Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране торсиони

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
    Щото колегата до тоя извод е стигнал .
    Нещо, което годишно провисва с 3-4 мм си е кекаво за мене! Колата я взех на 10 години и вече с 4 сантиметра провисване на предницата, та най-вероятно здравината си им е такава от самото начало, а не е следствие от умората на материала. Първата ми Фронтера беше 4 години по-стара и с автомат, но пак не съм забелязал видимо да провисне за 3 години!

    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

    Коментар


    • #47
      Всички натягат, а аз - обратно. Заел съм се да смъкна малко предницата на моя Трупър. За незапознатите: Това е дядото на Фронтерата и също е на торсиони. За целта днес даже си купих върток 3/4 и вложка 27 за него, че 1/2 върток тръгна да се криви.

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200130_152421.jpg Прегледи:0 Размер:262.5 КБ ID:6554538
      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

      Коментар


      • #48
        Да, 1/2 е слабичък, освен ако не почистиш основно болта и не го гресираш обилно - тогава трябва да стане. Аз също ползвам 3/4 и тръба към метър - върти се комфортно и в двете посоки!
        Honda XL600LM, 1987
        Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
        Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
          ...Нещо, което годишно провисва с 3-4 мм си е кекаво за мене! Колата я взех на 10 години и вече с 4 сантиметра провисване на предницата, та най-вероятно здравината си им е такава от самото начало, а не е следствие от умората на материала. Първата ми Фронтера беше 4 години по-стара и с автомат, но пак не съм забелязал видимо да провисне за 3 години!...
          Аааа , сега разбрах .Искал си да кажеш, че торсионите конкретно на твоята са кекави , а не че изобщо на Фронтерите .

          Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
          .... Аз също ползвам 3/4 и тръба към метър - върти се комфортно и в двете посоки!
          Аз пък съм натягал и на трите ми ( общо) фронтери комфортно само с тресчотка , с рамо на въртока около 40 см. Просто предварително повдигам предницата у въздуха .


          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #50
            Здравейте, някой може ли да ми каже как се натягат турсионите на нисан навара 2004г,133к.с. Днес купих пикапа и ми се иска да го повдигна малко отпред.

            Коментар


            • #51
              https://www.youtube.com/watch?v=pSujxmBh2iU

              Коментар


              • #52
                Сложих нови гуми и проверих височината под арките отпред - за две години беше клекнала с един сантиметър отляво и 5мм отдясно, врътнах два оборота отляво и един отдясно и сега пак отпред съм на 84см, при които ми е правена предницата. Общо досега съм навъртял 9 оборота на болта на шофьорския торсион и 5 оборота отдясно. Предполагам стъпката на резбата е към 1мм и това прави 1см допълнително усукване на шофьорския засега, трябва да измеря и диаметъра/обиколката му за да го измеря в градуси. Вижда ми се множко - някой броил ли си е оборотите като мен да сподели, че ще го скина накрая туй нящо!
                Honda XL600LM, 1987
                Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                Коментар


                • #53
                  То хубаво. ама височина не се мери от земята до арката, а от центъра на гумата до арката. Новите гуми като нищо може да са с 1см по-ниски или по-високи от старите, а окачването това не го интересува. Интересува го положение на носачи и щанги спрамо шасито, а не спрямо пода на гаража.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • Edo
                    Edo коментира
                    Редактиране на коментар
                    Да, не съм ги премислил докрай нещата май! Обаче явно тази грешка е малка защото сега под най-ниската точка отпред пак имам 21см колкото беше и при правенето на сходимостта с други гуми, а тогава пак ги мерих тези 84см от пода. Демек носачи и щанги спрямо шасито трябва да са пак там! Или пък не?! Нали ниската греда също е закачена на шасито!
                    Последно редактирано от Edo; 17-11-22, 11:54.

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ми не. Обясних ти проблема - различни по размер гуми (дори да са с еднакви надписи - има драстични разлики понякога), с различно налягане, и нещата отиват някъде си.

                    Пода няма място при мерене на пложението на окачване спрямо купе/шаси.

                • #54
                  Замерих торсиона: 27мм е, около 115см дълъг. По таблици от нета изчислявам, че би трябвало да издържа на усукване до около 50 градуса. Стъпката на резбата на болта е 1.5мм и за 9 оборота съм преместил конзолата на торсиона с 14мм, което при разстояние от 100мм до центъра на торсиона прави към 8 градуса натягане. Не изглежда толкова драматично, но свободния ход на резбата е към края си и ако се наложи още натягане ще трябва да се презацепва конзолата към торсиона което едва ли е нормално! Мнението ми, че този торсион (моят) е кекав само се затвърждава!
                  Honda XL600LM, 1987
                  Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                  Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X