Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи днес по Фронтерата?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

    Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнение
    Нали знаеш че няма да я оставя дълго в този и вид, ниска с 31ци влачеща се по деференцияли.
    Ти си луд....
    no signature no problems

    Коментар


    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

      Я да попитам и аз. ОФА-КБ-C20NE-115 кс. сега я търкалям с 31ци и е със сиромашки лифт /удължени обеци и натегнати торсиони/, аджеба дали ще събере и ДАЛИ ще може да развърта 33ки? Рядко се движим по асфалт, доколкото стигнем до трасето за офроуд.

      Коментар


      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

        Първоначално публикуван от нихорлиев Преглед на мнение
        Я да попитам и аз. ОФА-КБ-C20NE-115 кс. сега я търкалям с 31ци и е със сиромашки лифт /удължени обеци и натегнати торсиони/, аджеба дали ще събере и ДАЛИ ще може да развърта 33ки? Рядко се движим по асфалт, доколкото стигнем до трасето за офроуд.
        Проблема е слабичкия мотор, по-скоро максимума е 31 и 32 ако си мноого мераклия като мен, и да ти хареса да изпреварваш едва ли не само при надолнище... Инак по черно и само на бавни сигурно ще може да развърти 33, но натоварването по трансмисията и повечкото обороти на и без това слабия мотор......
        Живот и здраве следващите ми по размер гуми, ще са 32, но сегашните ми 31-ци са нови та има време

        Коментар


        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

          Първоначално публикуван от нихорлиев Преглед на мнение
          Я да попитам и аз. ОФА-КБ-C20NE-115 кс. сега я търкалям с 31ци и е със сиромашки лифт /удължени обеци и натегнати торсиони/, аджеба дали ще събере и ДАЛИ ще може да развърта 33ки? Рядко се движим по асфалт, доколкото стигнем до трасето за офроуд.
          Първо си приготви 2-3 бр. предни дифчета,щот не са от най-здравите.После ще ти разкажа за другите работи.

          Коментар


          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

            На дългата база стигнах до 34ки.
            Николай Георгиев 0+
            тел.0887357722

            Коментар


            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

              Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнение
              На дългата база стигнах до 34ки.
              Да,ама на дългата са други дифовете,малко по-ячки са.И раздатката е с друго предавателно число.И на бавни немаше ядове-нали така.

              Коментар


              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                Да,ама на дългата са други дифовете,малко по-ячки са.И раздатката е с друго предавателно число.И на бавни немаше ядове-нали така.
                Също така не е карал на заварка с подскачаща предница
                no signature no problems

                Коментар


                • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                  Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                  Също така не е карал на заварка с подскачаща предница
                  Ами нищо не е казвал-трае си.Тя сивушка си замина,сега твойта е на ред .Нещо трябва да се пазариш да ти я пази,щото се чухме тия дни и иска да ходиме да я тестваме качественно.

                  Коментар


                  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                    Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                    Първо си приготви 2-3 бр. предни дифчета,щот не са от най-здравите.После ще ти разкажа за другите работи.
                    По твоята логика Ники Турбото пък требе да е сменил едно европале с дифове .

                    Всъщност , гледал съм видео с "разходки" с участието на колегата нихорлиев . Фронтерката му се държи съвсем прилично и си гази без "ох!" през калта . При все наличието на прехвалени всъдеходи.

                    Първоначално публикуван от нихорлиев Преглед на мнение
                    ..... сега я търкалям с 31ци и е със сиромашки лифт /удължени обеци и натегнати торсиони/, аджеба дали ще събере и ДАЛИ ще може да развърта 33ки? Рядко се движим по асфалт, доколкото стигнем до трасето за офроуд.....
                    31-ците са последния размер от сиромашкия лифт . От там нагоре си иска сериозна доработка.
                    То , за развъртане - този мотор ше развърти 33-ките , още повече като движи на бавни , но наистина като цяло е слаб за тях.

                    Всъщност , защо залиташ към 33-ки ? По калните пътища е по-важно да преминеш , а не да видиш колко дълбоко може да пропаднеш . Освен ако последното не е целта на занятието де

                    От моите наблюдения , с кални 31-ци се постига задоволителна проходимост за нашите щайги и при това - без много тормоз и главоболия по доработки.
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                      Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                      Ами нищо не е казвал-трае си.Тя сивушка си замина,сега твойта е на ред .Нещо трябва да се пазариш да ти я пази,щото се чухме тия дни и иска да ходиме да я тестваме качественно.
                      уффф, ще я съсипе тоя ся, вместо да си ми я върне докато не я потрошил....
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                        П.П. От винкела, си спретнах чудна задна броня.
                        Би ли споделил как е изпълнена , че и аз съм замислил да усиля задната броня ама умувам за дизаина
                        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                        Коментар


                        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          По твоята логика Ники Турбото пък требе да е сменил едно европале с дифове .
                          Четеш мненията тук като дявола евангелието.Не знам дали знаеш,ама на дългата база дифовете и скоростите са мънинко по-различни и по-ячки от на късата,която е на 5.13-демек твойта.И за да не съм голословен,едно цититче от едно местенце:

                          "On all models Opel used a "GKN 12HU" frontaxle and "GKN 16HA" rearaxle.
                          except the 2.0's those used the weaker "GKN 9HU" front axle

                          The GKN 16HA is a very beefy axle with 32 spline 35mm thick shafts, gearing up to 5.13:1 but there's only a Limited slip available
                          The GKN 12HU is comparable to a Isuzu 10 bolt, but some say it's weaker. Those axles have a gearing up to 4.88:1
                          The GKN 9HU is a very weak axle with only 25mm thick shaft and the gearing goes up to 5.13:1.

