Първоначално публикуван от kalin09
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Горивна помпа ОФБ 2,2DTI
Свий
X
-
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
-
Коментар
-
Качествен шлаух и пружинни скобички на тройниците и на дюзите. И някак уплътняване на течовете на масло покрай там, за да не са накиснати маркучетата постоянно в масло. И събираш обратната нафта от дюзите с обратата от помпата, да си ходи в резервоара. Така помпата освен друго и ще загрява по-малко, защото топлата нафта от дюзите няма да се връща в нея. Евентуално и смяна на тройниците с метални.
От къде по-точно смуче масло? Някакво уплътнение между горната и долната част на инжектора? От самите маркучета не виждам как ще смуче.
При терано 2.7 Bosch пак е с такива шлаухи, но и с пружинни скобички. Сменяш и забравяш за следващите 10 години. Има и по-хубави маркучета с вграден вътре плат. Там поне дори да попаднеш на боклучави, пукнатините веднага се виждат, а при тия плата ги крие.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
От къде по-точно смуче масло? Някакво уплътнение между горната и долната част на инжектора? От самите маркучета не виждам как ще смуче.
А това за разделянето на нафтата го писах доста по-нагоре ,като задължително.Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
Ясно.
Впрочем, някакъв юнак из нета ги сменя без да маха вал изцяло. Само петите е махнал. Това на 2.0 на Astra.
Баси филма за да спестят 2см височина на капака на клапаните, че даже и толкова няма. При мен поне минават над вала и не са от 2 части, та излизат с поглед без да се маха нищо. Пак са изчекнати Г-образни, дето на друг мотор няма даже и близки като форма. Ама това опелското си е перверзия направо.
За сметка на това точно на моята версия (2003-2004) на ZD30 мотора, трябва да махам верига и валове за да регулирам клапани, щото решили през 2003-та да не е с пулове, ами да се сменят целите чашки. После явно са ги нахокали та са си върнали пуловете. Вярно, регулират се супер рядко, ама извращението си е извращение.
ПП: В тоя смисъл, не се ли сменят уплътненията на дюзите, проблема така или иначе не се решава, даже маркучетата да са перфектни.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Малеее тук съм „пропуснал" доста безмислени неща да прочета .... Само за протокола клапана на входящото гориво е детонатора на изгарянето на помпата ,особено на помпа VP44 !!!! За всяка болежка си има лек , но той не е по различен от фабричния ,тайната е в материала ,който ще се използва .А самата помпа се охлажда от входящото гориво ,и същото това гориво и е---ва стринката когато е само 5 литра в резервоара . Извода е -Карайте ги с много нафта !!!
Напред и нагоре
Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
0886769809-Юлиян
kiko00@abv.bg
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар