До: Блокирали спирачни апарати
Блокирането е напълно нормално явление при износени,че и задрали челюсти ... ами то буталото,къде да ходи още!?
Не разбрах точната причина за ваденето на работните цилиндри освен,че са блокирали?Нали ги натика отново в леглата им?Що не ги остави така ... не прочетох да пропускат течност ... ,а само да си смениш дисковете и челюстите?
Нищо така си решил,така ще направиш просто си е кушия.
Успех.И внимавай с шкурката ... има си износване,което е много вероятно при шлайф да текнат новите гумички.
Блокирането е напълно нормално явление при износени,че и задрали челюсти ... ами то буталото,къде да ходи още!?
Не разбрах точната причина за ваденето на работните цилиндри освен,че са блокирали?Нали ги натика отново в леглата им?Що не ги остави така ... не прочетох да пропускат течност ... ,а само да си смениш дисковете и челюстите?
Нищо така си решил,така ще направиш просто си е кушия.
Успех.И внимавай с шкурката ... има си износване,което е много вероятно при шлайф да текнат новите гумички.
Коментар