Колеги, този проблем го имам откак я купих фронти, но в последно време почна много ме дразнят тези вибрации в купето, значи дали ще е в движение или на място да изфорсирам, това става след точно 3500 оборота, тогава по седалките, изобщо все едно съм в гигантски вибратор
, какво да гледам за да ги отстраня тези пусти вибрации
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
Свий
X
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
Най вероятно имаш проблем с тампоните на двигатела погледни и този на раздаткатаПървоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеКолеги, този проблем го имам откак я купих фронти, но в последно време почна много ме дразнят тези вибрации в купето, значи дали ще е в движение или на място да изфорсирам, това става след точно 3500 оборота, тогава по седалките, изобщо все едно съм в гигантски вибратор
, какво да гледам за да ги отстраня тези пусти вибрации
ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
Ами колега качвай повече девойки и дръж Фронтито на 3500 оборота
доволни ще останат!!Това в смисъла на гигантския вибратор
А иначе по проблема много вероятно е да е от тампон........но можеш да провериш и за отхлабени болтове на гредата на скоростите както и да не би тръба на ауспуха да удря някаде по купето и от там да идват тези вибрации.....
Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
LZ1NES
Коментар
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
Привет колеги, значи проверих гърнетата, навсякъде където трябва си има съответните тампони и не видях някъде да опира или да е близо до купето, тампона на раздатката почти не мога да го видя в какво състояние е, но при положение че при потеляне, спиране лоста за скоростите не играе, което ми навежда на мисълта че тампона би трябвало да е здрав, тампоните на двигателя и преди съм ги гледал, не са скъсани, не са се опряли двете ламарини, остава вероятността че гумата е много твърда от старост, ако знам че ще е от тампоните проблема, ще купя оригинални тампони за да знам че съм сложил нещо качествено и да не се занимавам, но понеже 3 броя тампони ще ми излезе към 500лв как мога да съм сигурен че вибрациите ми ще изчезнат
. Май ще е по-добре да си купя мощна музика за тия пари и си реша въпроса

Други съвети да ми дадете?
Последно редактирано от Еделвайс; 22-02-12, 09:21.
Коментар
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
Тампоните на двигателя не винаги се виждат че са скъсани!!!!На мойта бивша Фронтерка КБ тампона се беше отпрал от долната ламарина и видимо всичко си беше ок защото си лежеше без проблем от тежеста на мотора докато не се наложи да се измъкне леко двигателя нагоре.Тогава се разбра че е скъсан......долната ламарина си остана на мястото докато горната с гумата си излезнаха.Колкото до това аз си купих тампон за 50лв от моргата
и несъм имал пороблем!(това го казвам само ако искаш да поспестиш някой лев в тези времена!)
Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
LZ1NES
Коментар
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеКолеги, този проблем го имам откак я купих фронти, но в последно време почна много ме дразнят тези вибрации в купето, значи дали ще е в движение или на място да изфорсирам, това става след точно 3500 оборота, тогава по седалките, изобщо все едно съм в гигантски вибратор
, какво да гледам за да ги отстраня тези пусти вибрации
Колега , щях да пусна линка към темата "Тампон на двигателя" , за да четеш там . Хем е залепена за удобство.
Гледам обаче , че и там си писал за проблема си . Не е лошо да я изчетеш цялата , щото там пише как се проверява за разбити тампони , плюс ред други полезни нещица .
Другия вариант ( ако не ти се чете ) е да отидеш в сервиз . Не ми се сърди , но тукашното гадаене е излишно .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
Не ти се сърдя, няма за какво, истината е че съм изчел цялата тема за тампоните, още преди като писах в другата тема проверих тампоните, даже и снимки направих и бях постнал, тампоните са здрави, проблема е доколко може да влияе самия тампон който е станал твърд с времето, без той да е скъсан, и от там дилемата за закупуване на нови без гаранция за разрешаването на проблема, мислех си да не е другаде проблема, затова и пуснах отделна тема, явно че трябва да посетя Лозан, само да намеря свободно време.Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеКолега , щях да пусна линка към темата "Тампон на двигателя" , за да четеш там . Хем е залепена за удобство.
Гледам обаче , че и там си писал за проблема си . Не е лошо да я изчетеш цялата , щото там пише как се проверява за разбити тампони , плюс ред други полезни нещица .
Другия вариант ( ако не ти се чете ) е да отидеш в сервиз . Не ми се сърди , но тукашното гадаене е излишно .
Лек ден!
Коментар
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
Щом има опечен тампон все едно е опряло на метал и е въпрос на не много време да се откъсне , предполагам втърдил се е този до генерацията но най разумно е една консултация при ЛозанПървоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеНе ти се сърдя, няма за какво, истината е че съм изчел цялата тема за тампоните, още преди като писах в другата тема проверих тампоните, даже и снимки направих и бях постнал, тампоните са здрави, проблема е доколко може да влияе самия тампон който е станал твърд с времето, без той да е скъсан, и от там дилемата за закупуване на нови без гаранция за разрешаването на проблема, мислех си да не е другаде проблема, затова и пуснах отделна тема, явно че трябва да посетя Лозан, само да намеря свободно време.
Лек ден!
ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250
Коментар
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
И как констатира , че са здрави ?Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение....истината е че съм изчел цялата тема за тампоните, още преди като писах в другата тема проверих тампоните, даже и снимки направих и бях постнал, тампоните са здрави.....Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
По най-лесния начин, с маслен крик и с дебело парче дървена дъска под картера, вдигнах леко двигателя, тампоните не видях да са скъсани или отделени от металните планки.Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеИ как констатира , че са здрави ?
Коментар
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
Това което се сещам сега е: я провери да нямаш някой хлабав клиновиден ремък и той да прави тази мизерия на високи обороти. И също така да не ти е блокилрало виското на перката и същата да е разбалансирана по пякякъв начин. Да не би да липсва парче от нея. Или някой да не е забил винт във виското, някога. И последното и най-лошото, за което се сещам е, да е блокирала оптяжната ролка на ангренажния ремък по някъкв начин и той да е хлабав. Имах такъв проблем с късичката ми фронтера, но вибрациите от ремака се усещаха, по-скоро като неприятен шум, отколкото като вибрации в купето. Нещо разбалансирва мотора. Въпросът е какво е. Мисля, че при 3500 оборота и то на място, не е от тампоните.Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеПо най-лесния начин, с маслен крик и с дебело парче дървена дъска под картера, вдигнах леко двигателя, тампоните не видях да са скъсани или отделени от металните планки.Последно редактирано от sony bono; 28-02-12, 00:10.
Коментар
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
При положение че има вибраций и при работа на място не би трябвало да е от каретата......Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнениеКарета на заден кардан.
Коментар
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
Това съм го пропусналПървоначално публикуван от ianely Преглед на мнениеПри положение че има вибраций и при работа на място не би трябвало да е от каретата......
П.П. Редактирай се че влизаш при сенаторите.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
От: Гадни вибрации в купето след 3500 оборота....
Вибрациите изчезнаха, проблема се оказа разхлабени двата ремъка към виското и за хидравликата, не съм очаквал че от такова дребно нещо може така да разбалансира мотора, не е истина. Остана само високия шум който го отдавам вече на задно неоригинално огроомно гърне и при смяната им мисля че ще заспи джипката, благодаря за помоща ви!Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнениеТова което се сещам сега е: я провери да нямаш някой хлабав клиновиден ремък...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.
Коментар