Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФА - КБ - Разход

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: ОФА - КБ - Разход

    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

    А ти къде видя , че оригиналните свещи са еднополюсни ? По каталозите излизат двуполюсни (по спомен де). А впрочем аз в момента съм с 4-полюсни . Но и с двуполюсните и със сегашните разлика в разхода нямам. Според мен проблема ти е бил не в това че са двуполюсни , а че са почнали да дават фира от продължителния им жизнен път , или просто от недобър здравен статус.
    Такива ми ги даде дебелият от "Олимпия" на Козодуй. Той нали е капацитет Извади ги по каталога му за C20NE.
    Факт беше, че когато я кувах пича ги беше сменил с чисто нови двуполюсни, защото не му работела нормално на газ. За да може да я продаде разбира се, но и не го скри това от мен, че го е направил заради проблем с газовата.
    Не мога да твърдя на 100 % естествено, че точно от свещите ми се е смъкнал разхода. Не съм толкова наивен
    НО твърдя на 100 %, че спря да киха и то на 100%, след смяната на двуполюсните свещи с еднополюсни.

    Коментар


    • #32
      До: ОФА - КБ - Разход

      За газ-еднополюсни,дори с презумпцията,че трябва малко да намалиш разстоянието между електродите.
      На тоя дърт кютюк едни/ама истински/ BOSH W8DC стигат и хартисват.
      Аз като сложих Denso Iridium какво-малко по-чевръст,стегнато работещ мотор и толкова.
      Само че приказката е 31лв/бр.,а нямам наблюдения за намален разход с 10%,спрямо рекламите...,не съм и търсил ефекта икономия,щото в гората разхода си го мериме по скоро на моточас,а който иска икономия от свещи,а закача кални 31'-ци е за доктор.Аз не ходя.

      Коментар


      • #33
        До: ОФА - КБ - Разход

        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
        За газ-еднополюсни,дори с презумпцията,че трябва малко да намалиш разстоянието между електродите.
        На тоя дърт кютюк едни/ама истински/ BOSH W8DC стигат и хартисват.
        Аз като сложих Denso Iridium какво-малко по-чевръст,стегнато работещ мотор и толкова.
        Само че приказката е 31лв/бр.,а нямам наблюдения за намален разход с 10%,спрямо рекламите...,не съм и търсил ефекта икономия,щото в гората разхода си го мериме по скоро на моточас,а който иска икономия от свещи,а закача кални 31'-ци е за доктор.Аз не ходя.
        Абе що ме разкарвате сега - стар човек да препрочитам манюъла ?! Там виждам заводска препоръка единствено за двуполюсни .Дали са шампион RN9YCC , след `95-та са RC9YCC , което значи пак двуполюсни . А от там нататък всеки може да си намери аналози на която си иска марка по белия свят .
        Пламене , я ме светни какво е предимството на едноплюсната свещ на газ . Аз пак повтарям , че в момента съм с 4 - полюсни на Дензо и имам база за сравнение - а извода ми е че при ИЗПРАВНИ свещи разлика в разхода няма , независимо от броя полюси .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #34
          До: ОФА - КБ - Разход

          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
          Пламене , я ме светни какво е предимството на едноплюсната свещ на газ . Аз пак повтарям , че в момента съм с 4 - полюсни на Дензо и имам база за сравнение - а извода ми е че при ИЗПРАВНИ свещи разлика в разхода няма , независимо от броя полюси .
          Я намали разстояние на 4 полюсна свещ,да кажем след определен пробег,макар че аз ги смъквам на 0.7мм още като нови.
          Пробвах веднъж да нагласям 4-полюсни,голям смях-на бензин си работеха,на газ-гърмящ трактор.
          Еднополюсни са свещите по каталог-каква нова технология да е това дърто прасе C20NE,че да му обогатяват възпламеняването.
          Все едно да слагаш кулър на Беларус.

