Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи днес по Фронтерата?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Здравейте , протече ми подкачващата помпа на Фронтера А 2,3 тди прилагам и снимки.Някой заменял ли е подобна помпа с друга? Лошото е че се пукат платната и заради едно платно става неизползваема. Не мога да намеря платно защото е заедно с оста и не се намира ,а и не мога да го разглобя да го сменя. Жалко че изчезват резервни части за нашите фронтаци ...тая Европа или не знам точно няма части за стари коли
    Прикачени файлове

    Коментар


    • Имам такава помпа, но търсенето ѝ ми е мааалко трудно.
      Ако не се справиш с ремонта или намирането пиши ми, пък ще го мислим.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:150017503_1113812825790994_8795499508047759045_n.jpg
Прегледи:609
Размер:60.9 КБ
ID:6709327
        Здравейте!
        Сменени масла на диф/със сваляне на капака/ , раздатка и преден мост на фронтерата.
        От предния мост изтече много гъсто подобие на боза и то с помоща на свинска опашка, която ръчкахме в пробката. Наложи се промивка.
        Локализира се теч на антифриз чрез надуване на водната система с помпа за гуми. Тече от долната част на капака
        на ангренажа. Надявам се да е от водната помпа, а не от глава.

        Коментар


        • Я да пораздвижа темата, днес смених задното и крайно гърне, старите се оказаха оригиналните си гърнета, като за 21 години добре са изкарали, използвах докато беше вдигната джипката на подемника да огледам отдолу и видях че двата задни буферни тампони са за смяна, самия тампон се е отлепил от основната си планка и се клати лесно та ще ги сменям, ето как са се изкривили тампоните:

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20230411_115830.jpg Прегледи:0 Размер:431.0 КБ ID:6919471

          Коментар


          • Тампона ти е последна грижа, рамата я е наял яко молеца. Не се вижда какво държи тази планка към амортисьора, ама скоро няма да държи нищо. Огледай си рамата внимателно.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • Еделвайс
              Еделвайс коментира
              Редактиране на коментар
              Писах по-долу и снимки...........
              Последно редактирано от Еделвайс; 11-04-23, 14:38.

            • Asen Kushlev
              Asen Kushlev коментира
              Редактиране на коментар
              Щом не е цъфнало ще кара. Вечни неща няма, а и това е просто тенекия, взимаш друга и толкова. Важно е да не е изгнил носещ детайл от гледна точка на безопасност.

          • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
            Тампона ти е последна грижа, рамата я е наял яко молеца. Не се вижда какво държи тази планка към амортисьора, ама скоро няма да държи нищо. Огледай си рамата внимателно.
            Ръждата е повърхностна, с отверка ръчках яко за проверка няма проблеми, така и иначе нищо вечно няма, не е култова Тойота, за да има смисъл тепърва да обработвам шасито против ръжда, колкото години изкара още, после нова кола, живи и здрави да сме.


            Ето още снимки от днес:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20230411_153125.jpg Прегледи:0 Размер:249.5 КБ ID:6919479


            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20230411_153143.jpg Прегледи:0 Размер:234.9 КБ ID:6919480


            П.С. Тук се виждат новите гърнета.


            Само повърхностна е ръждата, нищо страшно.

            Коментар


            • Честити ти гърнета!
              Ама я кажи къде ги смени, какви сложи, колко пари похарчи и тн

              Коментар


              • Първоначално публикуван от m_markovski Преглед на мнение
                Честити ти гърнета!
                Ама я кажи къде ги смени, какви сложи, колко пари похарчи и тн
                Мерси , гърнетата ги поръчах и смених в сервиз в Г. Оряховица, задно гърне, крайно гърне, 2 бр. гарнитури, един тампон, два нови болтови връзки и труд за смяната общо 360 лв, което е супер за мен, тук в София само за заднотото гърне ми искаха от 350 лв....

                Марката е POLMO :

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20230411_170017.jpg Прегледи:0 Размер:476.6 КБ ID:6919487

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20230411_170121.jpg Прегледи:0 Размер:585.3 КБ ID:6919488
                Последно редактирано от Еделвайс; 11-04-23, 16:28.

                Коментар


                • Май не останаха колеги с Фронтери като гледам, този подраздел - Опел едно време беше супер активен а сега е пусто та чак тъжно... , та да пораздвижа малко темата, климатика беше спрял да духа студено миналата седмица за първи път от години, още откак имам Фронтерата, целия фреон беше излетял, причината се оказа иглата за високото налягане, та нови игли, напълниха системата с фреон и масло, тест на системата и вече е ок, смених също предни и задни накладки и задни нови дискове че имаха голям ръб, маслото сменихме, маслен, въздушен и бензинов филтър, гресиране към възлите на кардана, преглед на ходовата част, всичко се оказа в норми и е готова за път вярната ми Фронтера (пу-пу)

                  Коментар


                  • Всички са у Феиса.....
                    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                    Коментар


                    • Еделвайс
                      Еделвайс коментира
                      Редактиране на коментар
                      Здрасти Лозане, отдавна не беше се появявал , коя е групата, как се казва, да ви намеря там?

