Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокирали спирачни апарати

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Блокирали спирачни апарати

    Колеги, с пълното съзнание, че ставам за смях - моля за съвет.
    Питал съм си ушите да си сменя предните накладки и съответно те се изтрили - особено дясната - и надрали дисковете. Разглобих всичко, свалих и дисковете, ще купувам нови. Обаче спирачните апарати ми изглеждат блокирали - по -точно десният. На лувия успях да извадя буталото, шлайфах го с водна шкурка 2000 - обаче влиза и излиза с много зор и дърпане с клещи. Това нормално ли е? Не би ли трябвало по-леко да се движи буталото.
    Десният апарат изобщо не мога да разглобя - в смисъл - не мога да извадя буталото. Въпросите ми са - как евентуално бих могъл за го извадя, ако го извадя какво да правя и евентуално - колко биха ми стрували нови спирачни апарати, ако тези са неизползваеми.
    Предварително благодаря.

  • #2
    До: Блокирали спирачни апарати

    Вероятно нищо им няма на апаратите. Да, нормално е да трябва голяма сила за раздвижването на апарата. Ако десният е съвсем блокирал, и не излиза дори под въздействието на налягане от спирачната система, тогава трябва да се смени.

    Коментар


    • #3
      До: Блокирали спирачни апарати

      Не излиза. Аз така успях да извадя буталото на левия - с налягането на системата. Обаче десният не мърдаше... С трупче и тесла успях да го пъхна навътре - тоест не е блокирало съвсем, но... ваденето трудна работа...

      Коментар


      • #4
        До: Блокирали спирачни апарати

        Излизането с натискане на спирачката.Така няколко пъти/сапа и спирачката/.Маншоните здрави ли са?

        Коментар


        • #5
          До: Блокирали спирачни апарати

          Маншоните са здрави. Макар че ми се искаше и тях да ги сменя, ама да видим....
          Не става с натискането, едното го изплю, ама другото - не ще....

          Коментар


          • #6
            До: Блокирали спирачни апарати

            Хм,свали маншона и облей външно буталото със спирачна течност/WD-40 няколко пъти да разкисне.Запали двигателя и пак натискай спирачката/да ползваш и помощта на сервото/.Излезе ли,пак обливай буталото и така го прибирай.То ще се види има ли някакво задиране или само мръсотия за чистене.
            Работещият апарат го блокирай с едно трупче и натискай спирачката "мъжката",на помпене.

            Коментар


            • #7
              До: Блокирали спирачни апарати

              Първоначално публикуван от Iskanderun Преглед на мнение
              Маншоните са здрави. Макар че ми се искаше и тях да ги сменя, ама да видим....
              Не става с натискането, едното го изплю, ама другото - не ще....
              Значи иска по-голямо налягане, тоест някакъв вид побългаряване. Аз бих потърсил някой комшия с багер или кран, съответно направа на преходник към неговата хидравлика и....бум изскача или се пръска

              Коментар


              • #8
                До: Блокирали спирачни апарати

                А на мен маншона ми се струва залепен.....

                Коментар


                • #9
                  До: Блокирали спирачни апарати

                  Първоначално публикуван от Iskanderun Преглед на мнение
                  А на мен маншона ми се струва залепен.....
                  Не е залепен,но може да се е "заварил" с времето за корпуса.Прежалвай го и продължавай с кисненето.Нямаш много варианти.Нов/друг апарат е алтернативата,аз бих опитал всичко преди да стигна до там.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Блокирали спирачни апарати

                    ми аз ги прежалих вече маншоните....
                    сега ще кисна и следобед като се върна ще пробвам пак с хидравликата да ги изкарам буталата....
                    мерси за съдействието.
                    а нови маншони откъде мога да си намеря? дискове ще ходя да търся там дето преди 2 години ме беше пратил Куздов....
                    и още един въпрос - в цилиндъра има някакво пръстенче, което според мен е пластмасово или нещо такова - сменя ли се то?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Блокирали спирачни апарати

                      Пръстенът е каучуков,смени го.Просто се е втвърдил с годините.Маншони,О пръстен в някой опелски магазин.Съмнява ме апаратът да е бутиков и да се слага само на Фронтера.Поне диаметърът на цилиндъра и маншона ще се припокрият с някой друг апарат.Вземи старите и сравнявай на място.Тук има една работилничка,която лее спирачни гумички,маншони и всякакви каучкови пръстени и семеринги.Няма начин да няма такава и в София.Поразпитай.
                      Последно редактирано от maxxx; 05-05-09, 10:08.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Блокирали спирачни апарати

                        знам ли ги....
                        сега тръгвам по града да видя кво ще стане...
                        но преди това мерси... - сложих апаратите отново на хидравликата и този път тръгна и блокиралия...
                        но ми свърши спирачната течност - та ще продължа упражнението следобед като се върна...
                        много благодаря за съдействието - не си мислете обаче, че с това тъпите ми въпроси се изчерпват - нищо подобно
                        аз съм много упорито магаре...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Блокирали спирачни апарати

                          Най добре си купи нов ремонтен комплект за спирачните апарати,в които има всички елементи на апарата + два вида греси една за водачите и другата за самото бутало.Ако не е написано коя грес за кое място е на водачите се слага по рядката би трябвало да е жълто-оранжева

                          Коментар


                          • #14
                            До: Блокирали спирачни апарати

                            Първоначално публикуван от katericata Преглед на мнение
                            Най добре си купи нов ремонтен комплект за спирачните апарати,в които има всички елементи на апарата + два вида греси една за водачите и другата за самото бутало.Ако не е написано коя грес за кое място е на водачите се слага по рядката би трябвало да е жълто-оранжева
                            По Коледа направих и аз това упражнение и на двата сп.апарата.При мене засядъше левия.Ремонтен комплект за двата сп.апарата с всички гумени шъшкънийки и гресите 100 лв. от Илчо.Указа се приятно занимание за сам човек.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Блокирали спирачни апарати

                              Първоначално публикуван от bmd_357 Преглед на мнение
                              По Коледа направих и аз това упражнение и на двата сп.апарата.При мене засядъше левия.Ремонтен комплект за двата сп.апарата с всички гумени шъшкънийки и гресите 100 лв. от Илчо.Указа се приятно занимание за сам човек.
                              Виж тази тема -> http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...605#post597605

                              може да минеш и по тънко - това е 40 лева за двата апарата / цена преди две години /

                              ПП без грес обаче
                              Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X