Едно питане:
Заслужава ли си да се слагат ксенонки ( китайски ), карайки на принципа по добре 3 за 50 лв, отколкото 1 за 60 лв? Питането ми е дали да се хвърлят пари за нещо качествено или да си вземе човек китайче и след някоя година пак и пак...
Весела Коледа
Китайски или албански постмаркет е все едно. Не става.
На мястото на халоген Н4 не става ксенон ако не е лупа, ама и тогава не е сигурно. В питомните държави е забранено. Можеш да си смениш фаровете с ксенонови, но само комплект.
Имаше цяла тема за китайските електрожени.
Аз си купих от скъпите доработки. Дадох 600лв. и сага се чудя къде да си ги сложа.
Но за селско кафене са трепач, стига да не те бие някой от насрещното.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Едно питане:
Заслужава ли си да се слагат ксенонки ( китайски ), карайки на принципа по добре 3 за 50 лв, отколкото 1 за 60 лв? Питането ми е дали да се хвърлят пари за нещо качествено или да си вземе човек китайче и след някоя година пак и пак...
Весела Коледа
Докато не заслепиш с кривия ксенон първия шофьор на самосвал, всичко е наред. Проблемът на некачествените ксенонови лампи не им е колко живеят, а главно как светят.
..На мястото на халоген Н4 не става ксенон ако не е лупа, ама и тогава не е сигурно. В питомните държави е забранено. Можеш да си смениш фаровете с ксенонови, но само комплект.
Имаше цяла тема за китайските електрожени.
Аз си купих от скъпите доработки. Дадох 600лв. и сага се чудя къде да си ги сложа.
Но за селско кафене са трепач, стига да не те бие някой от насрещното.
Айде пак....
Пак да ти кажа, ако ще си ги слагаш някъде - по добре ги дай насам. Няма да ги върна. А после ще ти покажа как могат да светят добре на фероза.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Моите са китайски и то от евтините(защото ги взех от приятел, по магазините сигурно са дубъл), но откакто ги сложих се родих, почти не съм вклщчвал на дълги, късите ми светят по-добре. Не знам дали споменах, че крушката ми е H4 с ксенон на късите и нагреваема жичка на дългите. При положение че се включват и двата средни прожектора на дълги, пак са по-слаби от късите, ето две снимки, но направени с телефон, и не си личи много добре разликата.
Kогато ксенона е само за дълги имаш реален шанс да постигнеш нещо без някой да ти ги сложи на неподходящо място. Като светлина китайските и английските светят еднакво. Проблема е когато слагаш Н4 къси и дълги. Там няма настройване. Не съвпадат центри, пластини, джамове, бе ужас. Ти не виждаж а светиш в очите на насрещното.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Абе това с ксенона на дългите се готвя да го изпробвам, но без много надежди. Човек очаква дългите често да ги светва и гаси, а като ги светва, да светват бързо. На ксенона бързото и честото светване не са му силните страни.
Значи до тук гледам само се изказват хора, който предимно не са слагали ксенон и предимно говорят против него....Ми не сте прави момчета!При добра настройка на фаровете не заслепяваш никой и вече виждаш!Като се качиш на кола без ксенон имаш чувството, че караш на свещи...И двете Фронтери ми са с Би-Ксенон Н4, фаровете са регулирани и единствените коли който съм заслепявал са били някви супер ниски(типа Селика, Еклипс и некви такива) и то основно като съм карал зад тях при отражението на огледалото се създава дискомфорт...Никой не ми е пресвяткал, с което мисля, че не съм и заслепявал никой и те така вече 2 години.Крушка не помня вече как се сменя...За тия 2 години ми е горял 2 пъти баласт(дефектни) но гаранцията ги поема и ги сменят за макс 10мин...Е ся вече ако си от тия фенове, дето фаровете ти светят така, че свалят и нисколетящите самолети е друг въпрос(но тук и преди и след ксенона си е проблема в теб, а не във фаровете).Ако заслепяваха, защо тогава аджеба щеше да има и фабричен Н4....?!?!?Най-важното в случая е правилна настройка на фаровете и след това кеф...
Е, аз пък съм от тия, дето са си сложили ксенон и после са го махнали. Сега ще правя втори опит, след като първия, въпреки доброто ми желание, познанията по оптика, прочетените книжки и изгубеното време беше неуспешен. Всичко е въпрос на критерии - да ти светне едно петно пред очите още не значи, че виждаш, а да не ти премигват, още не значи, че никого не си заслепил.
И не, няма фабрични H4 ксенонови светлини. Не и продавани в Европа/Северна Америка.
За фабричното не се изразих много правилно май...Но сигурно Германия не е в Европа щом за Н4 фарове в представителството на Нисан са ме питали дали искам ксенон...
...Ако заслепяваха, защо тогава аджеба щеше да има и фабричен Н4....?!?!?Най-важното в случая е правилна настройка на фаровете и след това кеф...
Тука колега най важното е да не ти пука за околните щ'от си баровеца е жипката.
Аз сум готов утре да запаля и да ти докарам един Патрол 61GR да ми го регулираш, срещу възнаграждение естествено, така, че да не свети на хората в очите и да се вижда нещо пред колата. На къси и на дълги.
До сега не съм видял още подобна забранена в белите страни самоделка да свети като хората. Твойта може да е първата. Опитай някой ден да си погледнеш колата от пред и да я сравниш с накой фабричен ксенон или добър халоген.
Имам една джипка BMW с фабричен ксенон. Слагал съм двете коли една до друга и съм гледал и отвътре и отвън. Трябва човек да е много надъхан и комплексиран за да не види разликата.
За мен всичко е въпрос на непукизъм...което до някъде е правилно. Едва ли са много тия които мислят за мен когато си сменят фаровете.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Някъде да съм казал, че аз лично съм го регулирал?Не..За целта на стенд в Опел аъм ходил, а преди т'ва и пичовете от Луксима също правиха реглаж...плащаш си кат поп и караш...И пак искам да кажа, т'ва че на някой коли наистина фаровете заслепяват адски много не значи, че на всички е така....
Поздрави и лека вечер...
А и ксенона, на фарове на БМВ наистина свети с класи над много други автомобили...А и разлика винаги има...Едно е Филипс(Хела и прочие), друго е обикновенния китаец...
Само дето ги правят в същия завод като мойте, на които просто не пише Luxima. Другата разлика е в етикета с цената.
От 4 коли, ксенон имам на 2. H4 само на едната. И проблема със заслепяването при всички крушки е кажи-речи еднакъв. Проблема с несветенето - напротив - различен за всеки модел крушка (общо взето са 5-6 варианта, като комбинацията ксенон+халоген за дълги е най-неставащата от всички. Имам го. Крушките си седят в кутията.
PP: @drukman: Да сравняваш 2 автомобила с тотално различни фарове не говори нищо, ама съвсем. Все едно да сравняваш други два, с халогенки. Разликата например между Skoda Fabia и Lada Samara - и двете с халогенки, е от тука до небето, още с оригиналните си крушки, както са излязли от завода.
ППП: От всичките комплекти по колите ми нито един не е Luxima, а гаранцията им не съм ползвал, просто защото нищо не е горяло. За качеството - толкоз. От заводите излизат на цена 25 долара. Най-читавите - 30. Къде са другите до цената на Luxima-та? Мисля че всички сме наясно. Аз предпочитам мойте пари да си останат в моя джоб.
Последно редактирано от sparkybg; 29-12-09, 18:53.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Дори и като се застане стещу джипката със светнати фарове, много ясно се забелязва къде е проблема - отблясък в долната част на рефлектора, в непосредствена близост до крушката. Точно там се отразява снопа светлина, минаващ през въпросната дупка.
Ъъъъ дай снимки..
Ако случайно стане като това ти идвам на гости
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар