Обява

Свий
Няма добавени обяви.

климатик проблем или...???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: климатик проблем или...???

    Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
    Имали някаква вероятност поради липса на фреон затова да не ми работи перката на климатика?Включвам,изключвам климатика перка няма
    Ако фреона е малко , тогава няма да работи компресора ( не му стига налягане и не се включва) , респектвно няма да имаш студено. А на перката и подай отделно захранване - разкачи буксите ( лесно е ) . Ако пак не върти , значи е заминал електромотора. А пък ако тя не върти , а останалото е в изправност , то няма да е дълго време в изправност
    А ! Междувременно Кики ме е изпреварил
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #17
      До: климатик проблем или...???

      Първоначално публикуван от colonel Преглед на мнение
      От сервиза споменаха че проблема може да е от филтъра(дехидратор), който от работа се задръствал. на ОФБ бензин се намира зад десния фар. Някой от сменял ли го е и дали има ефект? Забелязах че на дехидратора има стъклено око подобни на необслужваемите акомулатори. Предполагам че целта му е да показва до колко е задраъстен филтъра. Мойто е бяло... При нов филтър какво е на цвят?
      Колега иди в читав сервиз,защото като чета ще ти напълнят главата със простотий.
      FORD MAVERIK 2.7TD
      Тел.0898662817
      LZ1IID

      Коментар


      • #18
        До: климатик проблем или...???

        Aз ще вметна нещо,надявам се да не ви ядосам. На моето Пежо Партнер от 2000г му бяха отишли моторчетата и а двете перки на климатика и като съм на място си духаше топло,а като тръгна със скорост над 60-70км. почваше да духа студено вече. При теб има ли такова нещо??? Може от движението с никс а скорост да не стига достатъчно студен въздух и затова да не работи-както беше при мен.
        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
        Volkswagen Bora AKL

        Коментар


        • #19
          До: климатик проблем или...???

          Читавите сервизи с читава техника без проблем могат да ти кажат колко охлаждащ агент събира системата. Към повечето съвременни машини за профилактика на климатици има и платена база данни и книги с необходимите пареаметри за даденото возило. Излизат по марка, модел, година, код на двигателя и т.н.

          Говорих с брат ми, с климатици си вади хляба Неговото мение е следното:
          - Най-лесният начин за самодиагностика е с термометър. Включваш климатика и вентилатора на мах, вътрешна циркулация и мериш какво излиза на духалките. До 1-2 мин трябва да достигне темепература от +1,+2 до към +10 градуса за оригинален климатик. Ако темепатурата е по-виска или по-ниска следва да се проверят високо и ниско налягане.
          - Ако налаягнията са в норма - евентуално клапи за топло/студено, запушване в системата.
          - Ако не са в норма следва да се провери състоянието на ТРВ/капилярна тръбичка, дехидратор/акумулатор, байпасен клапан за свръхналягане, охлаждане на кондезатора.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #20
            До: климатик проблем или...???

            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
            Aз ще вметна нещо,надявам се да не ви ядосам. На моето Пежо Партнер от 2000г му бяха отишли моторчетата и а двете перки на климатика и като съм на място си духаше топло,а като тръгна със скорост над 60-70км. почваше да духа студено вече. При теб има ли такова нещо??? Може от движението с никс а скорост да не стига достатъчно студен въздух и затова да не работи-както беше при мен.
            Не е така при мен, духа си и на място но ми се струва слабо като вдигна оборотите на 2500 има малко разлика.
            Колеги, някой може ли да ми препоръча добър сервиз за климатици в Пловдив или Пазарджик?

            Коментар


            • #21
              До: климатик проблем или...???

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              Читавите сервизи с читава техника без проблем могат да ти кажат колко охлаждащ агент събира системата. Към повечето съвременни машини за профилактика на климатици има и платена база данни и книги с необходимите пареаметри за даденото возило. Излизат по марка, модел, година, код на двигателя и т.н.

