Здравейте Колеги! От доста време се оглеждам за няква джипка и днес видях една къса 1999г. 2.2 дизел с автомат. Четох по форума, но не намерих мнения за автомата - някой дали има такъв да сподели впечатления? Включва добре, прави ми впечатление че няма копче за 3та, а си е направо положение на лоста - нетипично за японци /Исузо/ , явно кутията е европейска?! По-принцип си търсих ръчка и бензин, но съдбата обича да се майтапи и ме предизвиква! Колата е доста запазена, но не ми харесва много шума на дизела - доста силно си щрака, не знам дали и при вас е така? Това чудо не е ли комонрейл? Благодаря на бързо отзовалите се, че има вероятност да я взимам утре.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ОФБ с автомат?
Свий
X
-
От: ОФБ с автомат?
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеЗдравейте Колеги! От доста време се оглеждам за няква джипка и днес видях една къса 1999г. 2.2 дизел с автомат. Четох по форума, но не намерих мнения за автомата - някой дали има такъв да сподели впечатления? Включва добре, прави ми впечатление че няма копче за 3та, а си е направо положение на лоста - нетипично за японци /Исузо/ , явно кутията е европейска?! По-принцип си търсих ръчка и бензин, но съдбата обича да се майтапи и ме предизвиква! Колата е доста запазена, но не ми харесва много шума на дизела - доста силно си щрака, не знам дали и при вас е така? Това чудо не е ли комонрейл? Благодаря на бързо отзовалите се, че има вероятност да я взимам утре.
кутията е много яка стига да е подържана. Дизела ти трака щото обтегача му е за смяна.
За да си сигурен че автомата е здрав трябва да сменя много бързо и плавно без удари и замисляне без задържане повече от 1-2 секунди на високи обороти, без да даваш цялата газ трябва да сменя около 1700-2200 оборота. пробвай дали задържа обороти и двигателна спирачка на 1-ва и 2-ра по нанадолнище ако не значи турбинката е пътник.Последно редактирано от fanatic; 23-10-11, 20:17.no signature no problems
-
От: ОФБ с автомат?
Мерси за бързият отговор! Информацията е доста успокояваща, сигурно кутията е ZF. Явно нещата отиват към сватба, надявам се скоро да се похваля!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: ОФБ с автомат?
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеМерси за бързият отговор! Информацията е доста успокояваща, сигурно кутията е ZF. Явно нещата отиват към сватба, надявам се скоро да се похваля!no signature no problems
Коментар
-
От: ОФБ с автомат?
Както и се очакваше днес взех колата и вече съм Фронтераджия! ОФБ 1999, 2.2 DTI, къса база, автомат. Първите впечатления са добри - минах стотина километра с нея, засега нищо не свети, автомата си работи перфектно. Динамиката при потегляне ми се струва доста вяла, но още ми е рано за преценка - като видя колко гори ще ми стане ясно дали мотора е наред. Липсва ми обаче крика, досадно препятствие - някакви идеи откъде мога да се снабдя и дали е еднакъв на къса/дълга база и А/Б? Иначе дължината на последната предавка впечатлява - перфектен автомобил за магистрала, нищо чудно че някои колеги успяват да постигнат разхода на малолитражка!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: ОФБ с автомат?
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеКакто и се очакваше днес взех колата и вече съм Фронтераджия! ОФБ 1999, 2.2 DTI, къса база, автомат. Първите впечатления са добри - минах стотина километра с нея, засега нищо не свети, автомата си работи перфектно. Динамиката при потегляне ми се струва доста вяла, но още ми е рано за преценка - като видя колко гори ще ми стане ясно дали мотора е наред. Липсва ми обаче крика, досадно препятствие - някакви идеи откъде мога да се снабдя и дали е еднакъв на къса/дълга база и А/Б? Иначе дължината на последната предавка впечатлява - перфектен автомобил за магистрала, нищо чудно че някои колеги успяват да постигнат разхода на малолитражка!
на някое хубаво нанадолнище слагаш 1-ва и тръгваш, стигаш 3000 оборота и връщаш газта без да пипаш лоста. Целта е колата да задържи оборотите около 3000 и да не се засилва, т.н. двигателна спирачка. Внимавай какво масло сипваш в автомата. Ако е от Италия бъди сигурен че не е сменяно никога.no signature no problems
Коментар
-
От: ОФБ с автомат?
Честито и от мен!Незнам за магистралата ама за в града по тези задръствания.............ще ти е мн по добре с автомата
Много да те слушка и дано да не те изненадва неприятно!Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
LZ1NES
Коментар
-
От: ОФБ с автомат?
Италианка от Дупница! Вчера я пусках по една доста стръмна улица в града и включих първа - задържа си нормално. Теста който ми описваш ще го направя, но другия уикенд че сега зиминавам командировка из страната до петък. Между другото преди имах Витара автомат и тя също не задържаше достатъчно по баирите - предполагам причината е в по-дългите скорости на автоматика. Когато ми се налагаше да пълзя надолу просто включвах бавните - не дига повече от 5 км/ч независимо от наклона.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: ОФБ с автомат?
