Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов в клуба

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Karlyo

    Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
    Извинявам се отклонението от темата, може да ми изтриеш мнението като го видиш. С директен линк към темата можем ли да помогнем на колегата, та да се ориентира какво му е нужно, да не действаме на сляпо?
    не за жалост... чакай ще поровя из менюала да вида кво масло му трябва и ще пусна скриин шот...

    Едит: лоши новини, никъде по систематизираната няма за 3.2 мотор. Аз предлагам колегата да провери има ли LSD и да налива каквото ние сипваме, няма да навреди на мостовете със сигурност. Но нека не пипа СК и РК.
    no signature no problems

    Коментар


    • #17
      До: Нов в клуба

      Честито колега, със здраве да си я караш.
      Най-накрая се реши ... браво
      0877 83 30 90 - Жоро

      Коментар


      • #18
        До: Нов в клуба

        Честито и от мен

        Коментар


        • #19
          До: Karlyo

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          Но нека не пипа СК и РК.
          Ами колега "Autodata"няма ли малко да помогне с информация за масла и каквото е нужно?Има някакви данни,но дали да и се вярва

          Коментар


          • #20
            До: Stroil

            Здравейте,
            Точно затова, че аз не вярвам много много и премислям по 100 пъти искам да събера максимална информация. Не ми се рискува да сипвам масло както при Вашите ОФ, защото знам ли дали на тази "каручка" не е нещо по-различно. Ясно ми е, че това е механична част и й трябва просто смазка, но все пак натоварването ( особено на задния диф ) с този двигател е сериозно и ми се иска стриктно да спазвам инструкциите на завода производител. Сигурно утре или в началото на следващата седмица ще се разходя до представителството на Opel и да видим техните "бумашки" какво ще кажат...
            Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

            Коментар


            • #21
              До: Нов в клуба

              Ами колега предполагам,че мотора няма никакво значение с ходовата част.Предполагам също,че ако има колеги от форума с фронтера 2000г.ходова част,С.К.+Р.К. са ви еднакви.Незнам

              Коментар


              • #22
                До: Нов в клуба

                Честито
                И яко ръчкане по баирите
                SUBARU LEGACY 2.2 4WD GX
                0878299791

                Коментар


                • #23
                  До: Karlyo

                  Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
                  Ами колега "Autodata"няма ли малко да помогне с информация за масла и каквото е нужно?Има някакви данни,но дали да и се вярва
                  Категорично НЕ. Именно в Аутодатата пише на фронтерата да се налива трансмисионно масло в СК, а пък там изрично трябва двингателно ( поне за фронтера А бензин ).

                  П.С. Колега asspida маслото което наливаме в дифовете ( 75W140 ) е за едни от най-натоварените дифове, ЛСД-то не позволява компромиси от към масло. Познавам не един състезател които си карат джиповете с такова масло, тъй че не вярвам да е "проблем" да го сипеш при теб, най-много да не е нужно, но да направиш поразия няма начин. Това масло се използва и за джипове с принудителен и автоматичен блокаж където натоварването е доста по-голямо от при теб. Но най-добре е да си провериш каквото е по спецификация.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #24
                    До: Нов в клуба

                    Снимки колега!Дай да го видим тоя мотор бре...Ако имаш вече представа сподели какъв разход дава "катъра".

                    Коментар


                    • #25
                      До: Stef BMW

                      Колега, за снимки предполагам малко по-нататък, защото в момента ми е само до снимки от работа и ангажименти
                      За засичане поне по показателите на бензиномера и километража ( днес му врътнах около 60 км градско в София ) и по най-груби изчисления с постоянно включен климатик май отива на към 14-15 л./100 км.
                      Обещавам най-тържествено, че при първа възможност ще предоставя и снимков материал, но както споменах малко по-нататък.
                      Едно въпросче: Адски много си падам по механиката и не мога да разбера, защо производителя не препоръчва повече от 80 км/ч с включено 4х4? Моля някой по-начетен ако може да ме "светне" с две думи.
                      Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

