Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко помощ? Къде е датчика ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Малко помощ? Къде е датчика ...

    Първоначално публикуван от kiriko Преглед на мнение
    Чисто и просто перките ми включват на 102 С и ми се струва висока тази температура , затова искам да сменя датчика с по-ниско температурен .
    Ако не се лъжа ,датчика който включва перката ,стои на ози гумен маркуч кйто излиза от термостата и има неприлична цена.Аз също съм наумил да го сменям с по нискотемпературен ,че дъртата охладителна система май вече не понася големи натоварвания откъм температура и налягане.
    Румен Николов

    0888 358 572

    Коментар


    • #17
      До: Малко помощ? Къде е датчика ...

      Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
      Ако не се лъжа ,датчика който включва перката ,стои на ози гумен маркуч кйто излиза от термостата и има неприлична цена.Аз също съм наумил да го сменям с по нискотемпературен ,че дъртата охладителна система май вече не понася големи натоварвания откъм температура и налягане.
      Колега същия датчик закупих през м.Април на цена 21лв,засега няма проблеми-работи си.А за намаляне на темп.ДВГ трябва да смениш и термостата
      ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
      Grand Cherokee 2.7
      GSM 0888148630

      Коментар


      • #18
        До: Малко помощ? Къде е датчика ...

        Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
        Ако не се лъжа ,датчика който включва перката ,стои на ози гумен маркуч кйто излиза от термостата и има неприлична цена.Аз също съм наумил да го сменям с по нискотемпературен ,че дъртата охладителна система май вече не понася големи натоварвания откъм температура и налягане.
        Въпросният датчик при Фронтера Б бензин , седи отзад на главата , както го е показал на вторта схема за Екотек ДВГ колегата МАХХХ , а за термостата , колегата Kolev G е прав че трябва и той да се смени , но датчика определя работната температура на двигателя . При мен термостата е на 87 С и при каране на дълго си държи толкова , но в задръстване двигателя достига 102 С и чак тогава се включват перките , като извъртят и температурата пак пада на 87 С . Мисля си че , като сменя датчика с такъв , който да сработва на 90 С ,температурата няма да минава при каквито и да било условия 95 С .

        Коментар


        • #19
          До: Малко помощ? Къде е датчика ...

          температурата няма да минава при каквито и да било условия 95 С .
          А какъв е проблема при температура над 95 градуса????

          Коментар


          • #20
            До: Малко помощ? Къде е датчика ...

            Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
            А какъв е проблема при температура над 95 градуса????
            Горещи и поомекнали маркучи ,по високо налягане и като резултат -нещо спукано,напр.маркуч от 110 лв ,оставане в гората,мъкнене на багаж на гръб.

            А това се случва ,защото возилата са вехти.То 10 г. са си 10г.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #21
              До: Малко помощ? Къде е датчика ...

              Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
              Горещи и поомекнали маркучи ,по високо налягане и като резултат -нещо спукано,напр.маркуч от 110 лв ,оставане в гората,мъкнене на багаж на гръб.

              А това се случва ,защото возилата са вехти.То 10 г. са си 10г.
              Изцяло съм ЗА , според мен 90-95 С е нормалната работна температура на този тип двигатели ;

              Коментар


              • #22
                До: Малко помощ? Къде е датчика ...

                Не мисля че разликата в налягането ще е много голяма при температура 95 или 105 градуса, а и колкото е по-ниско налягането в системата, то охлаждащата течност ще кипва при по-ниска температура. Ако проблема е в старите "водни" съединения не е ли по хубаво да се подновят вместо да се сменят датчици, термостат и тн.?

                Коментар


                • #23
                  До: Малко помощ? Къде е датчика ...

                  Ако вентилатора включва по рано ,изобщо няма да се стига до кипване.
                  Румен Николов

                  0888 358 572

                  Коментар


                  • #24
                    До: Малко помощ? Къде е датчика ...

                    Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
                    Не мисля че разликата в налягането ще е много голяма при температура 95 или 105 градуса, а и колкото е по-ниско налягането в системата, то охлаждащата течност ще кипва при по-ниска температура. Ако проблема е в старите "водни" съединения не е ли по хубаво да се подновят вместо да се сменят датчици, термостат и тн.?
                    Разликата в налягането при 95С и 105С е доста голяма , а при 95С охлаждащата течност въобще няма да кипва .

                    Коментар


                    • #25
                      До: Малко помощ? Къде е датчика ...

                      1. Водата кипи при 100 градуса на морското равнище, а на 1500м сигурно ще ври под темп. от 95 градуса
                      2. Температурата на стените на горивната камера е доста по-висока от споменатите.
                      3. Всеки може да "тунингова" каквото и както си поиска

                      Коментар


                      • #26
                        До: Малко помощ? Къде е датчика ...

                        1.Колега , в София водата също кипи на 100С , а градът е много над морското равнище .
                        2.Температурата на стените на горивната камера е доста по-висока от споменатите , но охладителната течност преминава от там на скорост .
                        3.Промяната на дадените възли не е тунинг , а застраховка срещу евентуални повреди .
                        Последно редактирано от kiriko; 10-12-09, 22:24.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Малко помощ? Къде е датчика ...

                          Първоначално публикуван от kiriko Преглед на мнение
                          .... При мен термостата е на 87 С и при каране на дълго си държи толкова , но в задръстване двигателя достига 102 С и чак тогава се включват перките , като извъртят и температурата пак пада на 87 С . Мисля си че , като сменя датчика с такъв , който да сработва на 90 С ,температурата няма да минава при каквито и да било условия 95 С .
                          Колеги преди да сменя датчика за перката карах извесно време с постоянно вкл. перка,и според показанията на уреда ДВГ пак достигаше 95-100 С,а на черно и повече.Затова си мисля,че смяната на датчика с по-нискотемпературен няма да помогне.Може би трябва да се промени мястото на което е поставен-примерно на малкото маркучле което излиза от тялото на термостата,или на самото тяло.
                          Погледнато от друга страна,ако всичко е нормално в ДВГ-то,100-110С за кратко мисля че неса проблем.Все пак охладителните системи работят под налягане точно за да се повиши темп. на кипене на охлад. течност,а прегряването става след кипване(образуване на балончета въздух по стените на двигателя)
                          Последно редактирано от KOLEV G; 11-12-09, 07:04.
                          ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
                          Grand Cherokee 2.7
                          GSM 0888148630

                          Коментар


                          • #28
                            До: Малко помощ? Къде е датчика ...

                            Първоначално публикуван от KOLEV G Преглед на мнение
                            Колеги преди да сменя датчика за перката карах извесно време с постоянно вкл. перка,и според показанията на уреда ДВГ пак достигаше 95-100 С,а на черно и повече.Затова си мисля,че смяната на датчика с по-нискотемпературен няма да помогне.Може би трябва да се промени мястото на което е поставен-примерно на малкото маркучле което излиза от тялото на термостата,или на самото тяло.
                            Погледнато от друга страна,ако всичко е нормално в ДВГ-то,100-110С за кратко мисля че неса проблем.Все пак охладителните системи работят под налягане точно за да се повиши темп. на кипене на охлад. течност,а прегряването става след кипване(образуване на балончета въздух по стените на двигателя)
                            Колега с каква Фронтера си ?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Малко помощ? Къде е датчика ...

                              2.2 бензин х22хе 98 набор
                              ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
                              Grand Cherokee 2.7
                              GSM 0888148630

                              Коментар


                              • #30
                                До: Малко помощ? Къде е датчика ...

                                Моята е X22SE и има разлика в охладителната система , при мен от тялото на термостата не излиза малко мъркуче , а само големият мъркуч към радиатора , също нямам разширителен съд а само преливник ,който е постоянно отворен . При мен ако перките са постоянно работещи колата не минава 90 С .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X