Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем температура

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем температура

    Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
    Хайде и аз да споделя малко опит по въпроса. Значи когато си купих Фронтерата стрелката на температурата не отиваше по горе от първата тънка чертичка. Реших че е термостат и в навечерието на предната зима го смених. Резултата бе че стрелката се закова малко над средната черта. Ура казах си - познах, но радостта ми трая точно около два месеца и после стрелката отново започна да стои малко над първата тънка черта. Така е и до сега. Иначе като запаля и започна да карам стрелката тръгва нормално нагоре, вдига се малко над средата и после се връща до първата тънка черта. И така си стои. Парното си топли добре. Това е и зиме и лете. Та аз си мисля че може би термостата нещо се е объркал и просто държи по ниска температура. От друга страна пък е по добре за лятото. Не знам. Ментелък ли излезе термостата, датчиците ли бъркат?
    Просто уредите са стари и показват грешно.НО ЗАБРАВИ ЗА ТОВА ЧЕ ЗА ЛЯТОТО Е ПО-ДОБРЕ.Работната температура е едно от най-важните неща за двигателя и правилната му работа и експлоатация.За дизела е 92 градуса без оглед на лято или зима.Студения двигател е вредно колкото и претопления.
    Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
    NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

    Коментар


    • #17
      До: Проблем температура

      За студения и претоплен мотор съм напълно съгласен. Въпреки че е относително понятие къде трябва да е стрелката ако няма изрично указание от производителя спрямо което да се следи. При повечето автомобили стрелката трябва да е в диапазона между белият-студен сектор и червеният-прегряване. Не се уточнява къде точно- в началото или краят, тъй като температурата може да варира в зависимост от натоварването на двигателя, околната температура,спускане и изкачване на наклони.
      За Фронтерата не знам има ли опеделено на коя чертичка да стои за да го приемаме за нормално.
      Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

      А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

      Коментар


      • #18
        До: Проблем температура

        Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
        За студения и претоплен мотор съм напълно съгласен. Въпреки че е относително понятие къде трябва да е стрелката ако няма изрично указание от производителя спрямо което да се следи. При повечето автомобили стрелката трябва да е в диапазона между белият-студен сектор и червеният-прегряване. Не се уточнява къде точно- в началото или краят, тъй като температурата може да варира в зависимост от натоварването на двигателя, околната температура,спускане и изкачване на наклони.
        За Фронтерата не знам има ли опеделено на коя чертичка да стои за да го приемаме за нормално.
        Да има, това е средната чертичка демек 9 часа.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          До: Проблем температура

          колеги и аз имам проблем пък и да не пускам нова тема
          от малко по различно естество
          виско муфата ми не работи и си закарах колата на сервиз да и сложат ел перка с датчик
          обаче самодейците нещо се опетлали че и най накрая ми зацепили постоянно перката
          рев за помощ - виско муфа - от къде и за колко
          ама да не е от осман бей -бурса
          BMW X6

          Коментар


          • #20
            До: Проблем температура

            Дай търсене има такива теми, виж и в раздел цени и резервни части, иначе знамо, че е окло 350-400 лв. ама откъде незнам.
            no signature no problems

            Коментар


            • #21
              До: Проблем температура

              Първоначално публикуван от VeshteR Преглед на мнение
              колеги и аз имам проблем пък и да не пускам нова тема
              от малко по различно естество
              виско муфата ми не работи и си закарах колата на сервиз да и сложат ел перка с датчик
              обаче самодейците нещо се опетлали че и най накрая ми зацепили постоянно перката
              рев за помощ - виско муфа - от къде и за колко
              ама да не е от осман бей -бурса
              Мисля,че STEF BMW си взе неговата за 180лв (оргинална) от магазин за опел,Моята си я зацепих с три болта да се върти постоянно (като ти работи термостата не виждам какъв е проблема) модели на уаз-са така с постоянно зацепена перка.Проблема е ,че при преминаване в вода качва всичката по двигателя най-добрият начин е ел.перка с датчик до термостата и си готов мисля че фанатик си е направил така.
              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

              Коментар


              • #22
                До: Проблем температура

                да точно това беше идеята и при мен
                да сложа ел перка с датчик
                проблема е че при Бай Илия - най -добрите ел техници в Габрово
                не можаха да го направят
                май пак ще има сервиз като ходя по София че сега все едно ще излитам като дам газ
                BMW X6

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем температура

                  не се излагай, кви техници къв бай Илия?
                  направи си го сам, ще стане за половин ден.

                  ето прочети темата:
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=8140&page=2
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем температура

                    Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                    Хайде и аз да споделя малко опит по въпроса. Значи когато си купих Фронтерата стрелката на температурата не отиваше по горе от първата тънка чертичка. Реших че е термостат и в навечерието на предната зима го смених. Резултата бе че стрелката се закова малко над средната черта. Ура казах си - познах, но радостта ми трая точно около два месеца и после стрелката отново започна да стои малко над първата тънка черта. Така е и до сега. Иначе като запаля и започна да карам стрелката тръгва нормално нагоре, вдига се малко над средата и после се връща до първата тънка черта. И така си стои. Парното си топли добре. Това е и зиме и лете. Та аз си мисля че може би термостата нещо се е объркал и просто държи по ниска температура. От друга страна пък е по добре за лятото. Не знам. Ментелък ли излезе термостата, датчиците ли бъркат?
                    Ха ,КОЛЕГА аз имам същия проблем.Карам 2.3 TDI.Купих си термостат преди няколко дни,смених го и същата работа като при теб-загрява до първата тънка черта,минава малко над нея и се връща пак на нея.Струва ми се ,че бавно загрява и парното е слабо. Дали термостата е менте?Уж пише че е немски.Купех го от АВТО ПЛЮС.
                    NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем температура

                      мда
                      Фанатик прав си
                      явно наистина ако искаш нещо да се свърши - направи го сам
                      утре почивам и ще обърна внимание на Фронтерата
                      BMW X6

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем температура

                        Първоначално публикуван от VeshteR Преглед на мнение
                        мда
                        Фанатик прав си
                        явно наистина ако искаш нещо да се свърши - направи го сам
                        утре почивам и ще обърна внимание на Фронтерата
                        Единственото което се сещам, е че датчика с който карам вече почти година не е този от снимката, а с други темп. показатели и едноскоростен а именно 86-92 градуса. И стрелката е като бодната с пирон на средата.
                        Ако имаш въпроси или проблеми пиши ще помагаме.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем температура

                          Първоначално публикуван от dok Преглед на мнение
                          Ха ,КОЛЕГА аз имам същия проблем.Карам 2.3 TDI.Купих си термостат преди няколко дни,смених го и същата работа като при теб-загрява до първата тънка черта,минава малко над нея и се връща пак на нея.Струва ми се ,че бавно загрява и парното е слабо. Дали термостата е менте?Уж пише че е немски.Купех го от АВТО ПЛЮС.
                          Толкова си загрява. На градско с ниски обороти парното е мижаво. Ако искаш по-силно, трябва да се монтира ел. водна помпа, която да върти антифриза принудително, но се опасявам, че тогава съвсем няма да може да загрее.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем температура

                            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                            Толкова си загрява. На градско с ниски обороти парното е мижаво. Ако искаш по-силно, трябва да се монтира ел. водна помпа, която да върти антифриза принудително, но се опасявам, че тогава съвсем няма да може да загрее.
                            Дали са ми термостат с по ниска работна температура 82-88 градуса,а както прочетох мнения наколеги ,истинския е с работна температура 92-107.Днес го подмених исега си загрява как си трябва-стрелката стои на средата и не мърда.Обаче парното пак си вее хладно-тъй ще е,ама колко е зима.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ ЗА ЦЕННИТЕ СЪВЕТИ.
                            NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем температура

                              Колеги здравейте , извинявайте че не пиша по темата , но едно кратко въпросче имам - вашите перки на радиаторите постоянно ли се въртят...

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем температура

                                Темата е старичка, но по съвет на модераторите ще изчета всикчките до край.
                                Относно загряването на Фронтерата - когато я взех и отидох при мой приятел ел. техник на автомобили, директно го попитах какви ядове имат фронтерите по принцип и първото, което ми каза е, че когато увеличиш консумацията на ток (стерео, парно, фарове и т.н.) стрелката на температурата на водата се вдига. На следващия ден, както си карам и изведнъж стрелката взе да се изправя и почти докосна червената зона, а перката си върти и мотора си работи нормално. Веднага слизам без да гася и гледам всичко е наред, върти водата, перката работи и си викам няма как ще отварям разширителния съд. Отворих го и в него нямаше налягане нито изсъска, нито водата вътре кипеше, т.е. съм бил под 100 градуса.
                                Това са мойте първи впечатления относно загряването на Фронтерата, а тя е 2.4 ДБ!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X