              Говорих с брат ми, с климатици си вади хляба Неговото мение е следното:
              - Най-лесният начин за самодиагностика е с термометър. Включваш климатика и вентилатора на мах, вътрешна циркулация и мериш какво излиза на духалките. До 1-2 мин трябва да достигне темепература от +1,+2 до към +10 градуса за оригинален климатик. Ако темепатурата е по-виска или по-ниска следва да се проверят високо и ниско налягане.
              - Ако налаягнията са в норма - евентуално клапи за топло/студено, запушване в системата.
              - Ако не са в норма следва да се провери състоянието на ТРВ/капилярна тръбичка, дехидратор/акумулатор, байпасен клапан за свръхналягане, охлаждане на кондезатора.
              НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ но от 10 г. и аз си вадя хляба с автоклиматици, но?!
              Ако колата е седяла на слънце ,студено ще тръгне да духа поне след 5мин.Оптималната работа на компресора е около 2000 оборота, ако има запушване в системата, наляганията няма да са в норми. ТРВ не е капилярна тръбичка,/термо регулиращ вентил/в зависимост от температурата на изхода от изпарителя реголира дроселирането на фреона.Дехидратор няма нищо общо с акумолатор.Баипасен клапан не съществува в системата.
              FORD MAVERIK 2.7TD
              Тел.0898662817
              LZ1IID

              Коментар


              • #22
                До: климатик проблем или...???

                Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
                НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ но от 10 г. и аз си вадя хляба с автоклиматици, но?!
                Ако колата е седяла на слънце ,студено ще тръгне да духа поне след 5мин.Оптималната работа на компресора е около 2000 оборота, ако има запушване в системата, наляганията няма да са в норми. ТРВ не е капилярна тръбичка,/термо регулиращ вентил/в зависимост от температурата на изхода от изпарителя реголира дроселирането на фреона.Дехидратор няма нищо общо с акумолатор.Баипасен клапан не съществува в системата.
                Така...никой не твърди нещо,което да е различно от това,което си казал.Дори системата да работи добре ефективността на място е по-слаба отколкото в движение заради по-лошото обдухване на кондензатора....съответно дали колата е на 1000 или на 5000 оборота е без значение....компресора държи постоянно високо налягане....именно байпасния клапан (намира се в самия компресор) има грижата да регулира горе-долу постоянно налягането независимо от оборотите на колата с цел да пази системата от ниско или от свръхналягане.Както споменах се намира вътре в компресора и е 90% от проблемите на компресорите с наляганията...при по-новите компресори на Denzo и Sanden е измислен така,че е на зегерка отдолу и може да се подмени без разглобяване на целия компресор...заради честото си дефектиране.
                По повод капилярната тръбичка и дехидратора....щом с това се занимаваш ти е ясно,че системите са два типа :
                -с капилярна тръбичка и акумулатор
                -с ТРВ и дехидратор
                Съответно е ясно,че не е едно и също и не може да има система с капилярна тръбичка и дехидратор...понржр принципа е съвсем различен. За това съм ги изредил с /.
                При система с дехидратор и ТРВ дехидратора се ползва като филтър за влага в системата а ТРВ се грижи за това да не се препълва изпарителя с течен фреон и така се избягва попадането на течен фреон в компресора....и се гони ефективността на охлаждащия процес.
                При система с капилярна тръбичка в изпарителя се вкарва фреон с понижено налягане в газово-течна фаза....съответно на изхода на изпарителя се намира акумулатора и той се грижи да се изпарява количестово течен фреон....и до компресора да попада само фреон в газообразно състояние.
                А по повод запушванията - винаги водят до изменение в налягането

                В крайна сметка говорим за едни и същи неща
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #23
                  До: климатик проблем или...???

                  Може да спорим по доста от нещата,Няма система без дехидратор.Клапана в компресора определя работния обем .
                  FORD MAVERIK 2.7TD
                  Тел.0898662817
                  LZ1IID

                  Коментар


                  • #24
                    До: климатик проблем или...???

