Здравейте, имам следния проблем: При включени бавни скорости на Фронтера къса база, 2.2 DTl и превключване на задна скорост, кормилото и самия ход на колата се затягат сякаш някой опъва ръчна спирачка! При всички останали положения (изключени бавни скорости, включени бавни но на първа, втора и т.н) проблем не се забелязва! Моля за някакви насоки? Благодаря!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
затягане на волана при задна скорост и включени бавни
Свий
X
-
Само на бавни става така! Мисля, че хъбовете ми са автоматични, а не се завъртат ръчно?! На задно предаване няма такъв проблем, когато включа задна скорост.Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеПробвай със свалени хъбове.Само на бавни ли?
Коментар
-
Просто ги демонтирай и пробвай.Не би трябвало да има абсшлютно нищо общо с управлениети.волана .За това без хъбове.Техното заключване или блокиране може да е причина,ако не ,нещо нередно по полуоси,по скоро карета.Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
Ако си с четири еднакви гуми, описаното ще е в рамките на нормалното. Т.е. нямаш повреда. Понеже нямаш диференциал между двата моста, това задържане е нормално при завой.Първоначално публикуван от dimitarbayrakov Преглед на мнениеЗдравейте, имам следния проблем: При включени бавни скорости на Фронтера къса база, 2.2 DTl и превключване на задна скорост, кормилото и самия ход на колата се затягат сякаш някой опъва ръчна спирачка! При всички останали положения (изключени бавни скорости, включени бавни но на първа, втора и т.н) проблем не се забелязва! Моля за някакви насоки? Благодаря!Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Има промяна в хода ,но чак като с ръчна и то само назад .Не е от самото включване в никакаъв случай.При промени в управлението без значение напред или назад ,се почва търсенето от предното.Хъбове ,карета ,полуоси.Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
Е, ако е с голяма разлика в гумите на предния и задния мост, задържането го има повече и без да завива.Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеИма промяна в хода ,но чак като с ръчна и то само назад .Не е от самото включване в никакаъв случай.При промени в управлението без значение напред или назад ,се почва търсенето от предното.Хъбове ,карета ,полуоси.
Като цяло, според мен човека просто не е наясно с устройството на това возило, и малко ги преувеличава нещата. А защо само назад, може да има фактори които не знаем, примерно баш при опитите му назад, е пробвал и да завива рязко... Освен това и автоматичните хъбове имат нужда от малко разстояние да зацепят, а ако има и разлика в гумите също ще зацепват различно при движение напред и при движение назад. Ама проблема няма да е в тях, а заради различни гуми или резки завои на сухо...Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
- 1 like
Коментар
-
Коя година е колата? Не би трябвало да имаш хъбове с този мотор! Не мога да се сетя какво би затягало назад на бавни, но щом върви напред нормално, си карай и не се занимавай!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016
Коментар
-
Напълно нормално се държи колата, когато я карам напред и на бавни и на бързи! Относно годината - 2000 г. Гумите са еднакви и са нормални по размер за модела. Иначе, дали преигравам не знам, но имах Сузуки SJ413 15 години, а другата ми кола в момента е Джимни 2007 г. Карам Сузукито основно лек офроуд в Западни Родопи и такова затягане не чувствам, когато включа задна на бавни! За това се озадачих, че Фронтерата се държи така. Ще пробвам още няколко пъти как е на горски терен, но със сигурност знам, че имам проблем с някое от външните карета (вероятно дясното отпред). Благодаря за адекватните размисли! Ще пиша като установя какъв е точно проблема!Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеКоя година е колата? Не би трябвало да имаш хъбове с този мотор! Не мога да се сетя какво би затягало назад на бавни, но щом върви напред нормално, си карай и не се занимавай!
Коментар
-
Ама пише 2,2DTI, а такава няма "А".Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеГоре не пише за Б ,а и година.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Мислех че последните години на производство на А ,го има и тоя мотор ,но не съм сигурен.Както и да е.Проблема.пак може да е от предни полуоси и карета.Така че....,отпадат хъбовете.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
Ама пише 2,2DTI, а такава няма "А".Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
- 1 like
Коментар
-
Да Фронтерата е Б, а не А! Извинявам се за пропуска.Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеГоре не пише за Б ,а и година.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар