Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Горивна помпа ОФБ 2,2DTI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
    Не си виждал малоумното решение за излишна нафта от дюзите към ГНП на тия мотори ,стига се пъни. Свалил/сменил съм над 30 ГНП на Опели ,и нито едно на форд или бмв със същото ГНП. Помпата се опича бавно ,но сигурно ,а авансовото бутало му се е@ава майката от моторното масло.
    Не отричам да има "местни особености" при опел. Единственото ми твърдение е че помпата не може да прегрее от 1-2 секунди въртене, особено пък на студен мотор/ Физически е невъзможно. Виж че се опича от задрало авансаторно бутало е малко или много добре известно. При моя мотор другото, от което се опича, е в следствие на теч на масло от интеркулера точно върху нея и бавно и полека скапване на изолацията на жиците и на двата клапана.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      Може ли нещо да се направи с тез тръбички че да не изгарят?
      Това не е снимка на моята кола, но тръбичките са същите. Някаква изолация?

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_380157.jpg
Прегледи:260
Размер:79.0 КБ
ID:6649131



      Относно помпата, и спойките, и лепилото, и гела може да са проблема, но не става от изтъркване, а от температура, това е ясно за мен



      Прикачени файлове

      Коментар


      • #18
        Качествен шлаух и пружинни скобички на тройниците и на дюзите. И някак уплътняване на течовете на масло покрай там, за да не са накиснати маркучетата постоянно в масло. И събираш обратната нафта от дюзите с обратата от помпата, да си ходи в резервоара. Така помпата освен друго и ще загрява по-малко, защото топлата нафта от дюзите няма да се връща в нея. Евентуално и смяна на тройниците с метални.

        От къде по-точно смуче масло? Някакво уплътнение между горната и долната част на инжектора? От самите маркучета не виждам как ще смуче.

        При терано 2.7 Bosch пак е с такива шлаухи, но и с пружинни скобички. Сменяш и забравяш за следващите 10 години. Има и по-хубави маркучета с вграден вътре плат. Там поне дори да попаднеш на боклучави, пукнатините веднага се виждат, а при тия плата ги крие.

        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

          От къде по-точно смуче масло? Някакво уплътнение между горната и долната част на инжектора? От самите маркучета не виждам как ще смуче.


          Високото и ниското налягане вървят заедно през нещото ,което натиска дюзата. Високото уплътнява с конус ,ниското с гумичка. Сменят се като се свали горната верига и разпределителния вал. 20 лв на брой.
          А това за разделянето на нафтата го писах доста по-нагоре ,като задължително.
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #20
            Ясно.

            Впрочем, някакъв юнак из нета ги сменя без да маха вал изцяло. Само петите е махнал. Това на 2.0 на Astra.

            Баси филма за да спестят 2см височина на капака на клапаните, че даже и толкова няма. При мен поне минават над вала и не са от 2 части, та излизат с поглед без да се маха нищо. Пак са изчекнати Г-образни, дето на друг мотор няма даже и близки като форма. Ама това опелското си е перверзия направо.

            За сметка на това точно на моята версия (2003-2004) на ZD30 мотора, трябва да махам верига и валове за да регулирам клапани, щото решили през 2003-та да не е с пулове, ами да се сменят целите чашки. После явно са ги нахокали та са си върнали пуловете. Вярно, регулират се супер рядко, ама извращението си е извращение.

            ПП: В тоя смисъл, не се ли сменят уплътненията на дюзите, проблема така или иначе не се решава, даже маркучетата да са перфектни.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • kalin09
              kalin09 коментира
              Редактиране на коментар
              Петите и обтегача ,но пак има шанс първата да я скъсаш и да повтаряш всичко.

          • #21
            Малеее тук съм „пропуснал" доста безмислени неща да прочета .... Само за протокола клапана на входящото гориво е детонатора на изгарянето на помпата ,особено на помпа VP44 !!!! За всяка болежка си има лек , но той не е по различен от фабричния ,тайната е в материала ,който ще се използва .А самата помпа се охлажда от входящото гориво ,и същото това гориво и е---ва стринката когато е само 5 литра в резервоара . Извода е -Карайте ги с много нафта !!!
            Напред и нагоре
            Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
            0886769809-Юлиян
            kiko00@abv.bg

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X