Обява

Свий
Няма добавени обяви.

каре и хебел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: каре и хебел

    ОФ А ДБ Х22ХЕ
    За мен правилно и най-бързо беше да го дам на Лозан да го рециклира за 1 ден стана (80лв.) и машината пак е в играта.
    Благодаря на Лозан за бързата реакция.

    Коментар


    • #47
      От: каре и хебел

      да питам и аз. имам голаям празен ход във волана- от централно положение на волана има по 10см в ляво и 10см в дясно празен ход,при който не реагират гумите. в движение този празен ход ми прави много бели-карам направо, влизам в дупка и джипа тръгва наляво например. докато обера празния ход та да завият и гумите и съм в другото платно. жарнири и накрайници са нови, минат е реглаж на преден мост-наклоните и сходимоста са добре. дали и моя проблем ще е от хебела,макар,че накарх да го погледнат набързо и казаха,че е добре. мове ли да е от хидравличната кутия и има ли от къде да се обира луфта във волана,без последващи проблеми? офа-кб 93г.

      Коментар


      • #48
        От: каре и хебел

        А ти виж дали луфта не е от кормилната кутия.Ако е от там-махаш радиатора да не ти пречи //бързо и лесно става// и върху кутията отгоре ще видиш регулиращ болт с контра гайка.Охлабваш гайката и натягаш внимателно болта ,като проверяваш луфта.Но може луфта да е и от каренцето на кормилния прът.
        Румен Николов

        0888 358 572

        Коментар


        • #49
          От: каре и хебел

          много голам ми се вижда,че да е от карето. по скоро от кутията ще да е. това с болта опция за регулаж ли е? мове ли да има неприятни последици, или затова са си го сложили там хората?

          Коментар


          • #50
            От: каре и хебел

            Той затова е сложен,ама не може да се навива до безкрай.Така че виж дали ще стане,щото може да е бил натяган вече.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #51
              От: каре и хебел

              Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
              много голам ми се вижда,че да е от карето. по скоро от кутията ще да е. това с болта опция за регулаж ли е? мове ли да има неприятни последици, или затова са си го сложили там хората?
              Абе не знам толкова ли е трудно да хванеш някой да ти мърда волана,а ти да гледаш от къде е луфта,тури една ръчичка и ще разбереш.За да не си драскаме напразно.

              Коментар


              • #52
                От: каре и хебел

                ми нали написах по-горе,че всички накрайници и яарнири са сменени, тампони и пр са здрави,направена е сходимост и наклони. всичко е здраво. не говоря за луфт, а за голям празен ход на волана. ще обърна внимание на кормилната кутия,както каза колегата и ще пиша за резултата.

                Коментар


                • #53
                  От: каре и хебел

                  Ами направи го, какви съвети повече очакващ, освен да се оцапаш малко, не го правиш за комшията.

                  Коментар


                  • #54
                    От: каре и хебел

                    То е ясно, че е от кутията и може да се регулира без да се маха радиатора. Действай.

                    Коментар


                    • #55
                      От: каре и хебел

                      не е проблем цапането,въпроса е има ли тънкости-например при ладата този свободен ход се обира при крайно ляво или дясно положение на волана.

                      Коментар


                      • #56
                        От: каре и хебел

                        Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
                        не е проблем цапането,въпроса е има ли тънкости-например при ладата този свободен ход се обира при крайно ляво или дясно положение на волана.
                        Не няма, но проблема ти е комплексен за толкова голям луфт. Карето на кормилния прът се разбива и секторната кутия отваря луфт. Може да обереш 2-рото но не е хубаво докрай щото ще я скапеш. 1-вото се ремонтира като се свали целия прът.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #57
                          От: каре и хебел

                          паразитен хебел-евро о7-кат.номер-0607-0211, марка GMB цена 47лв, на japanparts е 56. тва, за да знае някой, които сега влиза да чете темата, че няма нужда да ремонтира , ако разполага с 50 кинта за нов.

                          Коментар


                          • #58
                            От: каре и хебел

                            Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
                            че няма нужда да ремонтира .
                            Поразгледай предишната страница, има снимки на ремонтиран.И въпроса не е до 50лв.,а до това,че ремонтирания хебел е в пъти по-здрав от нов.Вервай ми.

                            Коментар


                            • #59
                              От: каре и хебел

                              Даа .Ама новичкия да не се окаже за десен волан.
                              А колегите са прави-ремонтиран = дълъг живот.
                              Румен Николов

                              0888 358 572

                              Коментар


                              • #60
                                От: каре и хебел

                                всеки сам решава, просто това е инфо ако някой си търси нов, да знае,че има.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X