                      Коментар


                      • #26
                        До: Нов в клуба

                        Двигателя е GM и разхода си го засякал точно. Заблудата, че е исузу произлиза от това, че модела излиза първо в САЩ под марката исузу родео и хонда паспорт през 1997. Имам такова исузу родео 1998 и вече е на 120 000км., като съм го карал като служебно. Това ми е първата офроуд кола с която обикалях балкана. Никъкъв проблем.
                        Все още няма сменен нито един детайл и е здрав. Ако при изпълнението на опел не са променили нещо, а претполагам, че е така задния диф. е Дана 44 със шпер. Маслото ти е това което ти препоръчаха. Колата е много по-добре направена от редовите фронтери. Честито!
                        IvoVarbanov.bg

                        Коментар


                        • #27
                          До: Нов в клуба

                          Честито колега!

                          И аз съм нов собственик на Frontera B от около месец и и се кефя максимално

                          Твоят мотор е най-мощния въобще на фронтера Б - 6VD1 (205 коня), страшна работа..

                          Относно препоръчителното ограничение на скоростта за 4х4 не мога да ти отговоря защо го има, но няколко човека вече ме предупреждават да не включвам 4х4-то на асфалт, понеже съм със различни гуми. (предни-летни, задни -зимни).
                          Получавало се нарушено съосие между преден и заден мост или с други думи нямало какво да компенсира разликата, която се получава от различното въртене на колелата.

                          Както и да е, пожелавам ти много приятни моменти с новата джипка on i off road, както и да тя да ти слугува на тебе, а не ти на нея :-)

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ивайло Върбанов

                            След като си карал такова джипче, можеш ли да ми кажеш как седи въпроса с консумативите. На Астрата си знам: 10 000 км - масло, маслен филтър, въздушен, горивен. На 20 000 км - кабели на свещите. На 50 000 км свещи и ангренажен ремък, обт. ролки и т.н.
                            Можеш ли да ми дадеш информация относно тези консумативи кога и на колко се сменят, защото искам кола "пушка", а не капризна "мадама". Също така искам да сменя и маслото в скоростната кутия ( не знам дали до момента е сменяно ) - моля за мнение за ръчна скоростна на този модел какво трябва да е маслото...
                            Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

                            Коментар


                            • #29
                              До: Нов в клуба

                              Първоначално публикуван от peter_jq Преглед на мнение
                              Честито колега!

                              И аз съм нов собственик на Frontera B от около месец и и се кефя максимално

                              Твоят мотор е най-мощния въобще на фронтера Б - 6VD1 (205 коня), страшна работа..

                              Относно препоръчителното ограничение на скоростта за 4х4 не мога да ти отговоря защо го има, но няколко човека вече ме предупреждават да не включвам 4х4-то на асфалт, понеже съм със различни гуми. (предни-летни, задни -зимни).
                              Получавало се нарушено съосие между преден и заден мост или с други думи нямало какво да компенсира разликата, която се получава от различното въртене на колелата.

                              Както и да е, пожелавам ти много приятни моменти с новата джипка on i off road, както и да тя да ти слугува на тебе, а не ти на нея :-)
                              Включването на 4х4 на асфалт дори да са ти еднакви гумите е абсолютно противопоказно за която и да е Фронтера. Ще счупиш раздатката за норматив.
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ивайло Върбанов

                                Първоначално публикуван от asspida Преглед на мнение
                                След като си карал такова джипче, можеш ли да ми кажеш как седи въпроса с консумативите. На Астрата си знам: 10 000 км - масло, маслен филтър, въздушен, горивен. На 20 000 км - кабели на свещите. На 50 000 км свещи и ангренажен ремък, обт. ролки и т.н.
                                Можеш ли да ми дадеш информация относно тези консумативи кога и на колко се сменят, защото искам кола "пушка", а не капризна "мадама". Също така искам да сменя и маслото в скоростната кутия ( не знам дали до момента е сменяно ) - моля за мнение за ръчна скоростна на този модел какво трябва да е маслото...
                                Колега някой те е излъгал с Астрата като ти е казал да сменяш кабели на 20к а свещи на 50 000 км. Обикновено за всички бензинови двигатели е обратното.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X