Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с масло в заден Диф

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с масло в заден Диф

    Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
    Наливайте вие по 3 литра масло в Дифа и после ще има тема " Протече ми семеринга на пиньона..."
    Хората са казали 1.9 литра масло, никъде не пише докато протече от пробката. Това не е Жигули.
    А ако има някой дето се чуди къде е отишло всичкото масло да си провери ръкавите на моста!!!
    А за това може и да си прав. Забелязах дифа да прокапва и да масляви, след като смених маслото и му налях 2,5л. до пробката Наистина преди това я бях карал само около 2 месеца, а нямам условия да лежа под нея често и е възможно и да не съм забелязал, но по-скоро мисля, че прокапа след смяната на маслото. До сега не бех свързвал двете неща.
    ОФА КБ 2.0 '95

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с масло в заден Диф

      Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
      Наливайте вие по 3 литра масло в Дифа и после ще има тема " Протече ми семеринга на пиньона..."
      Хората са казали 1.9 литра масло, никъде не пише докато протече от пробката. Това не е Жигули.
      А ако има някой дето се чуди къде е отишло всичкото масло да си провери ръкавите на моста!!!
      Не съм съвсем съгласен. Пробки контролни на диференциал съм виждал освен на Жигула и на Мерцедес и на всички други модели , които съм карал . А през ръцете , повярвай ми , е минала каква ли не техника - от далечния изток , та до дивия Запад . Впрочем , диференциал без контролна пробка не съм виждал.
      Това първо .
      Второ : като машинен инженер навремето са ме учили наред с другите неща , че за всеки зъбен механизъм количеството необходимо смазочно масло се избира с толеранс . Т.е. в определени граници (плюс минус) механизма да може да работи , без да дава фира .
      Та ако количеството масло на Фронтерата в случая беше заковано на 1.9 , то онези пестеливите инженери щяха да спестят рзходите по контролната пробка , щото биха били излишни .
      Айде още три жокера :
      1. Ако при налято количество от 3 литра "излишното" отива в ръкавите , то какво става с "точното" масло от 1.9 литра , когато се "разбълника" при въртене на зъбчатките в дифа с 800- 1000 оборота в минута ?
      2. Дали прокапването на семеринга е пряко следствие от по-голямото количество масло , при наличието на отдушник на диференциала , или пък не е в резултат от тийнейджърската възраст на същия семеринг , а наливането на свежо масло (което си е рядкост) да е просто съвпадение ?
      3. При налято "точно" масло 1.9 л. и наличие на капещ семеринг на пиньона , колко км. може да изкара дифа преди да се скапе ?

      Впрочем , моя семеринг прокапа при все че наливам 1.9 л. масло .
      Последно редактирано от Vlado_Ts; 12-09-10, 11:57.
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с масло в заден Диф

        Докато чета темата се замислих върху нещо можеби не маловажно. Когато джипа е вдигнат на подемник задният мост увисва и му се променя ъгъла на дифа. Ако се сменя маслото на канал джипката е стъпила на гумите си и пробката на за наливание на маслото е по-високо от положението на увисналия мост. Да не би оттам да се явява разликата от около 500 мл. от това по каталог и реалното.
        Аз мойто го сменях на канал и побра повече от 2 л. Да не би да трябва да се сменя на подемник или както казва маххх да се сипва колкото е по каталог.
        Еxalibur ти къде го смени твоето масло, че побра точно 1.9 л., на канал или на подемник?

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с масло в заден Диф

          Владо, прокапването сигурно не е от количеството, но аз налях точно 1,9 литра и пак просълзи семеринга след някой месец.Причината, съвсем тривиална, отдушника се беше заварил с едно парче дунавска кал отгоре.Като го почистих и пружинката взе да тласка свободно калпачето нагоре, семеринга се оправи, както и сълзенето спря, вече 6/7 месеца няма такова.
          Поглеждайте и това, че семеринга на пиньона боли ценово, а някой път зора при сълзене от него излиза друг, а той почва да се прави на клапанче.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с масло в заден Диф

            Някаква грешка има. На подемник, на канал разликата е грамове. Вярно че може да влезе в ръкавите, ама не веднага с наливането.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с масло в заден Диф

              Бе аз не разбирам много, ама семерингите на ръкавите къде са? До дифа, или до главините?

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с масло в заден Диф

                Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
                Бе аз не разбирам много, ама семерингите на ръкавите къде са? До дифа, или до главините?
                До главината са, демек и ръкавите се явяват картер. Но в покой не се пълнят, защото пробките са на долното ниво на ръкава, или малко отгоре. Друг е въпроса с мостовете с така наречен "горен пиньон". Там пробката е на горното ниво на ръкава и моста събира умопомрачителни количества - почто тройно в сравнение с нормалния "долен пиньон".