                    • Еделвайс
                      Еделвайс коментира
                      Редактиране на коментар
                      p.s. Намерих групата - ( Опел Фронтера фен клуб ) , определено са се преместили у фейса, чета с интерес публикациите им

                  • Постоянно съм тук, просто няма какво да кажа...
                    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                    Коментар


                  • Но все още го посещавам,
                    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                    Коментар


                    • Да вдигна темата... За съжаление фронтерките намаляват стремглаво, наблюдавам и известен дефицит на резервни части-някои неща започват да се намират трудно и на по-високи цени. Все по-често се заглеждат по моята и се кефят, някои ме питат дали я продавам
                      Преди две години някъде стана един сакатлък, който се сетих да споделя. Карам къса база А фронтера с 2.0 мотор от последните 98-ма година. Един ден неочаквано ми изчезна единия фар-разбира се бърза проверка и се оказа изгорял предпазител. На другия ден при потегляне от вкъщи започна да излиза дим изпод капака. Веднага спрях, с десетка откачих акумулатора преди да се запали всичко хубаво. Оказа се, че кабелния сноп под бушонното табло в двигателния отсек се е търкал в калника и постепенно се е оголил и кабел пламва... (странно че силовите предпазители остана здрави, изгоряха половината стандартни във въпросното табло). Като се стопява един кабел прави късо с останалите около него и така става хубава веселба! Разколачих всичко под таблото и кабел по кабел подмених всички нагорели парчета. След това шлаух навсякъде и гофре, където евентуално кабел се търка в ламарина и разбира се може да се бръкне. Та... проверете си положението на кабелите под таблото-явно с времето увисват и оригиналната текстилна лента с която са омотани изгнива и се разпада. Закачането на таблото не е сложно и няма да ви отнеме много време.
                      Друг проблем, свързан с годинките експлоатация и рожденната дата Сцепи се едната спирачна тръбичка към задно колело, малко преди задния мост двете тръбички лягат на една хоризонтална планка за която са хванати с пластмасови скоби, до тях са и двете тръбички за гориво. На тази планка явно се задържа вода и кал. Веднага след ремонта на едната тръбичка се сцепи и другата, а след нея замириса и на бензин от горивопроводните. Та-нови тръбички до един разпределител в двигателния отсек и байпас на горипроводите. Само ако някой може да ми обясни... защо от спирачната помпа тръгва една тръба за задните колела, зад двигателя на тройник стават две тръбички и вървят така до кантара отзад където се събират и отново от кантара излиза една, която с гумен маркуч отива на моста, където се разделят отново за двете колела? На каратко защо една тръба не отива до кантара, като така или иначе там двете пак се събират с едно?
                      ОФА КБ X20SE + метан

                      Коментар


                      • не се събират...........едната преминава а другата регулира преминаването..........и нямат нищо общо.
                        МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                          Да вдигна темата... За съжаление фронтерките намаляват стремглаво, наблюдавам и известен дефицит на резервни части-някои неща започват да се намират трудно и на по-високи цени....
                          Малко спам, за съжаление Влади, наистина е така с частите, засега все още успявам да поддържам фронтерата си на отлично техническо ниво, много съм доволен от нея, спрямо бившата ми ОФА А спорт, сегашната ми ОФБ - 3.2 V6 мотора си е истинска благинка да я караш, много съм доволен че карам автоматик, няма такъв кеф, решил съм да си я карам докато е възможно да я поддържам и докато мога да минавам техническите прегледи, добре че двата ми оригинални катализатори са в норма, карам я само на бензин и то с 100 октановия откак я имам.

                          Признавам си че в последно време, започнах да се замсилям каква ще е следващата ми джипка, засега само едно ме привлича - Toyota Land Cruiser 100 4.7i Facelift - само бензин и задължително ще е само автоматик, перфектната семейна кола за комфортно пътуване и с две деца, за много багажи и истински две допълнителни седалки, живи и здрави времето ще покаже дали ще ми е писано

                          Тази обява например много ми харесва точно това купе на Тойотата с тези фарове и просторен и голям салон- https://www.mobile.bg/obiava-2169706...-4-7i-facelift , обявата е само да видите коя Тойота много ми харесва, почвам да събирам парички

                          Извинявам се за спама, няма с кой да си поговоря за джипки освен тук
                          Последно редактирано от Еделвайс; 21-09-24, 07:47.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X