Здравеите колеги!!! Вчера ми прекъсна запалката на Фронтера 2.2 дизел 1999 г. и се чудя от къде идва проблема ?Понеже съм нов във тези работи днес гледах бушоните но всичко при тях е наред, къде може да е проблема?Ще съм благодарен на всички мнения!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Запалка
Свий
X
-
До: Запалка
Не е самата запалка защото мерих с мултицет и няма 12 v.Незнам кои е бушона и със какво обозначение е/картинка/?И дали е тои?Има ли реле?Благодаря за отговора!Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеНай-вероятно е прекъснат нагревавателят на самата запалка.Замери/ти или някой друг/ в сърцевината на леглото и към маса/цилиндъра на запалката,"женското"/ ще покаже ли на мултицета 12 волта.Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ
Коментар
-
До: Запалка
Добре де,защо не пробваш с някакви други уреди със захранване в запалката.Китайците са измислели толкова много джунджурийки!Но както ти каза колегата от горния пост ще ти покаже най-добре що за проблем еПървоначално публикуван от herkules Преглед на мнениеЗдравеите колеги!!! Вчера ми прекъсна запалката на Фронтера 2.2 дизел 1999 г. и се чудя от къде идва проблема ?Понеже съм нов във тези работи днес гледах бушоните но всичко при тях е наред, къде може да е проблема?Ще съм благодарен на всички мнения!
!
Коментар
-
До: Запалка
Първи предпазител-15А/бушонният блок в салона,не в двигателния отсек/.На какъв език го пише,зависи за къде е бил експорта.Моята книга с инструкции е на някакъв "немски"/за Швейцария/.Сигнатурата-като на запалката,цигара.Вижда се като зумнеш няколко пъти.
п.п.-запалката няма самостоятелно реле.Последно редактирано от maxxx; 15-11-09, 10:53.
Коментар
-
До: Запалка
Да напомная само че запалката работи само, когато е на контакт или запалена колата. Да не би да си премерил без да е на контакт и да виждаш, че не стига ток до нея. Щом имаш мултицет я премери и самата запалка както ти казва maxxx по-горе.Първоначално публикуван от herkules Преглед на мнениеНе е самата запалка защото мерих с мултицет и няма 12 v.Незнам кои е бушона и със какво обозначение е/картинка/?И дали е тои?Има ли реле?Благодаря за отговора!
Коментар
-
Точно с едно калориферчеПървоначално публикуван от stroil Преглед на мнениеДобре де,защо не пробваш с някакви други уреди със захранване в запалката.Китайците са измислели толкова много джунджурийки!Но както ти каза колегата от горния пост ще ти покаже най-добре що за проблем е
!
спря да работи 
Отивам да видя! Благодаря на всички за отзивите!Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеПърви предпазител-15А/бушонният блок в салона,не в двигателния отсек/.На какъв език го пише,зависи за къде е бил експорта.Моята книга с инструкции е на някакъв "немски"/за Швейцария/.Сигнатурата-като на запалката,цигара.Вижда се като зумнеш няколко пъти.Последно редактирано от maxxx; 15-11-09, 10:56.Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ
Коментар
-
До: Запалка
Значи оправих проблема!Не беше в бушона засъжаление и трябваше да разглобя таблото със запалката.Оказа се там където влиза плюсовата клема има едно мостче /кабелно/ ,стиснах му връзките със клещи и потече така исканите 12 v.Благодаря на всичките за помоща!!!Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ
Коментар
-
До: Запалка
Захранването за ГПС-а или на хладилната чанта да е студена бирата.Първоначално публикуван от Vlady_Rumenov Преглед на мнениеа аз пък се чудя кво да пъхна в нея .. защото не пуша
Оpel Frontera A КБ 2.8 TDI; Peugeot 206 2.0 HDI
Honda CB 919 Hornet
0898849413-Светльо
Кръвна Група: 0+
Коментар
-
От: До: Запалка
Същият проблем. На мултицета първоначално идваха 6-7V, след притягане с клещите на въпросното мостче всичко вече е наредПървоначално публикуван от herkules Преглед на мнениеЗначи оправих проблема!Не беше в бушона засъжаление и трябваше да разглобя таблото със запалката.Оказа се там където влиза плюсовата клема има едно мостче /кабелно/ ,стиснах му връзките със клещи и потече така исканите 12 v.Благодаря на всичките за помоща!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар