Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнението ви за Фронтера 2.2DTL къса база

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мнението ви за Фронтера 2.2DTL къса база

    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
    .....

    тази статистика с 9 от 10 такива двигателя я написа на базата че си притежавал 10 опела с този мотор ли е .....
    Не е с този мотор . Подчертал го е човека още в първия си пост :

    Първоначално публикуван от iv4o_w202 Преглед на мнение
    ....Не съм имал Фронтера , но мой близък има....
    ... което ме подсеща за онова циганче , което твърдяло , че баничката е много вкусна . Не че е ял , ама е чул от баща си .

    А като му гледам ника на момчето - ако пък опита му е : от 10 мерцедесови дизела , 9 са дефектни , то явно въпросния опит го добива в игрите на компютъра . ...

    ...както и да е . Само да вметна за разхода : На дълъг път с късата база на едно приятелче и аз го смъкнах на около 6.5 - 6.6 . И спечелих стъкло виски ( след което го съжалих , та го изпихме заедно ) Щото баса беше , че не може да падне посмъртно под 7 . Сигурно и дългата го може , ама наистина при идеални условия на пътя , плюс попътен вятър
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #17
      От: Мнението ви за Фронтера 2.2DTL къса база

      Много зависи в какво състояние ще я вземеш, както казаха колегите. Гледай, мери, избирай, не бързай!

      Моите впечатления до сега специално за мотора на 2.2 DTL са че е бетон.
      Разход около 7-8 извънградско, макс. 11-13 градско с автоматик, клима. Напълно приличен разход за такава голяма машина.
      Повече не съм качвал и през зимата а я карам всеки ден, по около 15 -20 000 км на година, доста от които по кофти път, неасфалтиран.
      Поддръжката на джип не не е никак евтина(вкл. фронтерата), но безплатен кеф няма. Това е положението.

      Моят съвет е: Ако трябва вземи някой който разбира от тези коли срещу някой лев да ти помогне при избора.
      Така като чета има доста скрити лимонки, които могат да ти оскъпят доста покупката. Избора на джип не е като на кола, има доста неща специфични които трябва да се гледат.
      Някой примерно беше си взел ОФБ без предно, просто са го откачили(пак си върви), издухана нафтова помпа, прецакана раздатка, кофти компресия на мотора и т.н..
      Форума е доста богат и има много информация, стига да имаш време да четеш.

      Когато купувах моята преди 3 години, нямаше по-добър вариант в съотношението на цена/качество/екстри/години/състояние.
      Сега не знам как е, с тази криза цените се промениха, но не следя пазара, карам си фронтерата и съм доволен.
      Успех и късмет!

      Коментар


      • #18
        От: Мнението ви за Фронтера 2.2DTL къса база

        Благодаря на всички за информацията. Търсенето продалжава и чакам оште мнения и съвети. Още веднъж благодфаря

        Коментар


        • #19
          От: Мнението ви за Фронтера 2.2DTL къса база

          Разхода на моята при приоритетно извънградско каране, без особени старания от моя страна за "икономично" каране 7,5 - 8 л. ( това за къса база ).
          Казано е:
          -"Обичай ближния",
          щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

          Коментар


          • #20
            От: Мнението ви за Фронтера 2.2DTL къса база

            Имам такава от януари 2011 г., След като и смених гумите с Ласа Компетус 245/70/16 няма грешка за оф-роад и каране по шосе.Рамата и беше малко позагнила но я оправих .Смених датчик на АБС предно ляво цена в БГ- 890 лв. на Авто плюс, От САЩ за Исузу Родео-87 долара донесоха ми го и пасва идеално само се сменя буксата щото мойта е с информ. Дисплеи то повечето са май такива. Сега ми скъса демферната шайба на коляновия вал .В Англия е 67 лири с доставка до БГ излиза на 200 -230 лв. какви 320 за 5-6 дни.Да не споменавам че е еднаква с почти всички дизелови опели леки коли от вектра до сигнум и зефира. Та търсейки попаднах на форума.На мойта и намалих оборотите , и горивото с Опком има такава опция ,затапих и ЕГР вентила ,и изолирах вихровите клапи .Защото като отворих всмукателния колектор се хванах за главата, вихровите клапи затварят половината клапани в даден момент ,това добре но тези клапани бяха запушени от нагар.Почистих ги и сега на дълго при скорост 80-100 км/ч-среден разход 6,8-7,1 л./100км. по компа в колата.при моето каране 7,5-8,0 л./100км. до 120-130 км/ч.Градско до 8,5л./100км. Много съм доволен от джипката.Все пак е на старо и е нормално да излезе това онова за ремонт.А забравих да спомена ,че преди да я купя я закарах в Опел
            /Булвария/ Люлин за диагностика имат такава опция 76 лв. за оглед и диагностика при закупуване на автомобил.Диагностиката добре но огледа им бе под всякаква критика .Невидяха нито ръждата по рамата нито скъсаните легла на пружините на задния мост от горе /слабо място /за всички Опели поне до 2006 година.Оправих си я сам защото се занимавам с тези работи, но поне можеше да сваля някой лев при покупката.Мойта е от Австрия и го отдавам на химикалите дето хвърлят там зимно време.По Дизеловатапомпа за сега 5000 км. нямам проблеми по форумите има как да се ремонтира по ефтино.И да знаеш ,че испуснеш ли я да угасне за гориво много трудно подкачва с виншна помпа се обезвъздушава. А не работеше задната чистачка и заключване проблема бе в скъсани кабели на меката връзка на вратата също проблем често срещан при Опел.Опавянето му бе елементарно .Джипката съм я карал къде ли не на оф-роад много добре се справя и не ме е оставила за сега никъде.много е удобно с включването на 4х4 с копчето става по книгата до 95км./ч. ,пробвал съм го работи перфектно и за включване и за изкючване. На бавни 4х4 само от място иначе прихърква и по книгата до 50 км./ч. аз повече от 35-40км./ч. несъм му вдигал то и няма смисъл това е да излезеш ако си яко закъсал.Вози доста комфортно има клима и хидравлика на волана, ел стъкла , ел огледала с подгряване,сд с радио. Успех с избора с тава мога да ти помогна като собственик на такава джипка.

            Коментар


            • #21
              От: Мнението ви за Фронтера 2.2DTL къса база

              Първоначално публикуван от andrea04 Преглед на мнение
              Сега ми скъса демферната шайба на коляновия вал .В Англия е 67 лири с доставка до БГ излиза на 200 -230 лв. какви 320 за 5-6 дни
              Моята шайба се скъса преди 1 седмица. В Евро 07 има испанки и италиански шайби 157 лв. струват...
              Добре, че беше Лозан да вземе колата с колесара и да ми смени шайбата за, което съм му благодарен
              LZ1RED

              Коментар


              • #22
                От: Мнението ви за Фронтера 2.2DTL къса база

                Да споделя и моите впечатления.Карам такава фронтера вече 5 години и 60 хиляди километра.Частите като цяло са доста скъпи ,но благодарение на форума винаги се намира приемлива алтернатива.Аз лично съм сменял само радиатор и маншони на предните карета.Двигателят според мен е изключително добър и единственият недостатък ,че е малко шумничък ,но с правилната музика не се чуваЗа разхода Варна -Златни пясъци всекидневно 7.5л.В гората се държи доста прилично ,като се има впредвид ,че не съм променял нищо по нея.Мога да препоръчам автомобила като доста добър в ценовия диапазон който попада в момента.Друг е въпроса ,че аз като я копувах беше на 4 години и цената беше двойна от колкото вървят сега.
                Jeep Гранд Чероки 3.1

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X