Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Горивна помпа ОФБ 2,2DTI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
    Не си виждал малоумното решение за излишна нафта от дюзите към ГНП на тия мотори ,стига се пъни. Свалил/сменил съм над 30 ГНП на Опели ,и нито едно на форд или бмв със същото ГНП. Помпата се опича бавно ,но сигурно ,а авансовото бутало му се е@ава майката от моторното масло.
    Не отричам да има "местни особености" при опел. Единственото ми твърдение е че помпата не може да прегрее от 1-2 секунди въртене, особено пък на студен мотор/ Физически е невъзможно. Виж че се опича от задрало авансаторно бутало е малко или много добре известно. При моя мотор другото, от което се опича, е в следствие на теч на масло от интеркулера точно върху нея и бавно и полека скапване на изолацията на жиците и на двата клапана.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      Може ли нещо да се направи с тез тръбички че да не изгарят?
      Това не е снимка на моята кола, но тръбичките са същите. Някаква изолация?

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_380157.jpg
Прегледи:202
Размер:79.0 КБ
ID:6649131



      Относно помпата, и спойките, и лепилото, и гела може да са проблема, но не става от изтъркване, а от температура, това е ясно за мен



      Прикачени файлове

      Коментар


      • #18
        Качествен шлаух и пружинни скобички на тройниците и на дюзите. И някак уплътняване на течовете на масло покрай там, за да не са накиснати маркучетата постоянно в масло. И събираш обратната нафта от дюзите с обратата от помпата, да си ходи в резервоара. Така помпата освен друго и ще загрява по-малко, защото топлата нафта от дюзите няма да се връща в нея. Евентуално и смяна на тройниците с метални.

        От къде по-точно смуче масло? Някакво уплътнение между горната и долната част на инжектора? От самите маркучета не виждам как ще смуче.

        При терано 2.7 Bosch пак е с такива шлаухи, но и с пружинни скобички. Сменяш и забравяш за следващите 10 години. Има и по-хубави маркучета с вграден вътре плат. Там поне дори да попаднеш на боклучави, пукнатините веднага се виждат, а при тия плата ги крие.

        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

          От къде по-точно смуче масло? Някакво уплътнение между горната и долната част на инжектора? От самите маркучета не виждам как ще смуче.


          Високото и ниското налягане вървят заедно през нещото ,което натиска дюзата. Високото уплътнява с конус ,ниското с гумичка. Сменят се като се свали горната верига и разпределителния вал. 20 лв на брой.
          А това за разделянето на нафтата го писах доста по-нагоре ,като задължително.
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #20
            Ясно.

            Впрочем, някакъв юнак из нета ги сменя без да маха вал изцяло. Само петите е махнал. Това на 2.0 на Astra.

            Баси филма за да спестят 2см височина на капака на клапаните, че даже и толкова няма. При мен поне минават над вала и не са от 2 части, та излизат с поглед без да се маха нищо. Пак са изчекнати Г-образни, дето на друг мотор няма даже и близки като форма. Ама това опелското си е перверзия направо.

            За сметка на това точно на моята версия (2003-2004) на ZD30 мотора, трябва да махам верига и валове за да регулирам клапани, щото решили през 2003-та да не е с пулове, ами да се сменят целите чашки. После явно са ги нахокали та са си върнали пуловете. Вярно, регулират се супер рядко, ама извращението си е извращение.

            ПП: В тоя смисъл, не се ли сменят уплътненията на дюзите, проблема така или иначе не се решава, даже маркучетата да са перфектни.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • kalin09
              kalin09 коментира
              Редактиране на коментар
              Петите и обтегача ,но пак има шанс първата да я скъсаш и да повтаряш всичко.

          • #21
            Малеее тук съм „пропуснал" доста безмислени неща да прочета .... Само за протокола клапана на входящото гориво е детонатора на изгарянето на помпата ,особено на помпа VP44 !!!! За всяка болежка си има лек , но той не е по различен от фабричния ,тайната е в материала ,който ще се използва .А самата помпа се охлажда от входящото гориво ,и същото това гориво и е---ва стринката когато е само 5 литра в резервоара . Извода е -Карайте ги с много нафта !!!
            Напред и нагоре
            Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
            0886769809-Юлиян
            kiko00@abv.bg

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X