                    Първоначално публикуван от colonel Преглед на мнение
                    Не е така при мен, духа си и на място но ми се струва слабо като вдигна оборотите на 2500 има малко разлика.
                    Колеги, някой може ли да ми препоръча добър сервиз за климатици в Пловдив или Пазарджик?
                    Здравей, ако искаш ми се обади и ще ти дам номера на приятел, който гледа моя климатик. Не искам да му публикувам номера да не става реклама.
                    Поздрави
                    ОФА 2.0 Спорт "96
                    Боян 0898642831

                    Коментар


                    • #25
                      До: климатик проблем или...???

                      Мога да дам съвет- само недавайте на майстори да наливат фрион без кантар и грамаж за модела че преди години ми пълниха само с монометри и на слух и кмпресора за седмица замина и ремонта става много сложен промиване на система нов копресор и нов дехидратор ако несе направи това и новия комресор хваща пътя.
                      Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                      Коментар


                      • #26
                        До: климатик проблем или...???

                        незнам колко фреон взема и на кви обороти върти компресора ама мойта ДУФА да си е_е.Мисля че Фруктиерите са с доста читав климатик стига всичко да му е на ред. ЗАбелязял съм че до 30-та секунда започва да духа студено

                        Коментар


                        • #27
                          До: климатик проблем или...???

                          Първоначално публикуван от bastuna Преглед на мнение
                          Мога да дам съвет- само недавайте на майстори да наливат фрион без кантар и грамаж за модела че преди години ми пълниха само с монометри и на слух и кмпресора за седмица замина и ремонта става много сложен промиване на система нов копресор и нов дехидратор ако несе направи това и новия комресор хваща пътя.
                          Колега това не е бакалия,сипи еднно кило захар,или бензиностанция дай за 20 лева.Вички съвременни машини за автоклиматици са автоматични или полуавтоматични.Само пишман майстори сипват едно към гьотере или хладилни техници който си мислят че като прави Мраз може да зареди и климатик.
                          FORD MAVERIK 2.7TD
                          Тел.0898662817
                          LZ1IID

                          Коментар


                          • #28
                            До: климатик проблем или...???

                            Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
                            Колега това не е бакалия,сипи еднно кило захар,или бензиностанция дай за 20 лева.Вички съвременни машини за автоклиматици са автоматични или полуавтоматични.Само пишман майстори сипват едно към гьотере или хладилни техници който си мислят че като прави Мраз може да зареди и климатик.
                            Здравей Илийка, казваш че си вадиш хляба с климатици. Можеш ли да ми съдействаш за моята ОФА 1994 г. Ако отговора е "да", то дай някакъв телефон или адрес. Поздрави!
                            Nissan Pathfinder 4.0L

                            Коментар


                            • #29
                              До: климатик проблем или...???

                              Първоначално публикуван от bastuna Преглед на мнение
                              Мога да дам съвет- само недавайте на майстори да наливат фрион без кантар и грамаж за модела че преди години ми пълниха само с монометри и на слух и кмпресора за седмица замина и ремонта става много сложен промиване на система нов копресор и нов дехидратор ако несе направи това и новия комресор хваща пътя.
                              Набухали са ти неподходящ фреон или масло, затова е заминал, не заради грамажа... Ако си бил с R12, пък са ти набутали 134, естествено, че ще умре.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар


                              • #30
                                До: климатик проблем или...???

                                Здравейте колеги,
                                попадна ми една охлаждаща перка за климатик мисля да я монтирам до оригиналната за да може по-лесно да охлажда евентуално фреона.
                                Струва ми се,че в жегите малко бавно се справя само една,особенно цял ден като е седяла на слънце.От друга страна пък ще обдухва повече и голямият радиатор и евентуално ще го държи малко по студен двигателя или поне ще помага на голямя вентилатор.
                                Според вас ако го захраня с ток от буксата на оригиналния вентилатор и като се включи климатика да тръгват и двата дали ще има проблем със съществуващата ел. инсталация?
                                И още един въпрос дали ще има въобщи някакъв ефект от това което съм намислил.
                                Фронтерата е ДБ 2.2 бензин, 96 с два ел. вентилатора.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X