От: Вакуум помпа на 2,3tdi
Каточели най-простият вариянт е да си носиш резервен ремък с теб и като се скъса спираш и сменяш. Светва лампата като се скъса ремъка или чуваш съответрия шум от скъсването на ремъка, натискаш веднъж спирачката за да спреш, а не три пъти и готово. А и ако сменяш съответния ремък по-честичко няма да се къса. Защо трябва да префасонираш двигателя?
Аз лично винаги си имам резевен ремък за изпроводяк. Както и резервана свещ и т.н. Може и да потрябват някъде на средата на пътя.
Каточели най-простият вариянт е да си носиш резервен ремък с теб и като се скъса спираш и сменяш. Светва лампата като се скъса ремъка или чуваш съответрия шум от скъсването на ремъка, натискаш веднъж спирачката за да спреш, а не три пъти и готово. А и ако сменяш съответния ремък по-честичко няма да се къса. Защо трябва да префасонираш двигателя?
Аз лично винаги си имам резевен ремък за изпроводяк. Както и резервана свещ и т.н. Може и да потрябват някъде на средата на пътя.
Коментар