Колеги,имам въпрос!В задната част на корпуса на горивния филтър има букса,на която има "+".След като подгрее и изключи релето,плюса изчезва.Знаете ли за какво е това.И още едно въпросче-в големите студове зопочна да ми мига лампата на подгряването,след като релето изключи.Проверих свещите-нямаше изгоряла.Смених две рботещи,но леко деформирани от температурата свещи.Лампата продължава да мига.Иначе подгрява и пали нормално.Някакви идеи?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Горивен филтър на 2.3TD
Свий
X
-
До: Горивен филтър на 2.3TD
Аз скоро имах същия проблем - свещите уж здрави, а пък лампата мига. Проблема се оказа в различното съпротивление на свещите - трите бяха със съпротивление 3 ома, четвъртата със 24 ома, изобщо не светваше, като я закача на акумулатора, а като я меря с мултицета, пищи, че не е изгоряла. Провери си съпротивлението на свещите да е еднакво - три ома.Първоначално публикуван от dok Преглед на мнениеКолеги,имам въпрос!В задната част на корпуса на горивния филтър има букса,на която има "+".След като подгрее и изключи релето,плюса изчезва.Знаете ли за какво е това.И още едно въпросче-в големите студове зопочна да ми мига лампата на подгряването,след като релето изключи.Проверих свещите-нямаше изгоряла.Смених две рботещи,но леко деформирани от температурата свещи.Лампата продължава да мига.Иначе подгрява и пали нормално.Някакви идеи?
ПП на една изгоряла свещ и моята пали нормалноСтепента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
Коментар
-
До: Горивен филтър на 2.3TD
3 Ома е много за подгревна свещ. Обикновено са под 1 Ом. Скоро смених и 4-те с някакви и на първото подгряване и на мен ми мига. Като подгрея втори път не се обажда повече лампата."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: Горивен филтър на 2.3TD
Отварях го аз това "нещо"-по скоро прилича на някякъв клапан,щото имо пружина и съчма.Ама не мога да си обясня каква роля играе това.Първоначално публикуван от rangelpisov Преглед на мнениеСистема за подгряване на горивото, сработва когато температурата падне под +6 градуса, за всеки модел различно.NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI
Коментар
-
До: Горивен филтър на 2.3TD
Аз понеже ги сменям една по една, и ми препоръчаха да си купувам работили от морга, да не меся работили и нови свещи. Купувам си само БОШ свещи и на всичките съпротивлението им е 3 ома. Ако е под 1 ом, при подгряване ще дърпат 50-70 ампера ток - струва ми се малко множко, не знам дали свещите имат бушон и колко е той, но доколкото съм гледал моите бушони, май няма по-як от 30А.Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение3 Ома е много за подгревна свещ. Обикновено са под 1 Ом. Скоро смених и 4-те с някакви и на първото подгряване и на мен ми мига. Като подгрея втори път не се обажда повече лампата.Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
Коментар
-
До: Горивен филтър на 2.3TD
Мигането на лампата за подгряване е пряко свързана с подгревните свещи! Мига лампата и при слаб акумулатор.Явно когато, са различни свещите и времето за подгряване на свещите е различно и съответно натоварването на релето. В такъв случай отчита , че липсва свещ.
Коментар
-
До: Горивен филтър на 2.3TD
1 Ом на 11 Волта = 11 А консумация на свещ, като имай предвид, че като загреят съпротивлението им се повишава, респ. консумацията намалява. И има предпазител 60 А в кутията при мотора, един жълт май беше, през който минават всички консуматори. Иначе Бош са правилните свещи и с тях нито мига, нито пискаПървоначално публикуван от batDancho Преглед на мнениеАз понеже ги сменям една по една, и ми препоръчаха да си купувам работили от морга, да не меся работили и нови свещи. Купувам си само БОШ свещи и на всичките съпротивлението им е 3 ома. Ако е под 1 ом, при подгряване ще дърпат 50-70 ампера ток - струва ми се малко множко, не знам дали свещите имат бушон и колко е той, но доколкото съм гледал моите бушони, май няма по-як от 30А.
...
П.П. Преди да мериш съпротивление, дай сондите на мултицета на късо, да видиш колко ще ти покаже и после го извади от показанието след меренето
...
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: Горивен филтър на 2.3TD
И аз така го смятам, но на 12,2 волта, не на 11. Имам цифров волтметър в купето, който ми показва напрежението на инсталацията. В началния момент на подгряване, когато свещите са студени, показва 12,2-12,3 волта, после почва да се качва докъм 12,7-12,8 /с нов акумулатор/. Мери напрежението на клемите на акумулатора обаче, не на свещите. Оня ден, като си пробвах свещите, откачих кабелите и мерих какво напрежение дава на кабелите им, пак беше толкова. И при съпротивление по малко от 1 ом, ще се получи 13-14 ампера на свещ консумация в първите 2-3 секунди. Та затова ми се видя множко. Сега като се замисля, това е напрежение без товар, така че може и да си прав за 11-те волта. Но сега е много кофти времето за да повтарям експеримента с измерване на точни стойности, като издумка следващата свещ, ще тествам и това.Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение1 Ом на 11 Волта = 11 А консумация на свещ, като имай предвид, че като загреят съпротивлението им се повишава, респ. консумацията намалява. И има предпазител 60 А в кутията при мотора, един жълт май беше, през който минават всички консуматори. Иначе Бош са правилните свещи и с тях нито мига, нито писка
...
П.П. Преди да мериш съпротивление, дай сондите на мултицета на късо, да видиш колко ще ти покаже и после го извади от показанието след меренето
...Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар