Някои може ли да ми каже каде има бушон за вьтрешния вентилатор че вчера като запалих и дотам вентилатор няма разглобих го на сьставни части и не мога да открия нито изгорял бушон нито друго а няма напрежение до копчето за скоростите на вентилатора и сьответно до моторчето - то е пробвано и работи но няма ток ако има схема или нещо такова ще сьм благодарен
Фронтерата е б вариант къса база 2.2 дизел 1999г
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вентилатор за парно
Свий
X
-
До: вентилатор за парно
Бушоните в купето и при двигателя до релетата всичко съм проверил няма изгорял бушон релетата ги разменях да не е реле но няма и няма а до кабела който влиза в реостата за оборотите няма напрежение но явно работи защото на буксата на моторчето играе напрежение в рамките от 0.10 до 0.40 V направо съм в шах другия вариянт е да се командва от компа но дори в аутодатата нямя инфо за схема или нещо такова
vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
Suzuki GSR600 98 hp
Nissan Pathfinder 174 hp
0878222 три 3 шест
Коментар
-
До: вентилатор за парно
вентилатора се намира под жабката и е с 4 болчета от долна страна плътно до вратата .При мене не е в четката мотора работи на това че се управлява минуса ми внася малко яснота по въпроса значи трябва да търся + който ще е при буксата на мотора.vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
Suzuki GSR600 98 hp
Nissan Pathfinder 174 hp
0878222 три 3 шест
Коментар
-
До: вентилатор за парно
0,1-0,4V-малко е/нищо/ да завърти моторчето,да няма окислен куплунг,преди куплунга влизащ в ключа.Абсолютно идентичен проблем боря в момента на старата Фронтера и до момента неуспешно.Попилях ключа,релето си работи-захранващия куплунг на ключа е мъртвец.След дъжд,студ и сняг умря отведнъж,както два дена преди това спрях пред нас с работещ вентилатор...
Коментар
-
До: вентилатор за парно
ако ключа е минусов няма и да дойде + на клемата при ключа сега като се замисля ако плюса е постоянен противно на моите знания та значи на моторчето има постоянен + а променлив минус като + мисля че идва отвънка от двигателния отсек който е с релетата и при подаване на контакт да щрака релето и да пуска + работата понамирисва на лоша връзка наистина и утре ще разровя да видя какво ще покаже другия вариант нов + в моторчето и така
vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
Suzuki GSR600 98 hp
Nissan Pathfinder 174 hp
0878222 три 3 шест
Коментар
-
До: вентилатор за парно
Само на работещ двигател има захранване на вентилатора.Релето му изчатква след заработването на алтернатора и си стои постоянно включено.Първоначално публикуван от ivo hondata Преглед на мнениеако ключа е минусов няма и да дойде + на клемата при ключа сега като се замисля ако плюса е постоянен противно на моите знания та значи на моторчето има постоянен + а променлив минус като + мисля че идва отвънка от двигателния отсек който е с релетата и при подаване на контакт да щрака релето и да пуска + работата понамирисва на лоша връзка наистина и утре ще разровя да видя какво ще покаже другия вариант нов + в моторчето и така
Коментар
-
До: вентилатор за парно
Това пък защо ?! Захранването идва като дадеш контакт . Поне при мен е така ( а и на всички автомобили които съм срещал до сега) . Иначе алтернатора подава 14 В и не виждам смисъла вентилатора да сработва с него. ...освен ако това не е някаква специална концепция на конструкторите на ОФБ.Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеСамо на работещ двигател има захранване на вентилатора.Релето му изчатква след заработването на алтернатора и си стои постоянно включено.
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: вентилатор за парно
на колегата модела е спецялен но проблема е решен и се оказа в устроиството което се намира до вентилатора в въздуховода една кутийка черна с пластини които служат според мен за защита на кутийката пише да не се ремонтира .Проблема с парното идва от това че тези пластини се разпояват може би от товар върху тях се нагряват и се разпояват като се разглоби кутийката те се виждат ремонта - запояват се отново въпроса е доколко е уместно след като пише да не се ремонтира.Алгоритъма е следния
1.давате на контакт - мери се буксата на вентилатора от едното + краче към корпус на автомобила а не към другата букса
2. при липса на + се отива км двигателния отсек да се види реле или бушон прави номера
3.при наличие на + се замерват двете крачета на буксата на вентилатора при включена машинка на прав ток ако при сменяне на скоростите на вентилатора с ръчката се променя напрежението в рамките на стотни от волта значи копчето е наред
4.след това вече следва проверката на тези пластини във въздуховода- за намиране на кутийката в нея има включена едно букса с 5 кабела хваната е с 2 болта след като се отвият часта се издърпва навън
Дано да съм бил полезен!
Последно редактирано от Ивайло Стоянов; 24-12-09, 18:12.vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
Suzuki GSR600 98 hp
Nissan Pathfinder 174 hp
0878222 три 3 шест
Коментар
-
До: вентилатор за парно
При мен + на вентилатора наистина идва след запалване на мотора.
Имах разпоена писта на резистора/тая дивотия,за която Иво писа/,но явно смърт без причина няма.Запоих,закачих куплунга/+на вентилатора от бушонния блок има/,но не тръгна.Когато с кламера се направих на въпросното устройство,на две от кабелните обувки вентилатора сработи на втора степен.Обаче-кламера почти почервеня и ми се вкопа в пръстите...,тръгна да топи изолацията на единия кабел.
Според мен има пробив ел.мотора/ротор,статор-идея нямам в момента/,та понеже утре тук го дават плюсово време,мисля с Дядо Коледа да си спретнем среща под арматурното табло и да вадим двигателчето/няма да е под елхата,но все е под нещо/.
Ако имате свежи идеи,ще ги прочета с удоволствие,че наближавам цайтнота доста чевръсто.
Коментар
-
До: вентилатор за парно
Върти на перце-там е тя.Не е механичен кахър.Първоначално публикуван от ivo hondata Преглед на мнениевиж да не е запекъл мотора ако върти трудно и има товар повече отколкото трябва може и да стане тази работа
Коментар
-
До: вентилатор за парно
Не е само при теб, и аз се дзверих в началото ама е така.Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеПри мен + на вентилатора наистина идва след запалване на мотора.
Оpel Frontera A КБ 2.8 TDI; Peugeot 206 2.0 HDI
Honda CB 919 Hornet
0898849413-Светльо
Кръвна Група: 0+
Коментар
-
До: вентилатор за парно
Това са товарните резистори за по-ниските степени. Ако проблема е там вентилатора трябва да работи на най-голямата степен.на колегата модела е спецялен но проблема е решен и се оказа в устроиството което се намира до вентилатора в въздуховода една кутийка черна с пластини които служат според мен за защита на кутийката пише да не се ремонтира .Проблема с парното идва от това че тези пластини се разпояват може би от товар върху тях се нагряват и се разпояват като се разглоби кутийката те се виждат ремонта - запояват се отново въпроса е доколко е уместно след като пише да не се ремонтира.Алгоритъма е следния
1.давате на контакт - мери се буксата на вентилатора от едното + краче към корпус на автомобила а не към другата букса
2. при липса на + се отива км двигателния отсек да се види реле или бушон прави номера
3.при наличие на + се замерват двете крачета на буксата на вентилатора при включена машинка на прав ток ако при сменяне на скоростите на вентилатора с ръчката се променя напрежението в рамките на стотни от волта значи копчето е наред
4.след това вече следва проверката на тези пластини във въздуховода- за намиране на кутийката в нея има включена едно букса с 5 кабела хваната е с 2 болта след като се отвият часта се издърпва навън
Дано да съм бил полезен!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар