бензин.И уредбата е най простата възможна.
      То проблема е, че от Майстори съм се напатил и гледам всичко сам да си правя... Наложи ли ми се да ходя все пак за нещо на майстор ми е такова приключение, все едно да ида на зъболекар... и за съжаление много често опасенията ми се оправдават. Или не е свършена работата, както трябва, или покрай ремонта на едно са развалили друго... Сега някой ще ми каже "еми обади се на Лозан" да ама човекът е много зает и не става да си запиша час за един кога си, а колата ми сега е една и си я карам всеки ден.
      ОФА КБ X20SE + метан

      Коментар


      • #4
        От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

        Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
        си мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта.
        Привет колега, кое те притеснява в случая че метана ще става по-скъп, или че джипката ти не върви добре на метан? Ако е първото основното, не го мисли сегa, като стане на цена че да не ти е на далавера, тогава му мисли, дотогава карай си го на метан, колкото до вървежа, казваш че е обикновена система - с плочка, не съм имал вземане-даване с метанова уредба но толкова ли е сложно при метана да се регулират оборотите и обогатяването на сместта, докато ти хареса вървежа? Карал съм преди вектра с същия мотор като на фронти с обикновена АГУ - ланди ренцо, и аз като теб по отношение тогава за майстори... се научих сам да врътвам изпарителя ми и тройника докато ми хареса като вървеж и разход, но не ме питай колко псувни и време ми отне докато заработи и върви както искам, седмица експериментирах, то не беше играене на обороти, гаснене, свръх разход, гърмежи от бедна смес... но накрая се получи прилично .

        Коментар


        • #5
          От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

          Врътването на врътките не е проблем. Преди година си смених и мембраните на изпарителя, като цяло прилича на изпарител на газова, не е много по-различен. С регулиране на врътките не се получава особена разлика във вървенето, а иначе ако чакам наистина метана да скочи, после няма да мога да си продам метановата уредба, защото никой няма да иска да я купи. Иначе нищо не ме притеснява, просто размишлявам на глас... и съм описал плюсовете на газта пред метана.
          ОФА КБ X20SE + метан

          Коментар


          • #6
            От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

            Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
            Врътването на врътките не е проблем. Преди година си смених и мембраните на изпарителя, като цяло прилича на изпарител на газова, не е много по-различен. С регулиране на врътките не се получава особена разлика във вървенето, а иначе ако чакам наистина метана да скочи, после няма да мога да си продам метановата уредба, защото никой няма да иска да я купи. Иначе нищо не ме притеснява, просто размишлявам на глас... и съм описал плюсовете на газта пред метана.
            Щом е такава работата , в такъв случай ако продадеш метановата уредба на прилична цена, ще можеш да си купиш чисто нова АГУ но не ГИ, при правилна настройка и реле за спиране на сигнала към ламбда сондата при работа на газ, така няма да трупа грешки и ще върви по-добре и от на бензин, ще ти останат даже и пари да напълниш бутилката с газ

            Коментар


            • #7
              От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

              Моят съсед от 2-3 години кара на метан и двете си коли (Голф и Витара), за компенсиране на "спъванеето" ги е турбинирал. И двете коли се карат всеки ден. Витарката достатъчно често освен за градска кола се ползува и по предназначение, вярно без екстремален офроуд, но и без особено жалене. За Витарника (1.6 моно, 80кс оригинално) знам че с 12 килограма изкарва около 250км - 260км и върви доста повече от колкото на бензин. Откак направи конверсията не е трошил и ремонтирал нищо по системата.
              Естествено, въпросите със зареждането, килограмите и самата играчка по турбо-конверсията си остават, но пък е забавно
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

                Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                си мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта. В този ред на мисли, колко ви горят мотори, като моя при газов инжекцион? При мен макар с разни ламбда контроли, коректори на запалването и тем подобни щуротии на метан джипа е доста по-спънат в сравнение с бензина, но и системата ми е с маркуч и плочка... Ако дам някой лев ще мога да си зареждам под път и над път, ще изминавам с едно зареждане 2-3 пъти повече километри, гъзицата ще олекне и ще ми се освободи място в багажника, и най-важното с газов инжекцион колата ще започне да върви!
                Сега , кой колко гори ... имаше тема някъде .

                Второ , не знам точно с кой двигател си , но ако си с C20NE - за него е известно , че е един от най-безпроблемните за газифициране и с обикновена АГУ ( стига да е монтирана грамотно) си върви безгрижно . Така че нямам представа колко колеги тук са с газов инжекцион , за да ти дадат справка за разхода .

                Трето : въпрос на изминавани годишно километри . Колкото и да е безпроблемна обикновената газова уредба , трябва да се има предвид , че с ГИ разходът ще с литър-два надолу , в сравнение с обикновената . Така , че сам преценяваш и теглиш калема . Аз лично , поради горното , сериозно съм се замислил за смяна на обикновената с ГИ.

