Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

    От доста време ме гложди един въпрос , а именно: На моята ОФА съм със хидр.секторна кутия и забелязвам , че когато предните ми колела са опрени във бордюр странично или затънали дълбоко във сняг или кал , при опит да завъртя волана не мога да го направя! Няма сила, а си мислех че хидро усилвателя е имено за тази цел и трябва да има сила да отмести предницата от бордюра или да разбута калта или снега!
    Не знам как е положението при моделите със хидр. рейка.
    Затова моля да споделите вашите наблюдения по въпроса и да разбера имам ли проблем със усилването или просто то олекотява волана при маневри на място и кормуване!
    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

  • #2
    До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

    Е ти с хидравликата искаш да къртиш бордюра или да местиш аксиално джипа.В коловоз аналогично.Агрегатът помага доста,но ти го надценяваш.Ако смяташ,че не е достатъчно ефективен-махни ремъка и направи няколко маневри с бавна скорост и почти на място.
    п.п.-Владо,допълвам тук да няма ненужни постове.Махни ако обичаш фразата за "угасен двигател и маневри".Да не пробва някой с малък опит и да му се заключи волана в движение.Аз нарочно писах да се махне ремъка.Знаем се,надявам се да не си засегнат.
    Последно редактирано от maxxx; 26-04-09, 17:20.

    Коментар


    • #3
      До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

      Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
      ....
      Затова моля да споделите вашите наблюдения по въпроса и да разбера имам ли проблем със усилването или просто то олекотява волана при маневри на място и кормуване!

      Ролята на хидроусилвателя е това последното. А за "къртенето на бордюри" съм съгласен с Макса - само да добавя че не е необходимо да се сваля ремъка , просто угаси двигателя и карай по инерция
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #4
        До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

        Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
        От доста време ме гложди един въпрос , а именно: На моята ОФА съм със хидр.секторна кутия и забелязвам , че когато предните ми колела са опрени във бордюр странично или затънали дълбоко във сняг или кал , при опит да завъртя волана не мога да го направя! Няма сила, а си мислех че хидро усилвателя е имено за тази цел и трябва да има сила да отмести предницата от бордюра или да разбута калта или снега!
        Не знам как е положението при моделите със хидр. рейка.
        Затова моля да споделите вашите наблюдения по въпроса и да разбера имам ли проблем със усилването или просто то олекотява волана при маневри на място и кормуване!
        Преди имах Ауди, беше с рейка като повечето леки коли, като се опре в бордюр избутваше цялата предница. С фронтерата не е така. Не може да мръдне а хидравликата само се мъчи.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

          Не съм пробвал да бутам предницата от бордюра, но определено на място воланът се върти много леко - очудващо за такова камионче. Преди време карах пасат комби без хидравлика на волана по софийските улички... няма такава мъка.
          ОФА КБ 2.0 '95

          Коментар


          • #6
            До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
            Преди имах Ауди, беше с рейка като повечето леки коли, като се опре в бордюр избутваше цялата предница. С фронтерата не е така. Не може да мръдне а хидравликата само се мъчи.
            Дали не е от значение, че е със задно предаване?
            И моята фронтерка е с рейка, но пак си е трудно по бордюрите.

            Коментар


            • #7
              До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

              Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
              Дали не е от значение, че е със задно предаване?
              И моята фронтерка е с рейка, но пак си е трудно по бордюрите.
              Предаването не е от значение,а Фронтерата не е била с рейка никога.

              Коментар


              • #8
                До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

                Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                Предаването не е от значение,а Фронтерата не е била с рейка никога.
                Въпроса с рейката го обсъдихме в друга тема и мисля стана ясно, че Фронтера Б има рейка.

                Коментар


                • #9
                  До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

                  Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
                  Въпроса с рейката го обсъдихме в друга тема и мисля стана ясно, че Фронтера Б има рейка.
                  Може,моя грешка,ако втората е с рейка.
                  Виж теглителната сила в кой мост е насочена за мен не е от значение.Просто Фронтерата е тежка машина и хидравликата на волана е доста удачно изчислена като помощник при управлението й.Маневрите са по-лесни/удобни,отколкото при доста леки автомобили,за преодоляване на бордюри и коловози-ще ползваме други "техники",няма смисъл да вземаме душата на хидравликата.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

                    Да бе, ОФА и междинката само били със секторна кутия, а чистата Б си била само с рейка. И аз бях твърдо убеден, че няма рейка, ама не.... А хидравликата си е перфектна. На Мерцедеса ми е по-тежък волана, а е с къде по-малки кила и гуми. Обаче и моята като опре на бордюр и не може да мръдне.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #11
                      До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

                      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                      .... А хидравликата си е перфектна. На Мерцедеса ми е по-тежък волана, а е с къде по-малки кила и гуми. Обаче и моята като опре на бордюр и не може да мръдне.
                      Аз на старата 190-ка преди време смених хидравлика от "Цар Симеон" за около 80 лв.. Оказа се че старата пома работи на 75 атм. , а тази , която купих - на 95. Олекна осезателно.
                      По принцип всеки хидравлик на волана се пресмята , но така че да има известно съпротивление. И това не е случайно . Иначе при подхлъзване няма да усетиш как колата ( или камиона) излита на някъде
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        Аз на старата 190-ка преди време смених хидравлика от "Цар Симеон" за около 80 лв.. Оказа се че старата пома работи на 75 атм. , а тази , която купих - на 95. Олекна осезателно.
                        По принцип всеки хидравлик на волана се пресмята , но така че да има известно съпротивление. И това не е случайно . Иначе при подхлъзване няма да усетиш как колата ( или камиона) излита на някъде
                        Апсолютно правилно.Сектора е японски ,конструиран за Исузу и помпа Каяба , а немците се опитват да я задвижат със една тяхна масова помпа която измислят за Голфче 1
                        МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                        Коментар


                        • #13
                          До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

                          Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                          Апсолютно правилно.Сектора е японски ,конструиран за Исузу и помпа Каяба , а немците се опитват да я задвижат със една тяхна масова помпа която измислят за Голфче 1
                          Това за мечката или Фронтерата се отнася,че ми стана интересно.Ако е за камиончето/така мисля/,как ли би се въртял волана с "Каяба"-та.
                          Той и сега е "перо",спрямо доста автомобили.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

                            За новобранците като мен:
                            Ако сте притежатели на фронтерка с луфтче във волана(пък и ЛУФТ може да е ) освен карето на волана може да е и от секторната кутия.При последното ходене при майстор му споменах за проблема и както беше свален радиатора за промивка с лекота ми "обра" луфта.С ключ бъзика секторната кутия но точно къде може да каже само някой от по-запознатите колеги(аз понеже бях в купето и въртях геврека).
                            Следствие на това ми остана само леко потракване от областта под гумения маншон на кормилния прът.Свалих маншона но нищо повече не направих освен да го омажа яко с грес и пак го затворих.Ако някой е намерил лекарство за проблема да сподели.Доколкото разбирам тая кирия е за да има чупещ(или май чуплив) волан фронтерата-екстра която не ми е трябвала на никоя кола.Ако от двете страни се пъхне нещо метално и се стегне със скоба дали няма да стане номера?Или някой ако е сменял да каже колко струва че щом трака -ще се счупи все някога,а в завой със 120 не е комфортно някак без управление.
                            Sent from my Nokia s fenerche

                            Коментар


                            • #15
                              До: Хидравлично усилване на волана при Фронтерите

                              Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнение
                              За новобранците като мен:
                              Ако сте притежатели на фронтерка с луфтче във волана(пък и ЛУФТ може да е ) освен карето на волана може да е и от секторната кутия.При последното ходене при майстор му споменах за проблема и както беше свален радиатора за промивка с лекота ми "обра" луфта.С ключ бъзика секторната кутия но точно къде може да каже само някой от по-запознатите колеги(аз понеже бях в купето и въртях геврека).
                              Следствие на това ми остана само леко потракване от областта под гумения маншон на кормилния прът.Свалих маншона но нищо повече не направих освен да го омажа яко с грес и пак го затворих.Ако някой е намерил лекарство за проблема да сподели.Доколкото разбирам тая кирия е за да има чупещ(или май чуплив) волан фронтерата-екстра която не ми е трябвала на никоя кола.Ако от двете страни се пъхне нещо метално и се стегне със скоба дали няма да стане номера?Или някой ако е сменял да каже колко струва че щом трака -ще се счупи все някога,а в завой със 120 не е комфортно някак без управление.
                              То и моята е с луфт,но не му обръщам внимание!Верно,че вероятноста да се издъни на даден терен или път е голяма.На мен ми обадиха кормилен накрайник за смяна,но още го сменям!Секторната кутия не съм я гледал!
                              Последно редактирано от STROIL; 29-04-10, 05:23.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X