Днес обиколох 4 сервиза гаражни и големи в района на общ.Витоша. В два от тях ме убеждаваха че тази операция няма как да стане без да се свали главата. А в двата гаражни даже ми начислиха и смяна на гарнитура на главата защото било за друго не за гумичките.
Ще пробвам сам надявам се да помагате ако ударя на камък.
Това са стъпките които мисля да следвам.
1. Свалям капака на клапаните за да преценя каква рамо да купя или да си направя за пружините.
2. Свалям ремъци колеля и тн. за да освободя разпределителните валове
3. Ако някой сподели на какви нютони се натягат иначе да ясно е че го пише в некви пдф-и които ще зачета ако никой не сподели.
4. Свалям там каквото трябва да се сваля за да стигна до гумичките.
5. Ще огледам ЕГр клапана там от зад ще го сваля да го почистя и за сега ще го оставя.
Имам един въпрос какъв е смисъла да пълня цилиндъра с въженце за да не паднат клапаните вътре.
Няма ли да е достатъчно само да вдигна буталото горе и те да си паднат 1-2 см според мен няй много после юе си ги издърпам
Просто питам нямам представа колко е разстоянието от горна мъртва точка на буталото до клапаните.
Представям си че ако клапана падне вътре и има достатъчно на вън за да го хвана мога да си нанижа гумичките.
Това е гарнитурата който мисля да взема
https://www.autopower.bg/%D0%B3%D0%B...-i9647000.html
А това са гумичките
https://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%B...-i6719351.html
Четох някъде из форума че се препоръчват ан елринг.
Ще пробвам сам надявам се да помагате ако ударя на камък.
Това са стъпките които мисля да следвам.
1. Свалям капака на клапаните за да преценя каква рамо да купя или да си направя за пружините.
2. Свалям ремъци колеля и тн. за да освободя разпределителните валове
3. Ако някой сподели на какви нютони се натягат иначе да ясно е че го пише в некви пдф-и които ще зачета ако никой не сподели.
4. Свалям там каквото трябва да се сваля за да стигна до гумичките.
5. Ще огледам ЕГр клапана там от зад ще го сваля да го почистя и за сега ще го оставя.
Имам един въпрос какъв е смисъла да пълня цилиндъра с въженце за да не паднат клапаните вътре.
Няма ли да е достатъчно само да вдигна буталото горе и те да си паднат 1-2 см според мен няй много после юе си ги издърпам
Просто питам нямам представа колко е разстоянието от горна мъртва точка на буталото до клапаните.
Представям си че ако клапана падне вътре и има достатъчно на вън за да го хвана мога да си нанижа гумичките.
Това е гарнитурата който мисля да взема
https://www.autopower.bg/%D0%B3%D0%B...-i9647000.html
А това са гумичките
https://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%B...-i6719351.html
Четох някъде из форума че се препоръчват ан елринг.
Коментар