Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вентилатор за парно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: вентилатор за парно

    Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
    Това са товарните резистори за по-ниските степени. Ако проблема е там вентилатора трябва да работи на най-голямата степен.
    Точно,четирите кабела от ключа отиват в четирите клеми на резистора,петия е минуса,който влиза в моторчето.М/у пети крак и останалите отчита различни съпротивление при мен от 0,4Ом до 3Ом.
    Само в моя случай/това че тръгна на втора степен-в нея кабелна обувка се е случил кламера/ греенето не е нормално и ще се сваля сега двигателчето.Ако е окъсило,защо се чудя,не изгоря 25А предпазител-да почне да топи изолацията на кабела си е приличен товар.
    Ще видим,след малко слизам-горните болтове са навряни в Тамбукту,ще има благословии и рендосани ръце.

    Коментар


    • #17
      До: Вентилатор за парно

      Максе, не чупи моторчето и то на Коледа.... Нищо му няма най-вероятно, и само ще си играеш залудо. Нормално е кламера да грее при такава консумация. По-добре провери 4-степенния ключ на панела.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #18
        До: Вентилатор за парно

        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
        Максе, не чупи моторчето и то на Коледа.... Нищо му няма най-вероятно, и само ще си играеш залудо. Нормално е кламера да грее при такава консумация. По-добре провери 4-степенния ключ на панела.
        Ключа вече беше попилян и профилактиран-с него почнах фитнеса.После запоих общия край на резистора,който спрямо степените,казва на моторчето с каква скорост да върти.Но днес докато мерих резистора и издърпах куплунга на моторчето,взе да капе вода оттам,да не кажа шурти.Преди две минути се качих с духалката в къщи-страхотна ръжда и клей на видиите-ph-2 накрайник на "Вюрт" се пръсна,докато напъвах с "Метабо"-то на 15 степен натяг...При десните видии/плътно до дясната кора в краката/няма място и за винтоверт,на ръка не мръдват.С една ел.отверка "Спарки" ги излъгах/зор да ти види окото/,как не се разлетя не знам.
        Определено при събирането няма да ползвам оригиналните видии с рапидна глава-обръщам ги на шестограм,8/10-каквато стъпка съвпадне.
        Сега ще обслужа втулки,четки и така.Чудя се дали да не перна на дъното на пластмасата,крепяща моторчето един отвор с някаква гумена тапа-ако пак се наводни от претрупан сняг/дъжд и на финала лед,да я махна и да се оцеди.В интерес на истината,преди да откаже моторчето,имах парченца лед на десния в краката-в средата под жабката.Да се бях сетил да сложа клапата на вътрешен въздухообмен.

        Коментар


        • #19
          До: Вентилатор за парно

          Не се коси, клапата не може да спре водата, както и да я слагаш. Редовно почистване на преливниците е спасението. Щом си се преборил със свалянето, една профилактика ще му дойде добре на въртилатора.... Колкото до дупката, прасни 4 мм отвор в най-ниската част и не го запушвай. Така ще знаеш винаги кога си забравил да почистиш преливниците ...
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #20
            До: Вентилатор за парно

            Така,вентилатора работи вече.Най-вероятна причина-запушени преливници и вода в пластмасовия картер на моторчето.Снимки няма,че само до снимки ми беше,но на схемата се вижда в едната страна на черупките R извивка/14/.Това всъщност е канал от нивото на турбината до картера под моторчето.При мен явно водата е била доста в този картер и е достигнала куплунга и четките/разтоянието е около 3 см/.Тези дни ще се махат рамена на чистачки и тенекето под обзорното стъкло.
            Разпробих на дъното два отвора по 5мм-имало е защо, продължаваше да отича,обдуха през тях и махна водата.
            Моторчето-вътре беше гняс и чудо,плюс доста наръфан и замазан колектор на ротора.Статора мина през коресилин,ротора беше профилактиран/колектора смъкнат с поне 2мм-докато се изравни повърхността/,четките имат душа още.Малко графитна смазка на втулките и събиране.
            Рапидните видии,крепящи мотора с турбината,замених с шестограмни-кеф,събрах го за две минути.Ако има зор,вече за толкова и ще го демонтирам.Резисторът нито грее,нито тръгна да топи изолации на кабелите.
            Както рече Kuzdov-поглеждайте преливниците,че посред зима стават чудеса/ама от кофти версиите/.
            Прикачени файлове

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X