Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов в клуба

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Нов в клуба

    До Kuzdov,
    Извинявай за тъпичкия въпрос, но можеш ли да ми препоръчаш сервиз с такава машинка в София ( не знам дали Лозан има ) и имайки в предвид, че в момента са абсолютно доволен от спирачките ( не занася, ABS си е ОК и т.н. ) дали да не долея малко или бихте ми препоръчали да сменя старата течност. Колко би ми излязло от финансова гледна точка нещата в един сервиз за дадената услуга ?!?
    Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

    Коментар


    • #62
      До: Нов в клуба

      Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
      До Kuzdov,
      Извинявай за тъпичкия въпрос, но можеш ли да ми препоръчаш сервиз с такава машинка в София ( не знам дали Лозан има ) и имайки в предвид, че в момента са абсолютно доволен от спирачките ( не занася, ABS си е ОК и т.н. ) дали да не долея малко или бихте ми препоръчали да сменя старата течност. Колко би ми излязло от финансова гледна точка нещата в един сервиз за дадената услуга ?!?
      Смени си цялата. Тази процедура трябва да се прави всеки 2 години, защото спирачната течност дърпа влага и си разваля качеството. Такава машинка има в сервиза на Влади333 в Дружба, мисля че около 50-60 лв. излизаше всичко заедно със спирачната течност. Но не съм 100% сигурен за цената, най-добре се обади и го питай.
      https://forum.offroad-bulgaria.com/member.php?u=2416
      no signature no problems

      Коментар


      • #63
        До: Нов в клуба

        Имай в предвид ,че намаляването на спир.течност обикновенно се дължи на износването на накладките и ако долееш сега и по късно смениш накладки , тя ще прелее. Моят съвет е да направиш ревизия на накладките и ако са за смяна да ги смениш и заедно с това да смениш и течността.
        Ако не са за смяна тогава доливай , но това означава , че губи течност от някъде.
        Смяната на спирачната течност и в двата случая е много хубаво нещо.
        И пак ти казвам гледай какво пише на капачката на спирачната помпа, на моята ОФА 96г е късата помпа и на капачката пише ДОТ3. Съветвам те да не правиш експерименти, защото грешната течност скапва гумичките на помпата, а тя самата е ЦИФРА!!!
        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

        Коментар


        • #64
          До: Нов в клуба

          До Exalibur,
          Добре, свалих едната предна гума и гледам, че наистина накладката има около 3-4 мм феродо. Питането ми е дали това е достатъчно износена накладка, за да се намали нивото на спирачната течност или да водя джипката в сервиза да не се окаже нещо по-сериозно ( все пак говорим за спирачки и деца в колата )
          Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

          Коментар


          • #65
            До: Нов в клуба

            Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
            До Exalibur,
            Добре, свалих едната предна гума и гледам, че наистина накладката има около 3-4 мм феродо. Питането ми е дали това е достатъчно износена накладка, за да се намали нивото на спирачната течност или да водя джипката в сервиза да не се окаже нещо по-сериозно ( все пак говорим за спирачки и деца в колата )
            Колега 3-4мм е нищо значи накладките са за смяна,след като не си видял да има теч по системата си смени накладките,3-4мм феродо на 200коня мотор и 2тона купе си е нищо.
            Какво е това 4x4...:confused:
            [FONT=Arial Black]Мечтите са си твои,ако ги споделиш със друг си е за твоя сметка...:rolleyes:[/FONT]

            Коментар


            • #66
              До: Нов в клуба

              И накладките и спирачната течност са консуматив, компромиси не бива, от финансова гледна точка, ако автомобила остава при теб, дали ще ги смениш сега или след 2-3000км. по принуда, няма голямо значение!
              Успех!
              VARADERO SD2

              Коментар


              • #67
                До: Нов в клуба

                Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
                До Exalibur,
                Добре, свалих едната предна гума и гледам, че наистина накладката има около 3-4 мм феродо. Питането ми е дали това е достатъчно износена накладка, за да се намали нивото на спирачната течност или да водя джипката в сервиза да не се окаже нещо по-сериозно ( все пак говорим за спирачки и деца в колата )
                Твърдо са за смяна и наистина ще ти се покачи нивото на спирачната течност доста след смяната. Новите накладки са поне 10 мм и отгоре. И не забравяй, че имаш и износване на дисковете, което също ти сваля нивото на течността. И бих казал, че износването на дисковете е по-важния параметър за сигурността. Виждал съм счупен диск от прекалено износване. А ти си и автоматик и общо взето разчиташ предимно на сперачките за спиране. И същото (автоматика) предполага към по-бързото износване на спирачките. А да не говорим, че с този двигател и тази скоростна кутия, и диференциали си доста по-тежък то 2.2 бензиновите.
                Провери и ако трябва сменяй и дискове и накладки.
                Последно редактирано от sony bono; 05-02-10, 16:05.

                Коментар


                • #68
                  До: Нов в клуба

                  Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                  Твърдо са за смяна и наистина ще ти се покачи нивото на спирачната течност доста след смяната. Новите накладки са поне 10 мм и отгоре. И не забравяй, че имаш и износване на дисковете, което също ти сваля нивото на течността. И бих казал, че износването на дисковете е по-важния параметър за сигурността. Виждал съм счупен диск от прекалено износване. А ти си и автоматик и общо взето разчиташ предимно на сперачките за спиране. И същото (автоматика) предполага към по-бързото износване на спирачките. А да не говорим, че с този двигател и тази скоростна кутия, и диференциали си доста по-тежък то 2.2 бензиновите.
                  Провери и ако трябва сменяй и дискове и накладки.
                  Не е автоматик не.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Нов в клуба

                    Защо съм останал с впечатлението, че на asspida фронтерата е автоматик Явно бъркам, но изправните спирачки са задължителни са всяка кола. По възможност. Потне моя принцип е такъв.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Нов в клуба

                      Значи преди да давате съвети за смяна на накладки , не е лошо първо да си отговорим на въпроса : Кога накладките са за смяна ?
                      Вярно че е въпрос на личен избор , ама някой да се е сетил да премери дебелинатана нова накладка ?
                      При 10 мм. дебелина , остатъчните 4мм. правят 40% . Що ще ги хвърляш ? Има още хляб в тях !Че то с 4мм. ще си карат още година на практика. То вярно че зависи от карането , но все пак човек познава себе си и може да направи лична прогноза .
                      Ами на ОФА задните барабанни накладки нови са 5мм. То само докато претрият остава 4 мм. И кво прайм ? Всеки месец смяна ?
                      А за конкретния звяр на Аспида : Ако смятате че двигателят от 200 коня е предпоставка за по-интензивно износване на накладките , значи сте в заблуда. Първо - това че е мощен , не означава автоматично , че ше го пришпорва със 160 км/ч и ше блъска яко спирачки . Второ , известно е че при една и съща маса на автомобила и при еднаква скорост по- мощният двигател има по-добър спирачен ефект в спирачен режим . Така че напротив - това удължава живота на спирачките .
                      Естествено , че и аз съм виждал "сини" дискове , но тук вече навлизаме в темата за безразсъдното натискане на газта - и не е приоритет само на Голфа . Но не е за тази тема.
                      Известно е също така ( предполагам ) , че повечето накладки при различните марки автомобили имат индикатор за износването . Било той електрически , звуков , или просто контролен канал . ... та от дългогодишния ми опит лично аз сменям при остатък минимум 2 мм.
                      Още повече , че феродото си запазва коефициента на триене дори като остане на вестник .
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Нов в клуба

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        Значи преди да давате съвети за смяна на накладки , не е лошо първо да си отговорим на въпроса : Кога накладките са за смяна ?
                        Вярно че е въпрос на личен избор , ама някой да се е сетил да премери дебелинатана нова накладка ?
                        При 10 мм. дебелина , остатъчните 4мм. правят 40% . Що ще ги хвърляш ? Има още хляб в тях !Че то с 4мм. ще си карат още година на практика. То вярно че зависи от карането , но все пак човек познава себе си и може да направи лична прогноза .
                        Ами на ОФА задните барабанни накладки нови са 5мм. То само докато претрият остава 4 мм. И кво прайм ? Всеки месец смяна ?
                        А за конкретния звяр на Аспида : Ако смятате че двигателят от 200 коня е предпоставка за по-интензивно износване на накладките , значи сте в заблуда. Първо - това че е мощен , не означава автоматично , че ше го пришпорва със 160 км/ч и ше блъска яко спирачки . Второ , известно е че при една и съща маса на автомобила и при еднаква скорост по- мощният двигател има по-добър спирачен ефект в спирачен режим . Така че напротив - това удължава живота на спирачките .
                        Естествено , че и аз съм виждал "сини" дискове , но тук вече навлизаме в темата за безразсъдното натискане на газта - и не е приоритет само на Голфа . Но не е за тази тема.
                        Известно е също така ( предполагам ) , че повечето накладки при различните марки автомобили имат индикатор за износването . Било той електрически , звуков , или просто контролен канал . ... та от дългогодишния ми опит лично аз сменям при остатък минимум 2 мм.
                        Още повече , че феродото си запазва коефициента на триене дори като остане на вестник .
                        Веднага ти отговарям.
                        На първия въпрос: феродото освен, че се износва до 4 мм. се и напуква от нагряване и охлаждане. И съществува реална възможност от отлепване на феродото от метала.
                        На следващия: да, конкретният звяр на asspida износва повече наклдките повече не защото е 205 коня, а защото именно заради доста по-големия двигател е много по-тежък. И не само заради него е по-тежък, писал съм го по-горе.
                        На следващия: не се заблуждавай, че на този двигател джипката има по-голяма "моторна" спирачка по простата причина, че е автоматик. Ако не греша, че е автоматик но съм останал с подобни впечатления.
                        На негово място бих карал още малко докато се поизносят, но първото което бих сменил като приоритет при финансова възможност са въпросните накладки, а можеби и дискове.
                        То е ясно, че всеки си прави сметката как ще си кара и поддържа колата. Особено като вози децата си в същата. За това няма спор.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Нов в клуба