Колега наистина смени маслото в скоростите. Италианка от Дупница е диагноза, но безаварийно. И не се връзвай на София ауто за 450-500 лв. за смяна на маслото и филтъра на скоростите. Еле пък точно във фирмен сервиз да ти кажат, че ще сменят само маслото. В сервиза на Кастрол на Любляна-филтър ~60 лв + цената на АТФ-а.
И имай предвид, че ремонтът е доста солен-на нас ни излезе 3300 / с гаранция само 6 месеца/.
ПП Рученето на мотора е от ангренажната верига. Ако си карал само бензинки, тракането ще ти се стори притеснително.За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
Коментар
-
От: ОФБ с автомат?
Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнениеКолега наистина смени маслото в скоростите. Италианка от Дупница е диагноза, но безаварийно. И не се връзвай на София ауто за 450-500 лв. за смяна на маслото и филтъра на скоростите. Еле пък точно във фирмен сервиз да ти кажат, че ще сменят само маслото. В сервиза на Кастрол на Любляна-филтър ~60 лв + цената на АТФ-а.
И имай предвид, че ремонтът е доста солен-на нас ни излезе 3300 / с гаранция само 6 месеца/.
ПП Рученето на мотора е от ангренажната верига. Ако си карал само бензинки, тракането ще ти се стори притеснително.
п.с. теста със задържането няма вариант като недостатъчно задържане, или държи и оборотите са над 2000 или не и оборотите падат на 900. Лошото е че при варианта за който аз говоря дори на бавни няма задържане защото самата СК не държи а не е до раздатка.no signature no problems
Коментар
-
От: ОФБ с автомат?
Благодаря за поздравите! Надявам се да ме слуша машината. Теста ще го направя задължително, но вече ми направи впечатление че на овърдрайв задържа над 80 км/ч - преди това оборотите падат както пишеш и колата си върви почти по инерция?! За пръв път виждам такъв автомат и помислих че така си е направен. За смяната на маслото ще действам самостоятелно - нямам вяра на сервизи! Свалих си една книга за ремонт от руски сайт и там видях че няма пръчка, а пробка за проверка на нивото - що за дивотия? Това би трябвало да означава че маслото се сменя на по-големи интервали от нормалното /longlife или нещо подобно/? Вече ме сърбят ръчичките да я размятам, но това ще стане другата седмица че трябва и КАТ да минавам тепърва. Моля пак за обяснения за крика - в момента съм в Луковит и тук в една морга ми казаха че крика на Фронтерата е хидравличен и ми продават някакъв български за 15 лева? Нещо ме съмнява тази работа!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: ОФБ с автомат?
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеБлагодаря за поздравите! Надявам се да ме слуша машината. Теста ще го направя задължително, но вече ми направи впечатление че на овърдрайв задържа над 80 км/ч - преди това оборотите падат както пишеш и колата си върви почти по инерция?! За пръв път виждам такъв автомат и помислих че така си е направен. За смяната на маслото ще действам самостоятелно - нямам вяра на сервизи! Свалих си една книга за ремонт от руски сайт и там видях че няма пръчка, а пробка за проверка на нивото - що за дивотия? Това би трябвало да означава че маслото се сменя на по-големи интервали от нормалното /longlife или нещо подобно/? Вече ме сърбят ръчичките да я размятам, но това ще стане другата седмица че трябва и КАТ да минавам тепърва. Моля пак за обяснения за крика - в момента съм в Луковит и тук в една морга ми казаха че крика на Фронтерата е хидравличен и ми продават някакъв български за 15 лева? Нещо ме съмнява тази работа!
Имаш електронен датчик за нивото, светва на таблото и влиза в авариен режим. Ръчната проверка е през пробката бъркаш с пръст и нивото трябва да е на ръба на пробката ( която е вертикална)
Крика е винтов не е хидравличен, става и от старата фронтера. С криковете за леки коли няма да стане работата.no signature no problems
Коментар
-
От: ОФБ с автомат?
Мерси за инфото за крика - ще продължавам да търся оригинален. Относно задържането, ако не задържа това си е сериозен проблем! Като я пробвах в Дупница и на втора и особено на първа усетих задържане, което ми се видя нормално за автоматик /на жената съм взел РАВ4 пак автомат и имам идея как задържа/. Ако има някакъв проблем и е в турбината не ми се мисли - там вече ще опра до майстори, ремонта е доста сложен: рязане на турбината, подмяна на фрикционите и после заварка, но перфектна за да не бие или тече! Абе на запад това не се ремонтира, а направо ново - но нали сме на Балканите и все хитруваме! Искам да попитам дали е нормално след запалване да ми светва първо 4х4 все едно че е включено за около секунда и след това да угасва, защото реално не съм го включвал?Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар