Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вентилатор за парно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вентилатор за парно

    Някои може ли да ми каже каде има бушон за вьтрешния вентилатор че вчера като запалих и дотам вентилатор няма разглобих го на сьставни части и не мога да открия нито изгорял бушон нито друго а няма напрежение до копчето за скоростите на вентилатора и сьответно до моторчето - то е пробвано и работи но няма ток ако има схема или нещо такова ще сьм благодарен Фронтерата е б вариант къса база 2.2 дизел 1999г
    Последно редактирано от maxxx; 23-12-09, 17:28.
    vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
    Suzuki GSR600 98 hp
    Nissan Pathfinder 174 hp
    0878222 три 3 шест

  • #2
    До: вентилатор за парно

    Бушона на вентилатора е в моторния отсек,при "А" е седми от калника към мотора.При "Б" не знам,но той е най-високоамперния и единствен такъв при бушоните в коша/25-30А/.

    Коментар


    • #3
      До: вентилатор за парно

      Бушоните в купето и при двигателя до релетата всичко съм проверил няма изгорял бушон релетата ги разменях да не е реле но няма и няма а до кабела който влиза в реостата за оборотите няма напрежение но явно работи защото на буксата на моторчето играе напрежение в рамките от 0.10 до 0.40 V направо съм в шах другия вариянт е да се командва от компа но дори в аутодатата нямя инфо за схема или нещо такова
      vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
      Suzuki GSR600 98 hp
      Nissan Pathfinder 174 hp
      0878222 три 3 шест

      Коментар


      • #4
        До: вентилатор за парно

        вентилатора се намира под жабката и е с 4 болчета от долна страна плътно до вратата .При мене не е в четката мотора работи на това че се управлява минуса ми внася малко яснота по въпроса значи трябва да търся + който ще е при буксата на мотора.
        vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
        Suzuki GSR600 98 hp
        Nissan Pathfinder 174 hp
        0878222 три 3 шест

        Коментар


        • #5
          До: вентилатор за парно

          0,1-0,4V-малко е/нищо/ да завърти моторчето,да няма окислен куплунг,преди куплунга влизащ в ключа.Абсолютно идентичен проблем боря в момента на старата Фронтера и до момента неуспешно.Попилях ключа,релето си работи-захранващия куплунг на ключа е мъртвец.След дъжд,студ и сняг умря отведнъж,както два дена преди това спрях пред нас с работещ вентилатор...

          Коментар


          • #6
            До: вентилатор за парно

            ако ключа е минусов няма и да дойде + на клемата при ключа сега като се замисля ако плюса е постоянен противно на моите знания та значи на моторчето има постоянен + а променлив минус като + мисля че идва отвънка от двигателния отсек който е с релетата и при подаване на контакт да щрака релето и да пуска + работата понамирисва на лоша връзка наистина и утре ще разровя да видя какво ще покаже другия вариант нов + в моторчето и така
            vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
            Suzuki GSR600 98 hp
            Nissan Pathfinder 174 hp
            0878222 три 3 шест

            Коментар


            • #7
              До: вентилатор за парно

              Първоначално публикуван от ivo hondata Преглед на мнение
              ако ключа е минусов няма и да дойде + на клемата при ключа сега като се замисля ако плюса е постоянен противно на моите знания та значи на моторчето има постоянен + а променлив минус като + мисля че идва отвънка от двигателния отсек който е с релетата и при подаване на контакт да щрака релето и да пуска + работата понамирисва на лоша връзка наистина и утре ще разровя да видя какво ще покаже другия вариант нов + в моторчето и така
              Само на работещ двигател има захранване на вентилатора.Релето му изчатква след заработването на алтернатора и си стои постоянно включено.

              Коментар


              • #8
                До: вентилатор за парно

                Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                Само на работещ двигател има захранване на вентилатора.Релето му изчатква след заработването на алтернатора и си стои постоянно включено.
                Това пък защо ?! Захранването идва като дадеш контакт . Поне при мен е така ( а и на всички автомобили които съм срещал до сега) . Иначе алтернатора подава 14 В и не виждам смисъла вентилатора да сработва с него. ...освен ако това не е някаква специална концепция на конструкторите на ОФБ.
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #9
                  До: вентилатор за парно