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с масло в заден Диф

                  Точно такава ми беше мисълта. Да си гледа колегата с 3-те литра дали няма да текне при главините?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с масло в заден Диф

                    Ще наблюдавам за течове,тъй като до сега знам със сигурност че нямаше.
                    Тъй като това ми е първото 4Х4 и съм "босичък"технически" ми възникнаха няколко въпрос(ако някой има желание да отговорин разбира се ).Предполагам ще са полезни на всички новобранци като мен а и не само.
                    1.Има ли Фронтери с "" мостовете с така наречен "горен пиньон" ""?
                    2.Производитела не е ли предвидил че при смяна на маслото на ДИФ може да се напълнят и "ръкавите" на моста?
                    3.В крайна сметка пробката на ДИФ-а само за проверка на нивото ли е(ако е така как ще се мери един 1см. под нивото или 0,5 или....?),или тя самата е показател(докато маслото стигне нивото и) за нужното ниво на маслото?
                    4.Има ли налягане на маслото при работа на ДИФ-а?
                    5.Ако наистина трябва маслото да е по каталог(1,9л.) то значи "повредата е в моя телевизур".Какви може да са възможните вариянти за повреди,че да събере и то точно 3 литра до прокапване на пробката?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с масло в заден Диф

                      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                      Владо, прокапването сигурно не е от количеството, но аз налях точно 1,9 литра и пак просълзи семеринга след някой месец.Причината, съвсем тривиална, отдушника се беше заварил с едно парче дунавска кал отгоре.Като го почистих и пружинката взе да тласка свободно калпачето нагоре, семеринга се оправи, както и сълзенето спря, вече 6/7 месеца няма такова.
                      Поглеждайте и това, че семеринга на пиньона боли ценово, а някой път зора при сълзене от него излиза друг, а той почва да се прави на клапанче.
                      Eми аз кво казах бе Пламене И при мен си прокапа , въпреки няколкото междупробегови смени с правилното масло и правилното количество. Ама Народа е казал , че и к... душа носи . Иначе мерси за съвета . Полезен е . Е , аз все пак много добре знам какво и защо ми капе . Например имам една Уазка , дето няма сглобка по която да не е избило омазнявене. Ама това за руската техника си е нормално . ...пианиста толкова си може ...
                      Друг е въпроса за мерките в такива случаи и допустимите граници , в които доливането върши работа. Просто трябва да се съпостави цената на 1 бр. семеринг на пиньона , плюс търкалянето с омазани дрехи под купето и цената на литър 75W140 , доливано на няколко порции в продължение на година . Но това май излиза от контекста на темата .
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с масло в заден Диф

                        Първоначално публикуван от primuspilus Преглед на мнение
                        Ще наблюдавам за течове,тъй като до сега знам със сигурност че нямаше.
                        Тъй като това ми е първото 4Х4 и съм "босичък"технически" ми възникнаха няколко въпрос(ако някой има желание да отговорин разбира се ).Предполагам ще са полезни на всички новобранци като мен а и не само.
                        1.Има ли Фронтери с "" мостовете с така наречен "горен пиньон" ""?
                        2.Производитела не е ли предвидил че при смяна на маслото на ДИФ може да се напълнят и "ръкавите" на моста?
                        3.В крайна сметка пробката на ДИФ-а само за проверка на нивото ли е(ако е така как ще се мери един 1см. под нивото или 0,5 или....?),или тя самата е показател(докато маслото стигне нивото и) за нужното ниво на маслото?
                        4.Има ли налягане на маслото при работа на ДИФ-а?
                        5.Ако наистина трябва маслото да е по каталог(1,9л.) то значи "повредата е в моя телевизур".Какви може да са възможните вариянти за повреди,че да събере и то точно 3 литра до прокапване на пробката?
                        Всичко това е много хубаво но не е обект на конкретната тема. Също така го има разисквано в много от темите в раздела.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с масло в заден Диф

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Не съм съвсем съгласен. Пробки контролни на диференциал съм виждал освен на Жигула и на Мерцедес и на всички други модели , които съм карал . А през ръцете , повярвай ми , е минала каква ли не техника - от далечния изток , та до дивия Запад . Впрочем , диференциал без контролна пробка не съм виждал.
                          Това първо .
                          Второ : като машинен инженер навремето са ме учили наред с другите неща , че за всеки зъбен механизъм количеството необходимо смазочно масло се избира с толеранс . Т.е. в определени граници (плюс минус) механизма да може да работи , без да дава фира .
                          Та ако количеството масло на Фронтерата в случая беше заковано на 1.9 , то онези пестеливите инженери щяха да спестят рзходите по контролната пробка , щото биха били излишни .
                          Айде още три жокера :
                          1. Ако при налято количество от 3 литра "излишното" отива в ръкавите , то какво става с "точното" масло от 1.9 литра , когато се "разбълника" при въртене на зъбчатките в дифа с 800- 1000 оборота в минута ?
                          2. Дали прокапването на семеринга е пряко следствие от по-голямото количество масло , при наличието на отдушник на диференциала , или пък не е в резултат от тийнейджърската възраст на същия семеринг , а наливането на свежо масло (което си е рядкост) да е просто съвпадение ?
                          3. При налято "точно" масло 1.9 л. и наличие на капещ семеринг на пиньона , колко км. може да изкара дифа преди да се скапе ?

