Намерих интересна тема за торсионното окачване на исузу(идентично с фронтера), ето линк:
http://wiki.planetisuzoo.com/index.p...xing_Procedure
Ще се опитам да направя превод с Ваша помощ, ако модератора реши да модерира както сметне за добре важното е статията да е разбираема.
Пререгулиране торсионите на трупер
Ако сте изчерпали възможностите за натягане на торсионите с цел повдигане предницата на джипа, може би е време за "пререгулирането" им. Процедурата просто осигурява допълнително пространство за завъртане на рамото за регулиране на торсиона(torsion bar adjustment arm) при натягане.
1. Повдигнете едната страна на предницата докато гумата остане във въздуха и подложете опора под рамата. Не повдигайте под части от предното окачване, целта е да се разтовари окачването максимално.
2. Развиите болта за регулиране на торсиона като броите оборотите, докато се освободят и двете гайки с форма на полумесец.
3. Разхлабете, но не развивайте докрай болтовете на "скобата" на торсиона в предния край(при долния носач) това допълнително ще премахне усилието от торсиона.
4. Направете белези за положението на торсиона и в двата му края. Повдигнете задния край на торсиона достатъчно, за да извадите рамото за регулиране на торсиона(torsion bar adjustment arm), то би трябвало да се задържа само от силите на триене.
5. Завъртете "рамото", така че края му срещуположен на торсиона да бъде по високо от преди и го поставете отново на торсиона. Достатъчно е да завртите рамото с един или два "зъба" от торсиона. Добра идея е да се гресират "зъбите" на торсиона преди сглобяването.
6. Свалете надолу рамото за да може да легне в "леглото на гредата"
7. Затегнете болтовете от т. 3
8. Гресирайте извитите повърхности на гайките от т. 2 и завиите болта за регулиране на торсиона със същия брой обороти.
9. След като повторите процедурата и от другата страна, ще бъде необходимо по финно регулиране за да се изравни височината и от двете страни.
Очаквам да си изкажете мнението относно предимствата и недостатъците от тази операция и изобщо има ли смисъл от нея.
http://wiki.planetisuzoo.com/index.p...xing_Procedure
Ще се опитам да направя превод с Ваша помощ, ако модератора реши да модерира както сметне за добре важното е статията да е разбираема.
Пререгулиране торсионите на трупер
Ако сте изчерпали възможностите за натягане на торсионите с цел повдигане предницата на джипа, може би е време за "пререгулирането" им. Процедурата просто осигурява допълнително пространство за завъртане на рамото за регулиране на торсиона(torsion bar adjustment arm) при натягане.
1. Повдигнете едната страна на предницата докато гумата остане във въздуха и подложете опора под рамата. Не повдигайте под части от предното окачване, целта е да се разтовари окачването максимално.
2. Развиите болта за регулиране на торсиона като броите оборотите, докато се освободят и двете гайки с форма на полумесец.
3. Разхлабете, но не развивайте докрай болтовете на "скобата" на торсиона в предния край(при долния носач) това допълнително ще премахне усилието от торсиона.
4. Направете белези за положението на торсиона и в двата му края. Повдигнете задния край на торсиона достатъчно, за да извадите рамото за регулиране на торсиона(torsion bar adjustment arm), то би трябвало да се задържа само от силите на триене.
5. Завъртете "рамото", така че края му срещуположен на торсиона да бъде по високо от преди и го поставете отново на торсиона. Достатъчно е да завртите рамото с един или два "зъба" от торсиона. Добра идея е да се гресират "зъбите" на торсиона преди сглобяването.
6. Свалете надолу рамото за да може да легне в "леглото на гредата"
7. Затегнете болтовете от т. 3
8. Гресирайте извитите повърхности на гайките от т. 2 и завиите болта за регулиране на торсиона със същия брой обороти.
9. След като повторите процедурата и от другата страна, ще бъде необходимо по финно регулиране за да се изравни височината и от двете страни.
Очаквам да си изкажете мнението относно предимствата и недостатъците от тази операция и изобщо има ли смисъл от нея.
Коментар