                  на колегата модела е спецялен но проблема е решен и се оказа в устроиството което се намира до вентилатора в въздуховода една кутийка черна с пластини които служат според мен за защита на кутийката пише да не се ремонтира .Проблема с парното идва от това че тези пластини се разпояват може би от товар върху тях се нагряват и се разпояват като се разглоби кутийката те се виждат ремонта - запояват се отново въпроса е доколко е уместно след като пише да не се ремонтира.Алгоритъма е следния
                  1.давате на контакт - мери се буксата на вентилатора от едното + краче към корпус на автомобила а не към другата букса
                  2. при липса на + се отива км двигателния отсек да се види реле или бушон прави номера
                  3.при наличие на + се замерват двете крачета на буксата на вентилатора при включена машинка на прав ток ако при сменяне на скоростите на вентилатора с ръчката се променя напрежението в рамките на стотни от волта значи копчето е наред
                  4.след това вече следва проверката на тези пластини във въздуховода- за намиране на кутийката в нея има включена едно букса с 5 кабела хваната е с 2 болта след като се отвият часта се издърпва навън
                  Дано да съм бил полезен!
                  Последно редактирано от Ивайло Стоянов; 24-12-09, 17:12.
                  vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
                  Suzuki GSR600 98 hp
                  Nissan Pathfinder 174 hp
                  0878222 три 3 шест

                  Коментар


                  • #10
                    До: вентилатор за парно

                    При мен + на вентилатора наистина идва след запалване на мотора.
                    Имах разпоена писта на резистора/тая дивотия,за която Иво писа/,но явно смърт без причина няма.Запоих,закачих куплунга/+на вентилатора от бушонния блок има/,но не тръгна.Когато с кламера се направих на въпросното устройство,на две от кабелните обувки вентилатора сработи на втора степен.Обаче-кламера почти почервеня и ми се вкопа в пръстите...,тръгна да топи изолацията на единия кабел.
                    Според мен има пробив ел.мотора/ротор,статор-идея нямам в момента/,та понеже утре тук го дават плюсово време,мисля с Дядо Коледа да си спретнем среща под арматурното табло и да вадим двигателчето/няма да е под елхата,но все е под нещо/.
                    Ако имате свежи идеи,ще ги прочета с удоволствие,че наближавам цайтнота доста чевръсто.

                    Коментар


                    • #11
                      До: вентилатор за парно

                      виж да не е запекъл мотора ако върти трудно и има товар повече отколкото трябва може и да стане тази работа
                      vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
                      Suzuki GSR600 98 hp
                      Nissan Pathfinder 174 hp
                      0878222 три 3 шест

                      Коментар


                      • #12
                        До: вентилатор за парно

                        Първоначално публикуван от ivo hondata Преглед на мнение
                        виж да не е запекъл мотора ако върти трудно и има товар повече отколкото трябва може и да стане тази работа
                        Върти на перце-там е тя.Не е механичен кахър.

                        Коментар


                        • #13
                          До: вентилатор за парно

                          пускай му директно 12 волта с две жици на вентилатора да го видиш дали ще вземе да мирише или искри ако му няма нищо работата отива на тези пластини пак
                          vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
                          Suzuki GSR600 98 hp
                          Nissan Pathfinder 174 hp
                          0878222 три 3 шест

                          Коментар


                          • #14
                            До: вентилатор за парно

                            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                            При мен + на вентилатора наистина идва след запалване на мотора.
                            Не е само при теб, и аз се дзверих в началото ама е така.
                            Оpel Frontera A КБ 2.8 TDI; Peugeot 206 2.0 HDI
                            Honda CB 919 Hornet
                            0898849413-Светльо
                            Кръвна Група: 0+

                            Коментар


                            • #15
                              До: вентилатор за парно

                              на колегата модела е спецялен но проблема е решен и се оказа в устроиството което се намира до вентилатора в въздуховода една кутийка черна с пластини които служат според мен за защита на кутийката пише да не се ремонтира .Проблема с парното идва от това че тези пластини се разпояват може би от товар върху тях се нагряват и се разпояват като се разглоби кутийката те се виждат ремонта - запояват се отново въпроса е доколко е уместно след като пише да не се ремонтира.Алгоритъма е следния
                              1.давате на контакт - мери се буксата на вентилатора от едното + краче към корпус на автомобила а не към другата букса
                              2. при липса на + се отива км двигателния отсек да се види реле или бушон прави номера
                              3.при наличие на + се замерват двете крачета на буксата на вентилатора при включена машинка на прав ток ако при сменяне на скоростите на вентилатора с ръчката се променя напрежението в рамките на стотни от волта значи копчето е наред
                              4.след това вече следва проверката на тези пластини във въздуховода- за намиране на кутийката в нея има включена едно букса с 5 кабела хваната е с 2 болта след като се отвият часта се издърпва навън
                              Дано да съм бил полезен!
                              Това са товарните резистори за по-ниските степени. Ако проблема е там вентилатора трябва да работи на най-голямата степен.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X