Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

    Благодаря много maxxx! Точно от това имам нужда - някой да ме упъти към добър майстор. Много ми се иска да се извадят шпилките без да се сваля главата. Двигателят работи перфектно, колата е обслужвана много добре и се страхувам, че след такава интервенция може това вече да не е така. Много се надявам някой мой съгражданин да ме насочи към правилен човек.

    Коментар


    • #17
      До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

      Публикувай в профила си някой телефон.Не съм убеден,че ще минеш без махане на главата,но ако ремонтиращия е кадърен,не се притеснявай от махане/слагане на глава.Не се ли бърника в коляно-мотовилковата група,процента грешка е нищожен.
      Докато се намери "човека" си напръскай няколко пъти останалите шпилки,колектора ще се маха-да поемат и да няма пак късаници.

      Коментар


      • #18
        До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

        Пиши ЛС на Злой и на Kograman. И двамата са от Плевен и ще те насочат към сервиз.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          Пиши ЛС на Злой и на Kograman. И двамата са от Плевен и ще те насочат към сервиз.
          Не може колегата още,Божко.Писах и на nickbochev,радушен прием на проблема на новия колега получих веднага.Живко/kograman/ и той веднага се отзова на тел-а и взе проблемацията присърце.Евала и на двамата ни съфорумници."Злой" не бил в момента в Плевен-човека явно на локално ниво сега не може да помогне.
          Но в Ники и Живко не се съмнявам грам,убеден съм,че ще помогнат на новия колега.Всъщност,за мен това е сентенцията на форума-новия колега го оцени подобава.
          Благодаря на всички за съпричастността-за пореден път се доказахме като хора,а не само участници във формирование с технически уклон/едното не отменя другото-за съжаление не винаги е видно от всички!!!/!
          Последно редактирано от maxxx; 23-04-09, 20:36.

          Коментар


          • #20
            До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

            Колеги, шпилки в алуминиева глава не запичат така, че пръскане с всякакви химии е излишно. Шпилки се вадят без проблем от всеки кадърен стругар/фрезист, разполагащ с качествен инструмент. Ако резбите са прецакани се възстановяват перфектно с един инструмент, който навива стоманена спирала във старата резба. Сервизите, ремонтиращи глави го имат със сигурност. И Лозан има такъв така, че ако в Плевен не намериш подходящ сервиз, разходи се до тук и се запознай с бате Лозе .... Ама задължително му се обади предварително.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #21
              До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

              Включвам се и аз. Както писах и в друга тема за един Патрол, за тази работа бих препоръчал Светльо и Пепи от Тученица. Кадърни и земни хора. Лошото в случая че основно се занимават с текенеджийска работа, обаче на мен, понеже съм пич, са ме оправили задния мост на Вранглера и АКПП на Гранда. Също колегата Емил с черния натокан Вранглер от Плевен ползва техните услуги, като и редица други хора, коите нямат никакво отношение към форума или оффроуда изобщо. Ама това че хората си имат клиенти от Гърция, и продължават да работят на нормални цени - говори много добре за тях.

              Тъй че колега, да вземе и да ги потърси.

              ПС. Живко Кограмана си има свои предпочитани майстори, така че да се произнесе и той.

              ППС. А ми намерете този колега с Патрола, че като го пращах напред назад, той взе че не се появява вече у форумо
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #22
                До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                Благодаря много на всички, които се отзоваха. Вчера след обяд се чух и с kograman и nickbochev, които взеха проблема присърце. Още веднаж благодаря за отзивчивостта! Сигурен съм, че проблема скоро ще се реши.
                Между другото (станал съм страшно предпазлив и параноичен), при по-внимателен оглед ми се струва, е колектора леко е спукан в другия край, където шпилките са здрави. Вече не мога да разбера от къде духа. Мисля да спра със самоинициативите и да закарам колата на майстор за да уточни точните поражения, защото вече ми се привиждат "призраци". Има ли смисъл да се заварява или трябва да се търси нов (втора употреба)?