                          Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                          Веднага ти отговарям.
                          На първия въпрос: феродото освен, че се износва до 4 мм. се и напуква от нагряване и охлаждане. И съществува реална възможност от отлепване на феродото от метала.
                          На следващия: да, конкретният звяр на asspida износва повече наклдките повече не защото е 205 коня, а защото именно заради доста по-големия двигател е много по-тежък. И не само заради него е по-тежък, писал съм го по-горе.
                          На следващия: не се заблуждавай, че на този двигател джипката има по-голяма "моторна" спирачка по простата причина, че е автоматик. Ако не греша, че е автоматик но съм останал с подобни впечатления.
                          На негово място бих карал още малко докато се поизносят, но първото което бих сменил като приоритет при финансова възможност са въпросните накладки, а можеби и дискове.
                          То е ясно, че всеки си прави сметката как ще си кара и поддържа колата. Особено като вози децата си в същата. За това няма спор.
                          Споко - и на мен се случва понякога да чета отгоре- отгоре:

                          Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
                          ....До Фанатик,
                          Малка поправка - ръчни скорости са !!!....

                          Първоначално публикуван от Любо Костадинов Преглед на мнение
                          Не е автоматик не.
                          За теглото на двигателя: И колко е това "доста по-тежък "? 200 кила , 300 отгоре ?Нали става въпрос за 70-80 кг. , а това все пак е доста по-малко ако си качил примерно 4 дънешника по 100 кила да ги возиш ?

                          За накладките : вярно , че понякога се напукват . Но това е в случай на некачествено феродо или каране в "състезателно темпо , тип Голф". И двата случая са изключение от правилото . Пък и лесно може да се провери визуално - стига човек да не го мързи да разглоби едно колело.
                          Пак повтарям че в крайна сметка смяната на накладки е лично решение , но при остатъчен ресурс около 40% и след контролен преглед аз лично не бих бързал да ги сменям .

                          ПС . Когато човек си кара децата в колата едва ли е уместно да подържа 160 км.
                          В такива случай аз обикновено спазвам закона.
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Нов в клуба

                            Мисля, че малко погрешно смяташ ресурса на накладките. Никой производител не препоръчва да се карат "до желязо", следователно ако първоначално са били 10 мм, при оставащи 4 мм ресурса им клони към 0... За мен това са накладки за смяна.
                            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                            Неизвестен мъдрец

                            Коментар


                            • #74
                              До: Нов в клуба

                              Пояснение: Джипката наистина е с РЪЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ !!!
                              Както и преди съм писал, тази кола се ползва на 90 % извън градско каране и опредлено не съм от почитателите: яко газ и после спирачки...
                              Моля, колегите от София ( или тези, които знаят добър сервиз в София ) да споделят контактите му, за да извърша следните процедури след около 2 месеца на едно място:
                              1. Смяна зимни с летни гуми ( ползвам едни джанти, в процес съм на набавяне на втори комплект и приемам оферти ).
                              2. Смяна на накладките.
                              3. Смяна на спирачната течност с такава машинка, за която беше споменал Fanatic.
                              4. Смяна на ангренажния ремък, маслен филтър и всички видове масла ( не се усетих, кога я взех и кога като втора кола й навъртях 7 000 км.)

                              Просто ми се иска да не се лашкам из сервизите, а по възможност да отида на едно място с предварителна уговорка сутринта и да я взема вечерта или на следващия ден...
                              Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

                              Коментар


                              • #75
                                До: Нов в клуба

                                Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
                                ....
                                Моля, колегите от София ( или тези, които знаят добър сервиз в София ) да споделят контактите му, за да извърша следните процедури след около 2 месеца на едно място..........

                                Има явно!

                                Автосервиз "Експрес" - 2 обслужва всички марки автомобили. Разполагаме с диагностичен център, възможности за експресен сервиз и със склад за авточасти за основните марки европейски автомобили.

                                Нашият екип професионалисти е на Ваше разположение от 08:00ч. до 20:00ч. всеки ден, за доброто на вашия автомобил и вашето спокойно шофиране!
                                Очакваме Ви!

                                Телефон: 02/ 979-15-15
                                Факс: 02/ 979-01-81
                                GSM: 088/8725-739
                                Интернет адрес: www.autoexpress-2.com
                                Последно редактирано от STROIL; 08-02-10, 12:53.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X