Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с газовата уредба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с газовата уредба

    Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
    А пък при мен C20NE имах емулатор, и не ми светеше лампата въобще. Да обаче емулатора остаря и не искаше да изключва газовата уредба. На загасен двигател си оставаше да свети зелената лампа на копчето. И съответно отсаваше включена газовата уредба. Изскубване на емулатора и всичко е ок. Само че и смяна на копчето, защото тя го ръководеше. И сега присветва лампата на чека, но по никакъв начин не ми пречи и не натрупва грешка. Симулаторите на дюзите ги оставихми защото още работят.
    Да не би да бъркам, но смисъла на емулатора не е ли, не да не свети лампата, а да работи в комбинация със стъпково моторче на изпарителя? Защото при мен беше махнато това моторче и дори да работеше емулатора нормално не виждам ползата му при мотор C20NE и при почти всички опелови бензинови двигатели.
    Какво стъпково моторче при изпарителя?
    Конвенционалното за ППХ-да,другото ми намирисва на италиански изгъзици и решения-видях един път и не му схванах смисъла/оптимизация на горивния процес,икономия.../.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с газовата уредба

      Ако е това, за което си мисля, представлява един обикновен шибър, който на празен ход се затваря малко, за да не преобогатява сместа(знаеш как мирише на сурова газ по светофарите). При другите режими е напълно отворен.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с газовата уредба

        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
        Какво стъпково моторче при изпарителя?
        Конвенционалното за ППХ-да,другото ми намирисва на италиански изгъзици и решения-видях един път и не му схванах смисъла/оптимизация на горивния процес,икономия.../.
        Не мога да ти кажа точно какво представлява, защото като я купих го нямаше. До колкото ми обясняваха било за икономия.
        Може би това което казва Куздов да е по-вярното за това така наречено моторче.

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с газовата уредба

          Стъпковото ти моторче е част от ламбда-контрол системата която наистина дозира горивото чрез ламбда сондата на колата и икономия има при мен тя е 2л/100,а чека свети и от спрени дюзи което се решава със симулатор за дюзи или с 100ом съпротивление на релето между кабелите с които са спрени дюзите.

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с газовата уредба

            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
            .....другото ми намирисва на италиански изгъзици и решения-видях един път и не му схванах смисъла/оптимизация на горивния процес,икономия.../.
            Пламене , ако има поне едно нещо за което жабарите не могат да бъдат упреквани - това е че разбират от газови уредби. И ги монтират грамотно. Изгъзъците са у други хора.
            Проблема обаче идва от това че за елементите на АГУ-то , както и за целите автомобили всъщност е валиден израза : " И к*р душа носи." А автомобилната пазарна стратегия по света е тази душа да издържа 5-6 години и после на скрапа . Не са пресмятани за втори живот в Бг.
            Аз също имам "такова нещо" - шибър ( както писа Куздов под твоя пост) . От време на време иска регулировка.
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с газовата уредба

              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
              Ако е това, за което си мисля, представлява един обикновен шибър, който на празен ход се затваря малко, за да не преобогатява сместа(знаеш как мирише на сурова газ по светофарите). При другите режими е напълно отворен.

              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
              ..........Аз също имам "такова нещо" - шибър ( както писа Куздов под твоя пост) . От време на време иска регулировка.
              Защо ми се струва,че говорите за СтартПетрол?Слагат го предимно при монтажа на пълните инжекции с обикновенно газово!При режим на ниски обороти изпарителя сам си знае работата!Дай те някаква снимка на "такова нещо-шибър".

              П.п. Аз какви инженерни изпълнения на Италианската мисъл съм виждъл не е истина!По възможно най-сложния,и объркан вариант!Изключение са големите марки!

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с газовата уредба

                Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
                ...
                П.п. Аз какви инженерни изпълнения на Италианската мисъл съм виждъл не е истина!По възможно най-сложния,и объркан вариант!Изключение са големите марки!
                И аз съм попадал на бисерни изпълнения по монтаж на газови в Италия. Не изключвам вероятността конкретните "италианци" да са се казвали Хасан приерно, но както и да е.

                За емулатора на инжекторите - това са си най-обикновени резистори. В зависимост как е програмиран компютъра, може съвсем без тях, може да е някакво мижаво съпротивление (някои го спомена по-напред в темата), понякога се налага да са си ячки резистори със стойност, съизмерима със съпротивлението на дюзите. не знам на конкретния мотор компа какво търси и дали търси изобщо, но в най-лошия случай въпроса се решава с 4 резистора 12-15 ома/ 5-10 вата, струват около 30 стотинки бройката, единия край на управляващия кабел на дюзата, другите общо, към точката в която се прекъсват дюзите - просто общия край се превключва към дюзите на бензин и към резисторите на газ. Работа за един час с все механичния крепеж (важен момент) и окабеляването.

                Ламбда-залъгалките никак не ги уважавам, но то си е мое мнение
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с газовата уредба

                  Аз съм попадал на емулатор за дюзи ..... вътре си е с бобинки ..... ...
                  Почти, като истинска дюза ..... и по съпротивление и индуктивност .....
                  Знаеш, Т(и) .... сигнала на какво прилича .... те това беше едно към едно ... чак в първия момент се .... .... та се наложи да отварям въпросния емулатор.
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с газовата уредба

                    Здравеите и от мене и аз съм 2.0 бензин 97г .Имах същият проблем като колегата Чека ми светваше като е на газ от там при диагностик , човека ми каза че ми триябва задалжително Симулатор че ланда сондата ставала много ленива като е на газ, по-точно заспивала в някакви си граници които си избере и до там - чека светва.Сложих въпросния емулатор и чека започна да присветква когато си поиска,от там пак при диагностика - почистване на грешки и чека 10 минутки не светкаше след това отново , Та пролемът ми се оправи след като смених Дебитомера - чистене на грешки и всичо си е ОК.
                    Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с газовата уредба

                      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                      Аз съм попадал на емулатор за дюзи ..... вътре си е с бобинки ..... ...
                      Почти, като истинска дюза ..... и по съпротивление и индуктивност .....
                      Знаеш, Т(и) .... сигнала на какво прилича .... те това беше едно към едно ... чак в първия момент се .... .... та се наложи да отварям въпросния емулатор.
                      хих, това може да отвинти кофти номер, особено, ако не го очакваш
                      Въпроса обаче е: струва ли си? Все пак начините, по които компа може да се усети има ли дюза или не, не са чак толкова много и обикновено се избира най-простия. Съответно и залъгалката, ако изобщо има нужда от нея.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с газовата уредба

                        Колега-защо не пробваш да извадиш стъпковия мотор който се управлява от ландата и на негово място да сложиш обикновен двойник с винт за регулиране на газта?така ако е от него ще стане ясно..Може да опиташ и с реле за да прекъснеш сигналния кабел от ландата-обикновенно кислородното съдържание в отработените газове не е в оптимални стойности и компа се шашка..
                        Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с газовата уредба

                          Компютура взима информация и от детонационния датчик.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с газовата уредба

                            Първоначално публикуван от todor georgiev Преглед на мнение
                            Компютура взима информация и от детонационния датчик.
                            Това го казваш във връзка с???
                            Никой ли не чете цялата тема? а не само последния пост?
                            no signature no problems

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X