                          So your rear end is not a standard D44, in the Frontera B they started using D44's!"

                          Коментар


                          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                            Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                            .....Четеш мненията тук като дявола евангелието.Не знам дали знаеш,ама на дългата база дифовете и скоростите са мънинко по-различни и по-ячки от на късата,която е на 5.13-демек твойта.И за да не съм голословен,едно цититче от едно местенце:

                            .....
                            Абе чета аз внимателно кой какво е направил по Фронтерата , ама ми омръзна от басните у дето разправя кой чул-недочул , за "мармаладените дифове".

                            Това дето си ми го цитирал като данни беше излишно . Известно ми е отдавна .
                            Същевременно смея да твърдя , че поназнайвам от зъбни колелета , зъбни предавки , валове и материали , щото с това си изкарвам хляба от години .
                            Та при желание може да попресмятаме малко с лист и химикал

                            Да , вярно е че диференциалите на дългата база са по- якички от на късата . Същевременно обаче късата база е малко по-лекичка . С има-няма 400 кила.
                            С други думи - при еднакви други условия - и натоварването на дифовете при КБ е по-малко .

                            Същевременно всички модели от "ония години" са разчетени якостно при заводски диаметър на гумите 29 цола. Айде сега сметни с колко процента ще се увеличи товара с 34-те цола на бившата Сивушка . Ефекта е почти съизмерим с 33 цола върху КБ. Обаче аз не съм чул Ники Турбото да е чупил диф .
                            Няма зъбни колелета и валове , които да не са осигурено с коефициент на претоварване. .
                            Така че при нормални условия на експлоатация (имам предвид не по асфалт , а "разходките" на колегата Нихорлиев) проблеми от якостна гледна точка общо взето няма .

                            Съвсем друга бира става ако подскачаш във въздуха или караш по големи камъни . Но там съм виждал счупени дифове както на Витара , така и на УАЗ и Тойота . Никой не е застрахован Но ние за такива условия не говорим .
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              Абе чета аз внимателно кой какво е направил по Фронтерата , ама ми омръзна от басните у дето разправя кой чул-недочул , за "мармаладените дифове".

                              Това дето си ми го цитирал като данни беше излишно . Известно ми е отдавна .
                              Същевременно смея да твърдя , че поназнайвам от зъбни колелета , зъбни предавки , валове и материали , щото с това си изкарвам хляба от години .
                              Та при желание може да попресмятаме малко с лист и химикал

                              Да , вярно е че диференциалите на дългата база са по- якички от на късата . Същевременно обаче късата база е малко по-лекичка . С има-няма 400 кила.
                              С други думи - при еднакви други условия - и натоварването на дифовете при КБ е по-малко .

                              Същевременно всички модели от "ония години" са разчетени якостно при заводски диаметър на гумите 29 цола. Айде сега сметни с колко процента ще се увеличи товара с 34-те цола на бившата Сивушка . Ефекта е почти съизмерим с 33 цола върху КБ. Обаче аз не съм чул Ники Турбото да е чупил диф .
                              Няма зъбни колелета и валове , които да не са осигурено с коефициент на претоварване. .
                              Така че при нормални условия на експлоатация (имам предвид не по асфалт , а "разходките" на колегата Нихорлиев) проблеми от якостна гледна точка общо взето няма .

                              Съвсем друга бира става ако подскачаш във въздуха или караш по големи камъни . Но там съм виждал счупени дифове както на Витара , така и на УАЗ и Тойота . Никой не е застрахован Но ние за такива условия не говорим .
                              Е това вече е сериозна приказка.Бравос.

                              Коментар


                              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                                Абе чета аз внимателно кой какво е направил по Фронтерата , ама ми омръзна от басните у дето разправя кой чул-недочул , за "мармаладените дифове".

                                Това дето си ми го цитирал като данни беше излишно . Известно ми е отдавна .
                                Същевременно смея да твърдя , че поназнайвам от зъбни колелета , зъбни предавки , валове и материали , щото с това си изкарвам хляба от години .
                                Та при желание може да попресмятаме малко с лист и химикал

                                Да , вярно е че диференциалите на дългата база са по- якички от на късата . Същевременно обаче късата база е малко по-лекичка . С има-няма 400 кила.
                                С други думи - при еднакви други условия - и натоварването на дифовете при КБ е по-малко .

                                Същевременно всички модели от "ония години" са разчетени якостно при заводски диаметър на гумите 29 цола. Айде сега сметни с колко процента ще се увеличи товара с 34-те цола на бившата Сивушка . Ефекта е почти съизмерим с 33 цола върху КБ. Обаче аз не съм чул Ники Турбото да е чупил диф .
                                Няма зъбни колелета и валове , които да не са осигурено с коефициент на претоварване. .
                                Така че при нормални условия на експлоатация (имам предвид не по асфалт , а "разходките" на колегата Нихорлиев) проблеми от якостна гледна точка общо взето няма .

                                Съвсем друга бира става ако подскачаш във въздуха или караш по големи камъни . Но там съм виждал счупени дифове както на Витара , така и на УАЗ и Тойота . Никой не е застрахован Но ние за такива условия не говорим .
                                Благодаря, твоите мнения винаги са ме вдъхновявали при работата ми по фронта. Питах за 33ки, защото винаги се случва да опрем на дифовете и упс въжета. Принципно разходките при нас около Ямбол са винаги кални и големи коловози. Може ще се замисля за лебедка, а не за по-големи гуменетки.
                                Много безаварийни!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X