Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
    Джипове и Фрии в едно изречение не върви
    Аз за 160 000 км. по всякакви терени ( определено не само асфалт ) съм сменил не особено повече неща отколкото при лек автомобил за 50 000 км. Съединителите са чудовищно преоразмерени сравнено с кола, скоростите са много по-яки, радиаторите са огромни сравнение със същия двигател на лека кола и т.н.
    Къде ти, аз пряко сили навъртам 15 к на година и то при ежедневно каране. На работа, обратно, моренце, събота неделя някъде наблизо и така. И общо взето 100% асвалт Та ако е читава колата, ядове няма да има. А и зимата ще съм ок.

    Благодаря и на Куздов за мнението

    Коментар


    • #62
      От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

      Първоначално публикуван от balkanpower Преглед на мнение
      ...Искам градски джип, с добра возия и да се чувствам нависоко. Явно Фронтито е тамън за тая работа, а и някоя друга преспа да превземеш. От мен толкова. Нито ще влизам в реки, вирове, морени и т.н. Най-много встрани от пътя да влезна малко в поляната
      ...
      Фронтерата определено не е особено подходяща за "градски джип". Комфортът вътре е "спартански" - имам пред вид ОФА ДБ. Наистина вози по-меко от другата ми кола - Опел Тигра, с която и през 10 стотинки да минеш - ще ги усетиш. И въпреки това возията на Фронтерата е далеч от представите на повечето хора за "меко возене". Та, струва ми се, че единствено ще ти остане да се чувстваш нависоко. А това освен някои предимства си има и недостатъци: дясното ми огледало е настроено или за паркиране или така че да виждам дясната лента (а знаем, че при градско много често изпреварват през бус-лентата).

      Според мен трябва да се ориентираш към друг клас - паркетниците: ЦРВ, РАВ4, КИА Спортидж и др.
      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

      Коментар


      • #63
        От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

        Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
        И въпреки това возията на Фронтерата е далеч от представите на повечето хора за "меко возене".
        С това не мога да се съглася, защото между фронтера с листови ресьори, като твоята и фронтера с пружинни ресьори, возията е осезаемо по-мека и комфортна в полза на пружините. Плюс това при каране на гумите с правилното налягане в тях, а именно 2 атм. отпред и 2.2 отзад за ОФА ДБ, павета и трамвайни линии трудно се усещат. А на ОФА КБ с 15 цоловите джанти даже производителите са изчислили да бъде 1.7 атм., а не 2.5 както си мислят повечето хора. От там идва и доста голяма разлика в возията.
        Последно редактирано от fanatic; 29-08-11, 23:19.

        Коментар


        • #64
          От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

          На моята Фронтера от вътрешната страна на капачката на резервоара пише да се помпат гумите на 1.7 АТМ. Предимство е да можеш да четеш
          Но пък всеки път влизам в дискусии когато се налага някой друг да ми помпа гумите.
          Иначе мен возията ме устройва напълно - с листовите ресори.
          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

          Коментар


          • #65
            От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

            Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
            На моята Фронтера от вътрешната страна на капачката на резервоара пише да се помпат гумите на 1.7 АТМ.....
            А ! Само това ли пише ?!
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #66
              От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

              Добре де, малко повече пише:
              Да се мери при студени гуми.
              До 3-ма души: предни 170 (1.7) / задни 170 (1.7)
              Пълно натоварване: предни 170 (1.7) / задни 240 (2.4)

              Ти какво имаш предвид?
              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

              Коментар


              • #67
                От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

                Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                Добре де, малко повече пише:
                Да се мери при студени гуми.
                До 3-ма души: предни 170 (1.7) / задни 170 (1.7)
                Пълно натоварване: предни 170 (1.7) / задни 240 (2.4)

                Ти какво имаш предвид?
                Ей това :


                Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                ....... Предимство е да можеш да четеш ........

                .... и като се зачете човек , излиза , че .... е хубаво да чете докрай Демек : налягането в гумите е според зависи .

                Иначе и аз съм свикнал на возията на ресорната ми ОФА . Дразни ме само , когато се кача на пружинна . ... щот вози по-меко от мойта .