          Коментар


          • #35
            До: ОФА - КБ - Разход

            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
            Я намали разстояние на 4 полюсна свещ,да кажем след определен пробег,макар че аз ги смъквам на 0.7мм още като нови.
            Пробвах веднъж да нагласям 4-полюсни,голям смях-на бензин си работеха,на газ-гърмящ трактор.
            Еднополюсни са свещите по каталог-каква нова технология да е това дърто прасе C20NE,че да му обогатяват възпламеняването.
            Все едно да слагаш кулър на Беларус.
            При индекс на свещта СС в края , значи че е двуполюсна. Е поне при Шампиона . Ама точно него дават в манюълите .
            Аз имам напоследък една практика (заимствана от Фанатик): ако дават 60 хил. км. пробег на свещите , на колите с газ аз ги сменям на 30 хил.
            Практически това означава , че свещите тамън са станали за пречукване (та да ги докараш на 0.7). Е , вместо пречукване аз ги сменям.... и това откак препатих с механичната инжекция на МБ.
            ...и вече ми е мирна главата .

            .ПС... а времето с пречукването отдавна мина . Спомням си че имах специална пиличка и луфтомер ... ама тогава ВМЗ-то си беше масовка ,
            а руска А-17 ехеее - връх на сладоледа . .... и то не еднократна операция , ами доде електрода отънее като нокът ! .....а сега глезотиии : ама шампиона не го харесвам , ама Марелли били боклук - я си сложи по-добре иридий ....кво да пра`йш ... демокрация !
            Последно редактирано от Vlado_Ts; 14-05-10, 13:53.
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #36
              До: ОФА - КБ - Разход

              В моето швейцарско книжле има само каталожен номер по GM-12 14 002.
              За C24NE-12 14 805 или 12 14 138.Какви са,що са-идея нямам/сигурно на AC Delco/,обаче-за какви горива са препоръчаните свещи?
              Иначе-ето ти снимка от каталога на GM,свещите са на BOSH,номер едно е за C20NE:
              п.п.то причукването е пожелателно още като нови-0,8 е разстоянието,0,7 за газ е по-добре.На 30К ще доста различно от 0,8мм.,а си знаем,че ако мотора не е маслояд,намаленото разстояние оптимизира работата на газ.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от maxxx; 14-05-10, 14:27.

              Коментар


              • #37
                До: ОФА - КБ - Разход

                какво им се чудите на тия свещи не мога да разбера. На тоя мотор и свещ от светия синод да му сложиш пак ще върви.

                Истината е не колко полюсна е а колко време е минавало ток през тях. Аз заради това както каза Владо си ги сменям на 2 смени на масло и нямам абсолютно никакви проблеми. Слагам еднополюсни Beru както на много места съм писал. Струват 25 лв. и на 7-8 месеца мога да ги преглътна. Изхвърлям свещи в идеално състояние, ако ги позабърша могат да минат и за нови, но не е там истината. Изберете си един модел и марка с който се чувствате най-добре и го сменяйте често. А какво дават във каталог на 18 години няма значение.
                no signature no problems

                Коментар


                • #38
                  До: ОФА - КБ - Разход

                  Нз снощи бях до София отново с култовия разход 15 на 100 при положение че не съм дигал повече от 3000 оборота което по километража ми е 100км по GPS ми са 90 и 1-2 км ... Вчера сутринта бях да ми видят пак гарнето пушка било ... после ходих до емо сложихме милиметър и половина по голям отвор на смесителната плочка но както виждате резултат няма ... иначе бензин винаги имам по десет литра в резервоара ... не ми е проблем да карам на бензин проблем е като остане малко ....
                  Попринцип си мислихме че не ми бачка термистора на уреда за водата .... Тъй като април - май от както я имам тоест стрелката едва се вдигаше но видимо колата си зсагряваше добре като барахме 2та маркуча на радиатора . За всеки случай разглобихме термостата и видяхме че отваря и затваря с една запалка . Иначе и уреда на таблото си работи щото като го дадохме на маса и се дигна догоре ... Тъ тоя месец почна да вдига максимум до половината на скалата ,тъ дайте акъл как точно ви работят вашите какви темеператури ви развиват и как отговарят по уреда .

                  А та снощи като патувах за софия спрях на 20 км преди София си взема кафе от Екото . И вдигнах предния капак , барам изпаритела не ме опари а можех да си държа раката на него , имаше голяма разлика и в маркучите на радиатора , левия беше в пъти по малко топъл от десния който беше врял . Нещо тая работа не ме се чини .

                  Коментар


                  • #39
                    До: ОФА - КБ - Разход

                    Дойдохме си на думата-обезвъздушавай,караш на почти течна фаза,даже 15/100 ти е малък разход.
                    Виж дали изпарителят ти не е много високо монтиран/около нивото на изравнителното казанче,тогава трудно стои пълен с антифриз/.
                    Основното-вятър в охладителната система.

                    Коментар


                    • #40
                      До: ОФА - КБ - Разход

                      По въпроса за свещите на газ сте прави: Еднополюсни нови и оригинални.Смяна на 20 000км и никви грижи. А по въпроса за свещи с повече полюси е ясно че тока търси най краткия път и там плющи искрата,ако ще и 4 полюса да има искрата е една.П.П. Обикновенната свещ има два полюса,а най модерната 5 полюса,но между хората те са еднополюсни и 4полюсни.
                      Последно редактирано от drjanton; 15-05-10, 19:30.
                      Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                      Коментар


                      • #41
                        До: ОФА - КБ - Разход

                        Той термостата може и да отваря като го нагееш със запалката но въпросът е дали отваря на 92 градува или прекалено рано. За мен това ти един от 100 % проблеми по колата. Смени го, не е скъп. И все пак като беше така при мен не ми вдигаше толкова много разхода. По скоро проблемът с разхода ти идва от изпарителя, както ти казва maxxx. Я провери как е свързан. Поралелно или последователно. Защото ако е последователно и ти е запушено радиаторчето на парното няма да циркулира вода и през изпарителя.
                        Не те навивам, ти си знаеш, но според моя скромен опит този термостат не работи.

                        Коментар


                        • #42
                          До: ОФА - КБ - Разход

                          Първоначално публикуван от Lelouch Преглед на мнение
                          ....Нз снощи бях до София отново с култовия разход 15 на 100 при положение че не съм дигал повече от 3000 оборота което по километража ми е 100км по GPS ми са 90 и 1-2 км ... Вчера сутринта бях да ми видят пак гарнето пушка било ... после ходих до емо сложихме милиметър и половина по голям отвор на смесителната плочка но както виждате резултат няма ...
                          .... няма и да има !
                          Аз много обичах да чета книжките за Шерлок Холмз , та сега по дедукция до колкото разбрах уредбата ти е сложил Иван на Лиляна Димитрова . Какво търсиш при Емо ?!
                          Иван като я е слагал , гаранция не е ли поел ? Ако е нов изпарител (нямам представа какво ти е сложено) и още с първото слагане и с първите километри да не дава преразход се случва 1:1000! Иска дорегулиране от едни винтчета , дето са странично (зависи от модела) разположени на корпуса на изпарителя.
                          Обикновено докъм 5000 км. пробег новия изпарител все иска донастройка .
                          Последно редактирано от Vlado_Ts; 15-05-10, 20:51.
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #43
                            До: ОФА - КБ - Разход

                            Пределно ясно ми е че новия изпарител трябва време за илягане на мембранте , и че иска донастройка , ходил съм 3 пъти при иван за донастройка , от емо са купени сички части затова и ходя при него ...

                            Коментар


                            • #44
                              До: ОФА - КБ - Разход

                              Не е нолмално обаче като ти загрее двигателят да можеш да си държиш свободно изпарителя с ръка. Аз бих търсил там проблема.
                              Я кажи къде ти е вързан изпарителят? Ако трябва дай и снимки.

                              Коментар


                              • #45
                                До: ОФА - КБ - Разход

                                При мен проблема се реши със смяна на газстанцията.
                                От както съм взел Фронтерата,зареждам на Лукойл.От около три месеца взе да мидава едни разходи с 50л. 260,като сложим и разликата от гумите около 275км. или 18л.Отдавах го на студеното време и карането на 4х4,но като се позатопли и като ревизирахме моторното,реших да сменя газстанцията.
                                Та сега с 50л. минавам 300км. по километраж или около 320км. от разликата в гумите,което е 16/100.Карам с 31-ци МТ.
                                П.П.Ще взема да им пратя потребителите на тези в Лукойл.
                                Jeep Cherokee 4.0l-Звяр
                                Volkswagen Passat 1.9TDI-Шосейка
                                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X