                          Впрочем , моя семеринг прокапа при все че наливам 1.9 л. масло .
                          То и мен като млад машинен инженер ме учеха на същото, та за това си мисля ,че щом казват 1.9 литра имат в предвид упоменатото от теб твърдение, че това е достатъчното усреднено количество.
                          Другото нещо е че има отдушник, но какво става като е запушен- колегите споменаха.
                          По въпроса за точното количество и защо то не успява да отиде по ръкавите мога само да гадая!!! Вероятно е достатъчно малко,че да не може да попадне настрани.
                          Схемата със повече масло за да има какво да се изкапва през течащия семеринг за мен е несерьозна поради следното: навремето имах Фиатче 126, на което течеше масло от семерингите на полуоските. Аз наливам яко и бързам да затворя пробката преди да изтече допълнителното масло, а то тече още повече от уплътненията. В един момент ми писна и спрях да доливам.Само каране. След време спря да капе от уплътнителите. Реших да погледна и се оказа че просто кутията бе изхвърлила излишното масло и нивото бе малко под ръба на пробката!
                          Та така, а лично във моят заден Диф съм налял две еднолитрови шишета масло и не е протекъл през пробката. Завих я и така вече .... Няма да казвам колко хиляди километра, че ще викнете да ходя да си сменям маслото ,че му е време.
                          Нямам течаш семеринг, няма и странни звуци от Дифа!!!
                          Последно редактирано от EXALIBUR; 13-09-10, 19:36.
                          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с масло в заден Диф

                            ...абе мисля си-има ли семеринги в началото на ръкавите(до диф-а),които да са изпуснали много(или да са махнати при някоя интервенция,знае ли се?) и маслото да се излива в тях,и оттам количеството да се увеличава...?
                            много автомати-слаби резултати!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с масло в заден Диф

                              Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                              То и мен като млад машинен инженер ме учеха на същото, та за това си мисля ,че щом казват 1.9 литра имат в предвид упоменатото от теб твърдение, че това е достатъчното усреднено количество.
                              Другото нещо е че има отдушник, но какво става като е запушен- колегите споменаха.
                              По въпроса за точното количество и защо то не успява да отиде по ръкавите мога само да гадая!!! Вероятно е достатъчно малко,че да не може да попадне настрани.
                              Схемата със повече масло за да има какво да се изкапва през течащия семеринг за мен е несерьозна поради следното: навремето имах Фиатче 126, на което течеше масло от семерингите на полуоските. Аз наливам яко и бързам да затворя пробката преди да изтече допълнителното масло, а то тече още повече от уплътненията. В един момент ми писна и спрях да доливам.Само каране. След време спря да капе от уплътнителите. Реших да погледна и се оказа че просто кутията бе изхвърлила излишното масло и нивото бе малко под ръба на пробката!
                              Та така, а лично във моят заден Диф съм налял две еднолитрови шишета масло и не е протекъл през пробката. Завих я и така вече .... Няма да казвам колко хиляди километра, че ще викнете да ходя да си сменям маслото ,че му е време.
                              Нямам течаш семеринг, няма и странни звуци от Дифа!!!
                              Всичко това хубаво, но за мен по интересният въпрос е защо при "уж" едни и същи дифове при едните прокапва от пробката, когато налееш 2л., а при другите не и събират още много.
                              ОФА КБ 2.0 '95

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с масло в заден Диф

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0365.jpg
Прегледи:1
Размер:110.3 КБ
ID:5208588Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0367.jpg
Прегледи:1
Размер:114.4 КБ
ID:5208589Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0372.jpg
Прегледи:1
Размер:88.7 КБ
ID:5208590Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0369.jpg
Прегледи:1
Размер:96.8 КБ
ID:5208591Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0371.jpg
Прегледи:1
Размер:109.6 КБ
ID:5208592Днес реших да клеча и да снимам всеки заден ДИФ на ОФ КБ която срещна.Моя ДИФ е различен от останалите,или поне от задната страна.
                                Моя е тоя странния със "човката" назад и с пробката от страни.Някой имали такъв или да е виждал друг подобен.Или е имало яко побългаряване

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X