Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със смяна на ангренажна верига на 2.2дти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със смяна на ангренажна верига на 2.2дти

    Здравейте. Имам разтегнати ангренажни вериги на Фронтера Б 2.2 дизел.Взеха доста да чукат. Реших да ги сменя, купих нови комплект,но се сбъсках с проблем който незнам как да разреша. Немога да сваля алуминивия капак отпред. Разлобих всичко но капака не иска да излезе,отвори към 5 мм , и до там. Всичко съм разкачил около него,и нещо го държи,незнам какво, но неможе да излезе.Не искам да го напъвам , защото може да се счупи.Някой правил ли е такъв ремонт??? Дали има някаква тънкост при свалянето?? Става въпрос за капака отпред, под който са веригите. Благодаря!

  • #2
    Защо се захващате с непосилни неща? И не чукат веригите ,а баланс валовете в картера. И съм сигурен че не си отвил болтовете отгоре-надолу под разпределителния вал.
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #3
      Колега, карах я на диагностика, и ми казаха че мени центровката, и това било от хлабава верига. И като пали първоначално пак се чува чукане после малко отихва. Пък и като бъркам през отвора на ГНП-то, с отверка , ясно личи лувта на веригите.Кои болтове имаш предвид?? Под разпределителния вал всичко съм отвил, става въпрос , за болтовете които са отпред.Капака запъва долу до маслената помпа. Ако трябва да се сваля и картера,ебаси и филма,то и предния мост пречи там. Оле

      Коментар


      • #4
        Е то от картера се почва😱
        Паджеро 2.8Д ,Ауди а3 1,9 куатро

        Коментар


        • #5
          Качи малко снимки на тоя капак , ще се намери някой с идеи
          Мартин Димитров
          УАЗ

          Коментар


          • #6
            Без да се свали картера не става . Смукателя на маслената помпа е завит за капака на веригата - най много с дърпане да го счупиш.
            Фиат Купе
            Опел Фронтера В
            Мицубиши Паджеро Пинин

            Коментар


            • #7
              Иска малко да отвори картера около 5,6 мм, за да излезе капака. Сега видях че на долния край има тапа на маслопровод,която опира в картера.Днес пристигнаха частите и утре ще действам.

              Коментар


              • #8
                Отвих всичко по картера и той не мърда . Напъвам го с отверка и почукване и не отлепя. Не е истина. За един капак да разглобиш половината двигател. Егати и инженерната мисъл.

                Коментар


                • #9
                  Абе човек , нали ти написах за смукателя на маслената помпа - той е хванат и към основен лагер. Освен да го изкъртиш , друго няма да направиш. Трябва да свалиш картера , обаче той ще излезе като свалиш предния диференциал.
                  Правилния ход беше да свалиш двигателя.
                  Фиат Купе
                  Опел Фронтера В
                  Мицубиши Паджеро Пинин

                  Коментар


                  • #10
                    Колега, на снимките се гледа че не е хванат за основен лагер. Днес имах друга работа и неможах да го разглобя.Ето този картер е от същата Фронтера.

                    Коментар


                    • #11
                      Ти пък сега двигатела да свалям. Разполагам с комплект ключове от пазара и кашони за постилане, и мисля с това да мина ремонта.

                      Коментар


                      • Джоу (x3mrjoe)
                        Джоу (x3mrjoe) коментира
                        Редактиране на коментар
                        Е, значи спокойно можеш и сервиз да отвориш.

                    • #12
                      Ще ми се да видя след ремонта как ще тече като лейка масло от картера...
                      А ти го казвам , защото и аз реших да свалям картера на място - и подемник имам , и повече от ключове от пазара , ама дифа го свалих дори и да не исках.
                      Фиат Купе
                      Опел Фронтера В
                      Мицубиши Паджеро Пинин

                      Коментар


                      • #13
                        Това беше в кръга на шегата разбира се, имам оборудван гараж ,с всичко необходимо. Аз не виждам смисъл да свалям нацяло картера,като трябва леко да отвори само, за да може да сваля капака отпред. Иначе ако трябва да се сваля и деференциала е голяма разправия.Ако маслопровода е хванат за основен лагер ,как ще свалиш картера тогава, извинявай , но само разсъждавам логично. Ще видя какво ще стане и ще пиша, след това. Че е тежък ремонт ,тежък е, но трябва да се избере най прекия път ,иначе много гимнастика.

                        Коментар


                        • #14
                          Добре де , задай си въпроса , ако не свалиш изцяло картера , почистиш и смениш гарнитурата или силикона - как ще го уплътниш надеждно?
                          Фиат Купе
                          Опел Фронтера В
                          Мицубиши Паджеро Пинин

                          Коментар


                          • #15
                            Накрая ще го свалиш, иначе няма как да стигнеш до дрънкашата верига. Дори няма да я видиш при свален капак. Маслопровода не е вързан с болтове, канал във картера е
                            МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X