Обява

Свий
Няма добавени обяви.

прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

    Кой е измислил колите втора употреба ...

    Почна пасажерския прозорец като се вдига да остава понякога луфт от страни. Разглобих вратата и там проблем не виждам. Та сравнявайки с шофьорската страна стигнах до извод, че май моторчето е станало малко по слабо и за това няма сила да добута хубаво прозореца до горе и на дясно. Някой имал ли е тоя проблем? Моторчетата подлежат ли на профилактика/лекуване? Как? И ще има ли дълготраен ефект това евентуално?

  • #2
    От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

    Има едни релета със защити при товар, намират се под "бункерчето" между седалките, зад ръчната.Ако нямаш проблем в механиката при вдигане/смъкване на стъклото, търси там.Моторчето или върти докато изгори или изгаря.
    Прегледай пак механиката, при махната кора, как моторчето движи стъклото, да не го подвежда от изместена водеща релса на някъде си и после да затяга в крайно положение.То тогава и сработва защитата при прекомерен товар, на ел. двигателя.
    Апропо, тя е и изключвател при крайно затворено/отворено положение на стъклото, иначе няма кой да стопира моторчето.

    Коментар


    • #3
      От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
      ... да не го подвежда от изместена водеща релса на някъде си и после да затяга в крайно положение...
      То дето се вика май тоя модел си е така. Т.е. прозореца и на двете често не върви по определена права, но шофьорския накрая горе винаги прилепва плътно в ляво, дори да е тръгнал малко вдясно (гледайки отвътре навън). Май си има малък фабричен луфт наляво/надясно, някой може ли да го потвърди това?
      Ще потърся релетата къде точно са и дали могат да се разменят да видя дали ще има ефект. Мерси.

      Коментар


      • #4
        От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

        Водещата релса се регулира.

        Коментар


        • #5
          От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

          Най-честия проблем, е че леглото в което стои прозореца от долната страна ( една метална релса ) има лепило което с годините вече не лепи. Като смъкваш прозореца до се изважда от някоя от страните и излиза от водещата релса, като тръгнеш да го вдигаш се измества и при първото голямо препятствие моторчето спира. Като свалиш кората на вратата пробвай да извадиш прозореца нагоре и виж от коя страна ще се извади релсата. За фиксиране използвай черен силикон за челни стъкла.
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

            Аз все още имам такъв проблем на дясната врата.Фронтера А 96г.къса база.Като се отвори кората на вратата има метална релса която повдига прозореца.На тази релса има две подвижни на ляво-дясно пластмасови щипки на които ляга самото стъло.Ако тези щипки са се разместили от оригиналното си място повдигат прозореца под различен ъгъл и той се заклещва в рамката на вратата преди да се затвори до край.Аз отворих кората на вратата и ги наместих на старите им места но не ги залепих с силикон както каза колегата fanatıc и след няколко дни се разместиха пак.Този път като отворя вратата ще ги залепя към стъклото и се надявам това да реши проблема.
            0885022939 Недрет

            Коментар


            • #7
              От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

              Изрових снимка на релсата:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lmv1095.jpg
Прегледи:1
Размер:12.8 КБ
ID:5197696

              Така се вижда като се отвори вратата, т.е. обърната е с лице точно както се вижда на снимката (там обаче е права, а на снимката легнала). Прозореца ляга на две пластмасови щипки както каза колегата като е уплътнен с някаква гума/каучук при лягането в тях. Каучука/гумата са се разтопили малко с времето, но прозореца не е мърдал от двете легла на щипките и там не мърда. Просто като движа прозореца наляво/надясно за да възпроизведа въпросния луфт с него мърда малко наляво/надясно и цялата метална част (на която са и щипките) която се движи нагоре/надолу по релсата. Та за това предположих, че луфта е фабричен. Не видях никъде щипките да се регулират (поне от видимата страна). Довечера ще си играя още и ще пиша дали има развитие.
              Последно редактирано от hett; 03-08-10, 14:59.

              Коментар


              • #8
                От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

                Първоначално публикуван от hett Преглед на мнение
                Изрових снимка на релсата:

                [ATTACH=CONFIG]234418[/ATTACH]

                Така се вижда като се отвори вратата, т.е. обърната е точно както се вижда на снимката. Прозореца ляга на две пластмасови щипки както каза колегата като е уплътнен с някаква гума/каучук при лягането в тях. Каучука/гумата са се разтопили малко с времето, но прозореца не е мърдал от двете легла на щипките и там не мърда. Просто като движа прозореца наляво/надясно за да възпроизведа въпросния луфт с него мърда малко наляво/надясно и цялата метална част (на която са и щипките) която се движи нагоре долу по релсата. Та за това предположих, че луфта е фабричен. Не видях никъде щипките да се регулират (поне от видимата страна). Довечера ще си играя още и ще пиша дали има развитие.
                така както ти е отворена вратата свали прозореца до половината, после го хвани с ръка отгоре дръж здраво и го пусни да се сваля. Ако се откачи от някоя от щипките долу в релсата там ти е и проблема.
                no signature no problems

