Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем температура

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем температура

    Мога само да ти кажа че трябва да палиш свещ на този ден всяка година, защото си голям късметлия, че още имаш очички!
    Ако отвориш разш.съд при работещ двигател и работеща капачка, т.е клапан, резултата е гейзер от врял антифриз!
    Щом при теб не е изригнало значи клапана не държи налягане и системата е била разтоварена.
    И сигурно е било под 100градуса, щот без налягане е трябвало да ври!
    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

    Коментар


    • #32
      До: Проблем температура

      Първоначално публикуван от slav_iliev Преглед на мнение
      Темата е старичка, но по съвет на модераторите ще изчета всикчките до край.
      Относно загряването на Фронтерата - когато я взех и отидох при мой приятел ел. техник на автомобили, директно го попитах какви ядове имат фронтерите по принцип и първото, което ми каза е, че когато увеличиш консумацията на ток (стерео, парно, фарове и т.н.) стрелката на температурата на водата се вдига. На следващия ден, както си карам и изведнъж стрелката взе да се изправя и почти докосна червената зона, а перката си върти и мотора си работи нормално. Веднага слизам без да гася и гледам всичко е наред, върти водата, перката работи и си викам няма как ще отварям разширителния съд. Отворих го и в него нямаше налягане нито изсъска, нито водата вътре кипеше, т.е. съм бил под 100 градуса.
      Това са мойте първи впечатления относно загряването на Фронтерата, а тя е 2.4 ДБ!
      Такова поведение на стрелката не го оправдавай с ел.консумация.Провери си виското на перката и датчика за температура/малкия,който е само за стрелката на таблото/.Най-лесно,като отиде стрелката до червения сектор,сложи един термометър в изравнителното казанче.За ориентир-средата на скалата е 90 градуса.

      Коментар


      • #33
        До: Проблем температура

        Искам да споделя, че смених датчика за темепературата на двигателя (този до термостата), който е за показанието на таблото и с новия ми показва почти едно деление отгоре. C20NE с вискомуфа. Причината за смяната беше, че като съм на фарове по някое време спира да отчита въобще докато не запаля двигателя отново. Явно проблема не е в него, но по-интересното е че може да се яви разлика в отчетането при различни производители на датчици. Ако сега за пръв път видя мойта фронтера ще си помисля, че май малко позагрява. Но не е така. Нолия датчик е уж немски, но произведен в Бразилия.

        Коментар


        • #34
          До: Проблем температура

          Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
          Мога само да ти кажа че трябва да палиш свещ на този ден всяка година, защото си голям късметлия, че още имаш очички!
          Ако отвориш разш.съд при работещ двигател и работеща капачка, т.е клапан, резултата е гейзер от врял антифриз!
          Щом при теб не е изригнало значи клапана не държи налягане и системата е била разтоварена.
          И сигурно е било под 100градуса, щот без налягане е трябвало да ври!
          Благодаря за съвета ти, но преди съм споменавал, че съм автотърговец и на доста коли съм отварял капачките на разширителния съд (естествено е че е имало и инциденти, но малки ), та ето и един съвет от мен развърташ леко капачката (повечето са с резба ) и ако вътре има прекалено голямо налягане чакаш докато то по-малко се освобождава и си съска, след което отваряш капачката.

          Коментар


          • #35
            До: Проблем температура

            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
            Искам да споделя, че смених датчика за темепературата на двигателя (този до термостата), който е за показанието на таблото и с новия ми показва почти едно деление отгоре. C20NE с вискомуфа. Причината за смяната беше, че като съм на фарове по някое време спира да отчита въобще докато не запаля двигателя отново. Явно проблема не е в него, но по-интересното е че може да се яви разлика в отчетането при различни производители на датчици. Ако сега за пръв път видя мойта фронтера ще си помисля, че май малко позагрява. Но не е така. Нолия датчик е уж немски, но произведен в Бразилия.
            И от други производители дават отклонения/моя е някакъв италиански/-смених четири,докато термометъра в казанчето показа 90 градуса и стрелката на таблото застана в средата на скалата.Правилният се оказа с еднакъв цвят на пластмасовата капсуловка,уж и другите бяха за този двигател.А за отказа на стрелката май ще трябва да огледаш платката на таблото.

            Коментар


            • #36
              До: Проблем температура

              Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
              А за отказа на стрелката май ще трябва да огледаш платката на таблото.
              Ще трябва да презапоя спойките в таблото, но още не съм намерил мъничко време да свърша това

              Коментар


              • #37
                От: До: Проблем температура

                а с какво по дяволите замервате температурата в разширителното казанче ???

                Коментар


                • #38
                  От: До: Проблем температура

                  Първоначално публикуван от Lelouch Преглед на мнение
                  а с какво по дяволите замервате температурата в разширителното казанче ???
                  Със живачен термометър или с термодвойка.

                  Коментар


                  • #39
                    От: До: Проблем температура

                    е от каде да си намеря живачен термометър за 100градуса ??? иначе се продават много термометъра из пазара с термистори ама не съм сигурен че могат да работят при такива температури ...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем температура

                      Всеки мултицет за 5 лв. има и термодвойка до 250 градуса. Мери точно. Само дето температурата в казанчето не е същата като тая след термостата
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем температура

                        а по какъв начин мога да измеря водата в система , тъй като не съм виждал някога стрелката ми да подминава 2рата черта , макар и това да се е случвало доста рядко .

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем температура

                          Първоначално публикуван от Lelouch Преглед на мнение
                          а по какъв начин мога да измеря водата в система , тъй като не съм виждал някога стрелката ми да подминава 2рата черта , макар и това да се е случвало доста рядко .
                          Ами вземаш подходящия термометър, откачаш от разширителният съд маркуча който идва от термостата(другия идва от радиатора), пъхаш го в дупката на съда , палиш и мериш температурата на изтичащата вода(антифриз)!!!
                          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем температура

                            Ей че шашкате човека, антифриза е до средата на изравнителното казанче, мери се директно там, всякаква сонда или термометър стигат до течноста, точката му на кипене е доста след отварянето на термостата и никого няма да изгори.Да даде 2/3 градуса разлика заради отворената система при замерването, нищо фатално няма.

                            Коментар


                            • #44
                              От: До: Проблем температура

                              Първоначално публикуван от Lelouch Преглед на мнение
                              е от каде да си намеря живачен термометър за 100градуса ??? иначе се продават много термометъра из пазара с термистори ама не съм сигурен че могат да работят при такива температури ...
                              Ако си наблизо, ще ти дам. Временно.

                              Коментар


                              • #45
                                От: До: Проблем температура

                                мм благодаря ама съм от Пловдив ... иначе мултимери при мен много ... тв техник съм ..само дето на сички съм им засрал термисторите преди време ... както и да е при мен филма е , че реших да си сваля термостата да видя на кфо дередже е , мм със запалката отваряше , а и беше събота късно , при свалянето скъсах болт , абе гадна ралта ся съм го залепил с селикон и на 2та болта вече даржи 8 месеца така не е протекло , за тфа искам по заобиколен начин да видя дали работи .. щото пък нали ви казвам стрелката ужасно рядко съм я виждал да мърда , и се съм си мислил че е от термистора за уреда но пък лятото по абитурентските в оная жега чакане 2 часа в задръстването стрелката си ми се качи до червеното а и антифриза си изхварлих , което ми напомня че май тряа да си слагам антифриз че сам с вода ... а пък като се замисля хубаво и да зема да промия ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X