Обява

Свий
Няма добавени обяви.

каре и хебел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: каре и хебел

    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
    Да не отварям нова тема,бихте ли ми казали някакъв нискобюджетен вариянт на замяна на паразитния хебел на ОФАКБ с C20NE или X20SE ,не обърнах внимание.Едно приятелче е закъсало и се опитвам да му помогна.
    Колега,имам същата фронтера.Един майстор свали хебела,защото имаше луфт,занесе го на Симеоновско шосе до входа на зоолог.градина,рециклираха го и вече година нямам проблеми.Цялата операция ми костваше около 70лв.

    Коментар


    • #32
      До: каре и хебел

      Първоначално публикуван от tomil Преглед на мнение
      Колега,имам същата фронтера.Един майстор свали хебела,защото имаше луфт,занесе го на Симеоновско шосе до входа на зоолог.градина,рециклираха го и вече година нямам проблеми.Цялата операция ми костваше около 70лв.
      Aз не бих рискувал там. Единственото което правят е да пълнят с горещ тефлон който стяга после. Пълна глупост ако искате да си съсипете хебела.... Правилния начин е разглобяване отнемане и втулка.
      no signature no problems

      Коментар


      • #33
        От: До: каре и хебел

        добър стругар-10 лв и вече 70 000 км никакъв проблем

        Коментар


        • #34
          От: До: каре и хебел

          Първоначално публикуван от ico_levskara Преглед на мнение
          добър стругар-10 лв и вече 70 000 км никакъв проблем
          С какви втулки ?
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #35
            От: каре и хебел

            пробваите с лагери в двата края.

            Коментар


            • #36
              От: каре и хебел

              Първоначално публикуван от Оника Преглед на мнение
              пробваите с лагери в двата края.
              Няма да стане
              no signature no problems

              Коментар


              • #37
                От: каре и хебел

                втулките са от обикновен бронз с много плитък спираловиден канал отвътре за гресиране . между двете втулки съм сложил гресьорка .не че сьм я ползвал де

                Коментар


                • #38
                  От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                  Миналата седмица рециклирах паразитния хебел и да пусна малко инфо-може да е полезно.Отваря се хебела,като от горната страна се резва леко с флекса капачката,със секач се изправят стените и като се фрасне отдолу по оста всичко излиза.Вътре са две втулки,горната е конусна/полиамид/ и държи оста да не се движи надолу и е доста солидна-при мен не беше мръднала,а долната е тип омегат-метална яка втулка в основата и тънка/около 1 мм./ полиамидна върху металната.На практика полиамида се износва и почват луфтовете-абе направена е нарочно така,та да се харчат хебелите-бушон.Закарах основата на фреза да махнем долната/металната/втулка и на нейно място направихме цяла полиамидна,зачистихме оста от ръждата като свалихме няколко десети-на струг,по средата на хебела монтирахме гресьорка,купих нов семеринг,сглобих по обратния ред и мисля,че следващите няколко години няма да го мисля тоя хебел.Пускам чертеж на фтулката и размера на семеринга,както и готовия хебел.

                  Целата операция ми струваше 25лв.







                  Коментар


                  • #39
                    От: каре и хебел

                    Ето и разглобен хебел




                    и втулката-бушон

                    Последно редактирано от gimax; 29-08-11, 10:11.

                    Коментар


                    • #40
                      От: каре и хебел

                      Понеже сме се превърнали едва ли не в ловци на митове в този раздел , след като отпадна митът за невъзможност за движение на ОФА с външна бензинова помпа , то днес категорично мога да развенчая друг мит : Паразитният хебел не е произведен по космическа технология

                      ... най-накрая ( след доста мързелуване ) му видях сметката . Изводите са следните :

                      1. Въпреки разните мнения по-нагоре в темата , снимките , които е постнал gimax -а в предния пост са от оригинален паразитен хебел . .. по простата причина че като отворих моя , картинката е все едно той е снимал моя . Което пък изключва вероятността за интервенция в два различни автомобила от един и същ майстор , някъде в Жабарско и някъде ... н`ам си къде .
                      2. Къде ви гонят конусни втулки , пружини и т.н. , така и не разбрах . " Горната " втулка ( от поста на gimax ) си е просто ... лагер . Макар и с пластмасова черупка . При мен също се оказа здрав , та не го счупих да видя какво има в него , но няма особена логика да е "аксиален , самонатягащ " . Но то не е и от значение . По-важното е че външната черупка си е цилиндрична , а задържането от пропадането на шенкела е вследствие не на конус , а на засечка на отвора .
                      3. Долната полиамидна втулка ( тънка като вестник ) заминава в небитието не в следствие от прекомерно натоварване ( такова в шенкела няма ) , а по простата причина , че вложената пластмаса ....просто старее . Счупих я с отвертката .

                      Единствената разлика в процедурата от gmax е , че аз долната втулка я изработих от фосфорен бронз . Опростих и процедурата : вместо разстъргване на отвора , престъргахме диаметъра на централната ос - точно в мястото , в което контактува въпросната втулка . Така втулката стана с малко по-дебела стена , което даде възможност за "надраскване" на канал за смазване с грес . Вътрешния диаметър го свалихме на 22 мм. Пък и просто такъв зенкер имах де

                      Цялата процедура ( демонтаж , стругови операции и монтаж , плюс цигарите и кафето ) отне точно 3 часа . На мен ми излезе безплатно ( условно разбира се ) , щото престъргването го направи моя стругар . Естествено в работно време
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #41
                        От: каре и хебел

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        Естествено в работно време
                        Ма той комунизма не си ли отиде? Я, а и гявола не бил толкова черен-браво.

                        Коментар


                        • #42
                          От: каре и хебел

                          Те това е далаверата ти да си шефа... Хебелите са 2 вида доколкото знам и единия се рециклира, а другия (заради който падна голямото чудене) - не.
                          П.П. Всъщност, големият "проблем" май е да се ремонтира горната втулка-лагер, защото и да се смени само долната, ако горната хлопа ползата е незначителна.
                          Последно редактирано от kuzdov; 17-11-11, 20:38.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #43
                            От: каре и хебел

                            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                            Те това е далаверата ти да си шефа... Хебелите са 2 вида доколкото знам и единия се рециклира, а другия (заради който падна голямото чудене) - не.
                            П.П. Всъщност, големият "проблем" май е да се ремонтира горната втулка-лагер, защото и да се смени само долната, ако горната хлопа ползата е незначителна.
                            Ако горната беше разбита , просто щях и нея да я кръстя бронзова . С един канал за гресиране . Гресьорката е в средата , така че греста ше маже и нагоре и надолу Конструкцията ще наподобява тази на шенкела ... само дето в паразитния хебел усилията са доста по- незначителни от тези в шенкела , така че проблема е никакъв.

                            ПС. А за онзи другия вариант - с чуденето ( ако го има де ) , пак ми идва на акъла как да стане номера . И на фреза ще е достатъчно като гледам .
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #44
                              От: каре и хебел

                              Паразитният хебел не е произведен по космическа технология ,просто има различни модели . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0293[1].jpg
Прегледи:1
Размер:115.5 КБ
ID:5318464Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0292[1].jpg
Прегледи:1
Размер:107.5 КБ
ID:5318465Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0291[1].jpg
Прегледи:1
Размер:109.4 КБ
ID:5318466Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0290[1].jpg
Прегледи:1
Размер:106.9 КБ
ID:5318467Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0289[1].jpg
Прегледи:1
Размер:106.3 КБ
ID:5318468Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0288[1].jpg
Прегледи:1
Размер:119.1 КБ
ID:5318469
                              МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                              Коментар


                              • #45
                                От: каре и хебел

                                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                                ..... А за онзи другия вариант - с чуденето ( ако го има де ) , пак ми идва на акъла как да стане номера . И на фреза ще е достатъчно като гледам .
                                За конуса ми е минавала идеята дали не може да се изработят 2 черупки от някакъв износоустойчив материал и след като се надянат на оста върху тях да се набие цилиндрична втулка с размерите на външното тяло, която да ги държи събрани... Или пък пак две черупки с точен размер, които като се набият в тялото на шенкела да се държат от него. Ако има кой да го направи, ти си човека.....
                                П.П. Всъщност този, който е разглобения на снимката мисля, че е Исузовия и той не се разхлопва като Фронтеровия и се ремонтира. Другият е проблемния от снимките на Илийчо на предната страница.
                                Последно редактирано от kuzdov; 19-11-11, 13:15.
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X