                Коментар


                • #9
                  От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

                  Проблема е в износването на пластмасата която е обхванала релсата и се движи по нея. Също така на нея лежи и прозореца. С времето явно се получава луфт и става хлабава. Съответно прозореца не върви по една права винаги. Решението е нова пластмаса (или цяла релса с пластмаса) или да направите долната част (захвата за вратата) на релсата регулируема наляво като пробиете още дупки.

                  Коментар


                  • #10
                    От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

                    Дано някой е имал моя проблем - беше ми изкочило от едната стръна стъклото от въпросните щипки с гуменото оплътнение.Наместих го и сложих селикон.Никакъв проблем 10тина дена.Слиза си качва се.До вчера - свалям го и нещо изщрака.Викам пак изпадна.Пробвах на горе и се чуваше само нещо като удрене.Айде пак на долу и там си остана.Отворих кората и установих,че една от металните шини който са казачени някъде около машинката се е отлепила.Виждат се четери точки,като от заварка и личи къде точно е скъсано.Та,какво ще се прави.За начало вдигнах внимателно стъклото,защото беше вече изпаднало тотално от релсите и го подпрях стабилно с една широка летва.
                    C20Nе '94 KБ

                    https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                    Коментар


                    • #11
                      От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

                      Няма невъзможни неща, въпроса е дали си струва ! Най разумно ми се струва механизъм втора употреба...намират се на добра цена!
                      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                      Коментар


                      • #12
                        От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

                        Първоначално публикуван от emilganev Преглед на мнение
                        Дано някой е имал моя проблем - беше ми изкочило от едната стръна стъклото от въпросните щипки с гуменото оплътнение.Наместих го и сложих селикон.Никакъв проблем 10тина дена.Слиза си качва се.До вчера - свалям го и нещо изщрака.Викам пак изпадна.Пробвах на горе и се чуваше само нещо като удрене.Айде пак на долу и там си остана.Отворих кората и установих,че една от металните шини който са казачени някъде около машинката се е отлепила.Виждат се четери точки,като от заварка и личи къде точно е скъсано.Та,какво ще се прави.За начало вдигнах внимателно стъклото,защото беше вече изпаднало тотално от релсите и го подпрях стабилно с една широка летва.

                        Имах го същия проблем,просто заварих скъсаното и работи екстра.Отделно ми се е разбивала втулката-която е при гребена.Нова на струг,щото старата е от цам.Общо взето това са нещата,които се трошат.
                        Последно редактирано от gimax; 18-02-15, 10:38.

                        Коментар


                        • #13
                          От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

                          Тъкмо удобен повод да попитам . Понеже в последно време усещам по бученето , че моторчетата се мъчат малко повече от необходимото , а до този момент изобщо не съм свалял корите да разглеждам механизма ( идея нямам даже как действа), съществува ли начин за някакво профилактично смазване на механизма в точките на плъзгане ( ако изобщо има такова) ?
                          Щото другият вариант просто би бил да не отива достатъчно напрежение към самите моторчета ?
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #14
                            От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

                            Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                            Имах го същия проблем,просто заварих скъсаното и работи екстра.Отделно ми се е разбивала втулката-която е при гребена.Нова на струг,щото старата е от цам.Общо взето това са нещата,които се трошат.
                            Как свали механизма.Цялото стъкло предполагам го сваляш и махаш нитовете на машинката и от някоя дупка излиза
                            C20Nе '94 KБ

                            https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                            Коментар


                            • #15
                              От: прозорец, моторче, луфт, Фронтера Б къса база

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              Тъкмо удобен повод да попитам . Понеже в последно време усещам по бученето , че моторчетата се мъчат малко повече от необходимото , а до този момент изобщо не съм свалял корите да разглеждам механизма ( идея нямам даже как действа), съществува ли начин за някакво профилактично смазване на механизма в точките на плъзгане ( ако изобщо има такова) ?
                              Щото другият вариант просто би бил да не отива достатъчно напрежение към самите моторчета ?
                              Аз веднъж годишно на старата фронтера ( тая като твоята ) си свалях кората и пръсках с течна грес за вериги на мотор по механизма и почиствах водачите с такова за домашни стъкла. След процедурата скоростта на вдигане се увеличава видимо и шума от моторчетата се променя към по-добро
                              no signature no problems

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X