                ПС. Гледам , че колегата дето е задал въпроса , вече и бан си е издействал . Но според мен : по критериите , които е заложил - май Фронтерата не е неговия джип .
                Последно редактирано от Vlado_Ts; 31-08-11, 16:35.
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #68
                  От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

                  Спора ви е безмислен! Аз си я карам на 2,5 навсякъде- така ми харесва. Не ме интересува кое се разбива по-лесно или колко меко преминава ннам къде си. Помпаш 2 атмосвери и започваш да вдигаш(сваляш) докато ти хареса.
                  Sent from my Nokia s fenerche

                  Коментар


                  • #69
                    От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

                    Айде и аз да се намеся!Барабар Петко с мъжете!Моита като я взех беше на 3 Атм. навсякаде и возията си беше супер(ОФДБ с пружини отзад). обаче се наложи да мина при моя си гумаджия и след като замери колко атмосфери са каза че съм луд да я карам така( а истината беше че въобще не бях проверявал откакто я бях взел) налягането беше направено на 2 атм. навсякаде.Возията си остана същата само волана стана малко по тежък!За дълга база с ресиори незнам но за къса мога да кажа че на 2,5-2,6 атм. вози като каручка по паваж.На 1,7 атм. поне за мен е малко за тези гуми а на остър завои се създава едно гадно чуство на занасяне после подкрепено със следите по страницата на гумата.За това мойте ги карах и карам на 2 атм.! А както прочетах и в предния пост всеки си ги кара на толкова атм. на колкото му е добре и комфортно!
                    Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                    LZ1NES

                    Коментар


                    • #70
                      От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

                      Аз засега съм далеч от идеята да споря с когото и да било. Имам Фронтера от 3 месеца. Това е първият ми 4х4 автомобил. Затова за момента предимно чета. Позволявам си да коментирам неща, които съм ги прочел на сигурно място, както в случая на капачката на резервоара ми. Изобщо не смятам за уместно да коментирам мнения тип "Една баба в трамвая каза, че..."
                      Разбира се, всеки може да си кара колата с налягане в гумите, което на него му харесва. Все пак той се вози и дава парите за ремонти.
                      На 1.7 атм гумите ми седят леко меки на външен вид. Иначе на возия си е добре - това е разбира се субективно. Все пак моята база за сравнение е с Опел Тигра, а там филмът е съвсем друг: помпам на 2.5, защото ако помпам на 2.0 по-често си оправям джантите... с чук. Иначе возията е същата: и в двата случая усещам всичко, което виждам на пътя, даже и неравности, които не ги виждам - това и при 2.5, и при 2.0 атм.
                      Като си взех Тиграта, воланът (със серво) ми се стори много лек спрямо предишната ми кола (Опел Кадет без серво). Сега воланът на Фронтерата ми е много по-лек спрямо този на Тиграта. Така че всичко е субективно - зависи кое с кое сравняваш.
                      Разбира се, давам си сметка, че сервото при Фронтера е много по-важно от това при Тигра. С Фронтерата много често се налага да излезеш от коловоз, карайки по черно, а с Тигра по принцип много рядко се кара не по асфалт (макар аз да съм едно от изключенията).

                      П.П. Преди да си взема Фронтерата я бяхме кръстили с жената "Офроуд Тигра". И да споделя: Безценно е да гледаш физиономиите на разни хора, които те гледат как слизаш от разни места, където се говори, че били само за "сериозни джипове" - разбира се и това е субективно, но физиономиите си струват.
                      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

                        Не бива да забравяте, че налягането на гумата се променя. От личен опит мога да кажа, че на 31", 15 цола гуми, при 1.7 атм. в студено състояние се променя на 2.7-2-8 след първия километър пробег. Особено лятото. Не се заблуждавайте, че когато е 1.7 налягането в гумите (в студено състояние), едва ли не карате с такова налягане. То се покачва до работното такова, а то в никакъв случай няма да е 1.7, дори и зимата.
                        Ако налягането в тези гуми е 2.5 на студено, сами можете да си направите сметка до колко се покачва налягането като загреят гуметата. Със сигурност надминава 3 и повече атм.
                        Правил съм си опит да премеря как е налягането и при 31", но 16 цола. При този размер гуми (обаче различна марка от 15-ките) налягането се влияе по-малко от покачването на температурата, спрямо 15-ките. и при студени гуми на 2.1 атм. се покачва пак до към 2.7-2.8 атм.
                        Очевидно, в по-балонестите гуми налягането се покачва повече при повишаването на температурата.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

                          Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                          Не бива да забравяте, че налягането на гумата се променя. От личен опит мога да кажа, че на 31", 15 цола гуми, при 1.7 атм. в студено състояние се променя на 2.7-2-8 след първия километър пробег. Особено лятото. Не се заблуждавайте, че когато е 1.7 налягането в гумите (в студено състояние), едва ли не карате с такова налягане. То се покачва до работното такова, а то в никакъв случай няма да е 1.7, дори и зимата.
                          Ако налягането в тези гуми е 2.5 на студено, сами можете да си направите сметка до колко се покачва налягането като загреят гуметата. Със сигурност надминава 3 и повече атм.
                          Правил съм си опит да премеря как е налягането и при 31", но 16 цола. При този размер гуми (обаче различна марка от 15-ките) налягането се влияе по-малко от покачването на температурата, спрямо 15-ките. и при студени гуми на 2.1 атм. се покачва пак до към 2.7-2.8 атм.
                          Очевидно, в по-балонестите гуми налягането се покачва повече при повишаването на температурата.
                          Нещо ти е крив манометъра. 1 атмосфера не може да се вдигне от околната температура и триенето. 0.1-0.3 най-много но 1 е невъзможно. Карам с 2-ри чифт 31"-ци на 15 цола и ги следя редовно. Никога не е мърдало в такива граници. При над 500 километра пробег август месец на асфалт се вдигна от 1.7 на 2
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #73
                            От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

                            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                            Нещо ти е крив манометъра. 1 атмосфера не може да се вдигне от околната температура и триенето. 0.1-0.3 най-много но 1 е невъзможно. Карам с 2-ри чифт 31"-ци на 15 цола и ги следя редовно. Никога не е мърдало в такива граници. При над 500 километра пробег август месец на асфалт се вдигна от 1.7 на 2
                            Ще пробвам и с друг манометър. Но факт е и аз също се учудих, когато първия път измерих на топла гума, каква голяма разлика ми даде. Даже разлика от седенене на слънце ми дава от 1.7 до над 2.2 атм. Само с този манометър съм мерил, така е, ама и дълбоко се съмнявам, че не мери точно в толеранса от 1.7 до 3 атм.
                            Иначе със същия манометър на леките ми коли не се качвало налягането повече от 0.2 атм разлика.
                            Разбира се всеки си има свои предпочетания за налягането на гумите и ще се отклоня за малко от темата да споделя как един голега, габровец кара своята фиеста: като тръгва от София за Габрово помпа на 2.5 за да му харчи по-малко, а после в София спада за да му вози меко. Какво да правиш всеки си има своите пинизи в живота.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

                              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                              Ще пробвам и с друг манометър. .....
                              Иначе със същия манометър на леките ми коли не се качвало налягането повече от 0.2 атм разлика. ...
                              Определено си смени манометъра , защото това което си писал за леките коли , на мен ми го дава не само на джипките , но и на ТИР с 11 и 12 - цолови гуми 0,2 атм. разлика в налагането е далеч по-правдоподобна от 2,00 атм. , за конкретната ситуация , която описваш.
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Какво да гледаме при покупка на Фронтера!

                                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                                Определено си смени манометъра , защото това което си писал за леките коли , на мен ми го дава не само на джипките , но и на ТИР с 11 и 12 - цолови гуми 0,2 атм. разлика в налагането е далеч по-правдоподобна от 2,00 атм. , за конкретната ситуация , която описваш.
                                Ще пробвам с друг манометър. Мисля, че не е важно дали манометъра ми отчита правилно, а дали с един и същ манометър съм правил пробите. Може пък и да съм гледал различни скали. Напълно е възможно грешката да е в моя телевизор. И явно е така след като и професионални шофьори ми го казват.
                                Съжалявам, че тласнах темата в тази посока към гумите, защото да си купи човек фронтера въобще не трябва да гледа налягането в гумите или дали е с пружини или листови ресори, ама сам съм си виновен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X