Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Горивен филтър на 2.3TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Горивен филтър на 2.3TD

    Колеги,имам въпрос!В задната част на корпуса на горивния филтър има букса,на която има "+".След като подгрее и изключи релето,плюса изчезва.Знаете ли за какво е това.И още едно въпросче-в големите студове зопочна да ми мига лампата на подгряването,след като релето изключи.Проверих свещите-нямаше изгоряла.Смених две рботещи,но леко деформирани от температурата свещи.Лампата продължава да мига.Иначе подгрява и пали нормално.Някакви идеи?
    Прикачени файлове
    NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI

  • #2
    До: Горивен филтър на 2.3TD

    Система за подгряване на горивото, сработва когато температурата падне под +6 градуса, за всеки модел различно.

    Коментар


    • #3
      До: Горивен филтър на 2.3TD

      Първоначално публикуван от dok Преглед на мнение
      Колеги,имам въпрос!В задната част на корпуса на горивния филтър има букса,на която има "+".След като подгрее и изключи релето,плюса изчезва.Знаете ли за какво е това.И още едно въпросче-в големите студове зопочна да ми мига лампата на подгряването,след като релето изключи.Проверих свещите-нямаше изгоряла.Смених две рботещи,но леко деформирани от температурата свещи.Лампата продължава да мига.Иначе подгрява и пали нормално.Някакви идеи?
      Аз скоро имах същия проблем - свещите уж здрави, а пък лампата мига. Проблема се оказа в различното съпротивление на свещите - трите бяха със съпротивление 3 ома, четвъртата със 24 ома, изобщо не светваше, като я закача на акумулатора, а като я меря с мултицета, пищи, че не е изгоряла. Провери си съпротивлението на свещите да е еднакво - три ома.

      ПП на една изгоряла свещ и моята пали нормално
      Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

      Коментар


      • #4
        До: Горивен филтър на 2.3TD

        3 Ома е много за подгревна свещ. Обикновено са под 1 Ом. Скоро смених и 4-те с някакви и на първото подгряване и на мен ми мига. Като подгрея втори път не се обажда повече лампата.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #5
          До: Горивен филтър на 2.3TD

          Аибе май ще се окажете прави-различни свещи и съответно различно съпротивление.Смених двете свещи с някаква световно неизвестна марка и явно е от това.
          NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI

          Коментар


          • #6
            До: Горивен филтър на 2.3TD

            Първоначално публикуван от rangelpisov Преглед на мнение
            Система за подгряване на горивото, сработва когато температурата падне под +6 градуса, за всеки модел различно.
            Отварях го аз това "нещо"-по скоро прилича на някякъв клапан,щото имо пружина и съчма.Ама не мога да си обясня каква роля играе това.
            NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI

            Коментар


            • #7
              До: Горивен филтър на 2.3TD

              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
              3 Ома е много за подгревна свещ. Обикновено са под 1 Ом. Скоро смених и 4-те с някакви и на първото подгряване и на мен ми мига. Като подгрея втори път не се обажда повече лампата.
              Аз понеже ги сменям една по една, и ми препоръчаха да си купувам работили от морга, да не меся работили и нови свещи. Купувам си само БОШ свещи и на всичките съпротивлението им е 3 ома. Ако е под 1 ом, при подгряване ще дърпат 50-70 ампера ток - струва ми се малко множко, не знам дали свещите имат бушон и колко е той, но доколкото съм гледал моите бушони, май няма по-як от 30А.
              Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

              Коментар


              • #8
                До: Горивен филтър на 2.3TD

                Има бушон ,една пластина на релето
                МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                Коментар


                • #9
                  До: Горивен филтър на 2.3TD

                  Мигането на лампата за подгряване е пряко свързана с подгревните свещи! Мига лампата и при слаб акумулатор.Явно когато, са различни свещите и времето за подгряване на свещите е различно и съответно натоварването на релето. В такъв случай отчита , че липсва свещ.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Горивен филтър на 2.3TD

                    На ОФБ 2.2 16V LIMITED са два предпазителя по 30А намират се в кутията до акумолатора на цвят са зелени а,са два защото свещите са разделени 2x2.
                    OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                    Polaris Sportsman 800 EFI

                    Коментар


                    • #11
                      До: Горивен филтър на 2.3TD

                      Първоначално публикуван от batDancho Преглед на мнение
                      Аз понеже ги сменям една по една, и ми препоръчаха да си купувам работили от морга, да не меся работили и нови свещи. Купувам си само БОШ свещи и на всичките съпротивлението им е 3 ома. Ако е под 1 ом, при подгряване ще дърпат 50-70 ампера ток - струва ми се малко множко, не знам дали свещите имат бушон и колко е той, но доколкото съм гледал моите бушони, май няма по-як от 30А.
                      1 Ом на 11 Волта = 11 А консумация на свещ, като имай предвид, че като загреят съпротивлението им се повишава, респ. консумацията намалява. И има предпазител 60 А в кутията при мотора, един жълт май беше, през който минават всички консуматори. Иначе Бош са правилните свещи и с тях нито мига, нито писка...
                      П.П. Преди да мериш съпротивление, дай сондите на мултицета на късо, да видиш колко ще ти покаже и после го извади от показанието след меренето...
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #12
                        До: Горивен филтър на 2.3TD

                        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                        1 Ом на 11 Волта = 11 А консумация на свещ, като имай предвид, че като загреят съпротивлението им се повишава, респ. консумацията намалява. И има предпазител 60 А в кутията при мотора, един жълт май беше, през който минават всички консуматори. Иначе Бош са правилните свещи и с тях нито мига, нито писка...
                        П.П. Преди да мериш съпротивление, дай сондите на мултицета на късо, да видиш колко ще ти покаже и после го извади от показанието след меренето...
                        И аз така го смятам, но на 12,2 волта, не на 11. Имам цифров волтметър в купето, който ми показва напрежението на инсталацията. В началния момент на подгряване, когато свещите са студени, показва 12,2-12,3 волта, после почва да се качва докъм 12,7-12,8 /с нов акумулатор/. Мери напрежението на клемите на акумулатора обаче, не на свещите. Оня ден, като си пробвах свещите, откачих кабелите и мерих какво напрежение дава на кабелите им, пак беше толкова. И при съпротивление по малко от 1 ом, ще се получи 13-14 ампера на свещ консумация в първите 2-3 секунди. Та затова ми се видя множко. Сега като се замисля, това е напрежение без товар, така че може и да си прав за 11-те волта. Но сега е много кофти времето за да повтарям експеримента с измерване на точни стойности, като издумка следващата свещ, ще тествам и това.
                        Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X