                ... и четвърто : при ГИ трябва да се има предвид една особеност : желателно е преди монтирането му да си направиш диагностика и да си сигурен , че всичко по запалителната и захранващата система работи безупречно , за да нямаш проблеми в работата му впоследствие.

                Опс ! Сега забелязах в подписа ти , че си с X20SE . При тази ситуация според мен ГИ е за предпочитане.
                Последно редактирано от Vlado_Ts; 27-08-13, 10:07.
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #9
                  От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

                  Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                  си мисля аз... особено след слуховете, че не след дълго метана ще скочи с 20%. По някакви криви сметки засега, като цена съм много малко на далавера над газта. В този ред на мисли, колко ви горят мотори, като моя при газов инжекцион?
                  И моята фронтера е като твоята ОФА КБ X20SE. Преди бях с обикновена газова уредба BRC и постоянно имах някакви ядове. После си сложих газов инжекцион Ловато и около 2 години нищо не е пипано по двигателя, освен смяната на масло. Разхода на газ е следния: градско 17 / 20 лято/зима, извън града гори 12 - 14 според натискането на педала. По-нисък разход никога не съм постигал трайно /освен в началото на ГИ/ и вече не се и мъча да го свалям.
                  Ето тук обсъждахме проблеми с разхода на газ.
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...=106212&page=7

                  Поздрави!
                  Последно редактирано от Ивайло Александров; 27-08-13, 15:12. Причина: добавяне на информация
                  Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                  VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                  Коментар


                  • #10
                    От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

                    Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                    гъзицата ще олекне и ще ми се освободи място в багажника, и най-важното с газов инжекцион колата ще започне да върви!
                    То да ти кажа, и с обикновена уредба ще върви повече от на метан. И ще ти е много евтино да си я направиш и то сам. Ти можеш. Ще ти харчи 15 в софия. Може и по малко на моменти. Изпарителят ловато е 160 лв.,(може турски за 55 лв. но изкарва година и половина - две ) бутилката 60-80 лв., сонда 60лв., клапан 15 лв., тръба 35 лв. Копче 10-40 лв.
                    За около 350 лв. можеш да си сложиш сам газовата уредба - чисто нова. Естествено ГИ е по-съвременният вариант, но е 950 лв. - ловато. Българският е 750. Течна фаза е най-добре, но цената е колкото цялата кола, и е още непопулярна в България. Няма кой да я поддържа.
                    И с твоите пружини като се вдигне отзад, ще компенсираш отпред с торсионите и ще стане супер.
                    Аз съм за това твое начинание, особено още докато метановата уредба държи цена на старо.
                    Давай.
                    Последно редактирано от sony bono; 27-08-13, 16:32.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

                      И аз съм със същия мотор,преди две години монтирах най-евтината обикновенна турска уредба и немам абсолютно никакви ядове.Върви като бесна и на пътя и извън него.С 20лв ~100КМ.градско в София.Въздушен филтър на 5000км. и свещи на 10000км.-това са нещата,които сменявам редовно.Замисли се дали има смисъл да даваш двойна цена за ГИ.А и никога не ми е гърмяла.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

                        Благодаря за отговорите! Първо ще проуча, къде правят най-читавата метанова диагностика. После отивам там, давам някакви пари и ако има задоволителен резултат няма да се занимавам засега с това, което съм замислил, ако пък ли няма... ще започна да заделям парици за газов инжекцион, а пък на моята метанова, колкото-толкова ще и взема. Обикновена газова не искам все пак тези 300-500лв. разлика ще се избият след време, а и съм сигурен, че с ГИ мотора ще върви по-добре.
                        ОФА КБ X20SE + метан

                        Коментар


                        • #13
                          От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

                          Има варианти и на изплащане. Четирима от монтажистите бяха на този вариант и са доволни. За 5-6 месеца си ги изплатиха. Но пък и няма за какаво да бързаш. Ако решиш можеш да си продаваш метановата докато ти е на колата. Мераклии ще има много.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

                            Честно да ти кажа дори при разход 18 на 100 градско в сравнение със сегашният ми разход, ще трябва да дам 2-3лв. отгоре, ако мина на газ. Това означава, че ако метана скочи с 20‰ ще ми излиза по-скъпо в сравнение с газта.
                            ОФА КБ X20SE + метан

                            Коментар


                            • #15
                              От: Да мана метана и да туря газов инжекцион...

                              Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                              Честно да ти кажа дори при разход 18 на 100 градско в сравнение със сегашният ми разход, ще трябва да дам 2-3лв. отгоре, ако мина на газ. Това означава, че ако метана скочи с 20‰ ще ми излиза по-скъпо в сравнение с газта.
                              Така е, пък и на нашите маломощни машини и малкото добавена мощност е добре дошла.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X