Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Opel monterey 3.1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    За много години колеги, живи и здрави бъдете! Ще ми хартисат 4 броя гуми купър уедърмастър в размер 245 70 16. 3/4 годишен дот, тук там малки парченца от грайфера го няма, май са криви, но не съм сигурен защото може и от джанта да е или окачване. Не знам дали са пукани или лепени, нямат цицини. Ще ги дам на символична цена, защото според мен стават само за закърпване на положението! Снимки като ги свалят. Ако се наложи да се пращат по еконт, човека ще си плати само доставката ( на мен ми взеха 44 лева за 4 гуми) пък аз няма да се налага да ги прескачам в и без това тесния гараж

    Който има интерес да ми пише на лично.

    Коментар


    • #17
      Здравейте колеги, още на втори закарах трупчо за обработката на купе и шаси. Вече е почти бластирано. Шасито е в отлично здраве с една единствена язва под една пластмасова тапичка с размер около 5см. Всичко друго е бетон! 3 мм.е дебело, сериозна работа! Теглича Със захватите няма вдигане, тежи като за световно няколко малки кръпки по купето по 5,6 см. И една дупка около 10на см. Двете задни вежди имат язви праговете са здрави. Генерацията и за вторични не става джантите са обработени, смених резервоара защото моя беше цъфнал на снадката. Намерих същия запазен. Основата на задния кантар е изгнила, ще се прави. Сега ще нахвърлям някоя снимка, но по подробно като завършат и кръпките и започне нанасянето на грундовете.

      Коментар


      • #18
        Хола вече една седмица е при мен жипката и не мога да и се нарадвам... Всичко е изкърпено отдолу минато на пясък и три покрития. Стана чудно! Смених резервоар. Измит, изчистен и напръскан с трите покрития. Генерацията както се вижда на снимките в предните постове беше зле и решихме да не я слагаме и така си прибрах трупчо само с 20см. Генерация след турбото! Джантите също да оправени и с новите гуми, които отново му малеят. Относно пясъка и момчетата да кажа, че съм доволен и каквото съм поискал го свършиха, пипа се в детайли и дори смятам, че ми спестиха немалко пари за кърпенето! Държат на качеството и името си, което беше много важно за мен преди да реша да действам. В горна оряховица са, който иска повече информация в гугъл пише горна пясъкоструй и пита. Имат постоянно работа и може да им се гласува доверие.
        Първото ми впечатление от новите гуми е много добро, много стегната возия без хлоп троп. Все едно смених окачването. Сега една интересна история, още на излизане от базата на момчетата разбрах, че нещо не е наред с трупчо. Газ до ламарината и неще пущината... Направо се панирах! Викам прееба се тоа мотор от... Стоене как да е това става в петък и си го карам в гаража. И се започва едно търсене на майстор за генерацията. Съвсем случайно буквално на пътя от непознат за мен човек вземам номера на майстор който прави ауспуси. Звъня му веднага и обяснявам какво искам - инокс от край до край на 63мм. ПИта ме за каква кола е и като разбра, че е джип директно ли каза, че инокса не става поради ред причини и ми каза ела в понеделник ще те наглася. Идва понеделник и на рампата на паркинга на излизане понеже е малко стръмна ЕДВАМ изпъплих на първа и дори се замислих да пускам бавните дори полудях! Викам какви генерации какви пет пари! То направо за основен ремонт! Как да е, карам я аз колата жип и с две думи се разбрахме какво искам. Вика ела утре да си е вземеш. Ок. Звъня във вторник дали е готова, ма така без никакво желание дори, а той ми се хили по телефона и вика ела ела... Отивам, плащам, 5 мин. Приказки и се хили и вика завърти едно кръгче да видиш как е! Аз на акъла си как да е на бавни ще се прибирам Паля аз УАУУУУ бръмчи като шестак! Лелее, слагам колана, вкарвам първа връм връм, по стръмната рампа още разбрах, че нещата не са такива каквито бяха!!! Тоя Труп литна! 1ва 2ра 3 та 100км, викам лелее по-спокойно! Връщам се и викам, човек помпата ли пипна и той се хили и вика не бре, с тази една педя генерация няма как да е добре! Обясни ми човека каква е причината, но не запомних нищо, защото бях толкова щастлив. другата седмица съм на рециклиране на спирачната система, че нещо не ме кефи как спира сега! След тази процедура започвам работата в купето.

        Коментар


        • #19
          Малко снимки.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            Спасиха ми жипката тия момчета!
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #21
              Добра работа са свършили момчетата. А с такава дейност вече доста малко хора се наемат.

              Ако не е тайна, каква е цената на тази обработка?
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • #22
                Здравей, много са критерийте за сформиране на цената. Например с моя резервоар са се борили доста часове само да го свалят, всичко е било брутално спекло. Тия от исузу са слагали някакви калени болтове навсякъде и дори да ги резнеш после е голяма борба да извадиш останалото от болта. Момчетата работят наистина добре и свалят каквото могат и каквото се разберете. При мен свалиха резервоара, броните и прилежащите крепежни железа към тях, теглича по същия начин и още десетки други дребни работи. Всички болтове, гайки, крепежни елементи и т.н. при мен са подменени с нови. Такава им е практиката- не ти слагат ръждясалия болт отново. Зависи от големината на джипа, сега моето е като тойота 100 голямо, приблизително. Материалите са им скъпи, някакви австрийски за индустриална и подводна техника с доста сух материал в тях и заминават количества. В България не се продават, внасят си ги. Ако има повече работа с пясъкоструя съответно се оскъпява, защото тоя 45 киловата компресор смуче доста ток. Като отидох на оглед ми казаха около 3500 в посока 4000 според зависи, но при мен имаше малко заигравка и два пъти пясък на резервоар и 5 джанти на пясък и покрития плюс сваляне на гуми(старите) и монтаж на новите с баланс и т.н. помолих последното покритие да е малко по обилно и там 2 кг повече и като цяло пясъка с покритията и всички салтанати, бензин за промивки и нафта за резервоара- 4500 като извадим непредвидимите работи и разправията по джантите е това което ми казаха първоначално. След няколко месеца ме помолиха да отида на оглед дали всичко е наред да не са пропуснали нещо. Заварките са отделно, но за тоя гърч в тази студ дето беше не ми взеха много, даже ми спестиха според мен! Все на кофти места бяха. Там платих 1300лв.
                Когато търсих за тази работа имах и по ниски оферти, но просто бях сигурен, че щяха да я жулнат отдолу шес за пет и една кобра или 3в1 и след две години щях да съм с ръжди отдолу. Такова исузу само че късо гледах да купувам и човека го беше минал на пясък и покрития преди няма две години и беше дори по зле от моя. А тия мантри с отделяния на купе от шаси струват поне 5000 лева само за това, поне толкова, щото имах и оферти за 8000. Отделянето или го правиш сам или е много скъпо и няма смисъл според мен. Така както е направен моя сигурно аз ще се гътна преди него. Ако има нещо питайте, момчето с генерацията е голям магьосник също и за малко пари ми направи неръждавейка от край до край с две гърнета! В моя случай е ползвал тръби от ауди а8 2015та година тройка дизел. Целуя масраф 450 пари.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X