                Коментар


                • #23
                  До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                  Първоначално публикуван от drvilson Преглед на мнение
                  Благодаря много на всички, които се отзоваха. Вчера след обяд се чух и с kograman и nickbochev, които взеха проблема присърце. Още веднаж благодаря за отзивчивостта! Сигурен съм, че проблема скоро ще се реши.
                  Между другото (станал съм страшно предпазлив и параноичен), при по-внимателен оглед ми се струва, е колектора леко е спукан в другия край, където шпилките са здрави. Вече не мога да разбера от къде духа. Мисля да спра със самоинициативите и да закарам колата на майстор за да уточни точните поражения, защото вече ми се привиждат "призраци". Има ли смисъл да се заварява или трябва да се търси нов (втора употреба)?
                  Споко,заварява се,ако има нужда.
                  Изчакай вече майсторите да кажат кое-как.Ще се поболееш с тази джипка,че после за теб трябва да търсим доктор...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                    Еврика!!
                    Проблема най-после е диагностициран, благодарение на мой приятел и запалка за газов котлон от левчето. Установи се, че изобщо не духа от местата с липсващите шпилки, а от пукнатина в другия край на колектора, която лъсна след чоплене с отверка. В понеделник съм на заварчик и веднага ще пиша за резултата. Благодаря на всички още веднаж. Очарован съм от отзивчивостта на учасниците в този прекрасен форум. Изключително се радвам, че засега няма да се сваля главата на двигателя. Искам специално да благодаря на maxxx, cograman и nickbochev разговорите, с които много ми помогнаха да не сторя някоя глупост.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                      Първоначално публикуван от drvilson Преглед на мнение
                      които много ми помогнаха да не сторя някоя глупост.
                      Глупост ще сториш ако не оправиш шпилките.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #26
                        До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                        Задължително ще ги оправя и тях, след като си намеря читав колектор, защото този е нацепен на две места от дясно близо до и под 4-та шпилка на горния ред.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                          Намери си читав заварчик, който не му е за първи път да заваря чугун.
                          Свалете колектора и го заварете.
                          После го взимаш и отиваш на шлаиф (може и фреза) да му пуснат "една стружка" защото ВИНАГИ се изкривява при заварката.
                          Вадиш скъсаните шпилки ..... или правите нова по-голяма резба или ремонтирате старата с "пружинки".
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                            Благодаря за съвета. Заварчика е един от най-добрите в Плевен. Той установи, че джамбазите са се "опитали" да заварят стария колектор с СО, колкото да се закрепи за продажбата. Освен това са залепили парчетата от скъсаните шпилки с някакво лепило. Извинявам се за въпроса, но какви са тези пружинки за шпилките?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                              Първоначално публикуван от drvilson Преглед на мнение
                              ....................... Извинявам се за въпроса, но какви са тези пружинки за шпилките?.................................
                              Има такъв инструмент .... съответно "пружинки" различни размери, консуматив към него.
                              Когато резбата в даден отвор е развалена, с въпросния инструмент се навива (вкарва чрез въртене) нещо подобно на пружина и .... воала...
                              Не знам дали разбра нещо ... ама ...
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • #30
                                До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                                Тази пружина представлява следното нещо. Представи си тръбичка с външна и вътрешна резба. И като я опънеш се разгъва като пружинка. Продава се в нестандартен размер комплект с медчика за нея. Примерно, ако отворът ти е бил 10 мм. преди да се разбие резбата комплекта с пружината ще е по голям примерно 12,3 мм. ПРобива се с бургия 12.3 мм. след което се прави резбата с съответния метчик за пружината. (Това са примерни размери , не точни). Тя се навива после със специално ключе (в комплекта) и така се получава същата резба като оригиналната.
                                Това се прави обаче, когато искаш да запазиш размера на резбата. При теб май може да се направи стандартна по-голяма резба и да се сложат по-големи шпилки. Предполагам само.
                                На мен ми оправиха резбата на подгряваща свещ на дизелов двигател и трябваше да се възстанови стария размер резба за да се сложи стандартна свещ без да се сваля главата. Това става с такава пружинка или наваряване на отвора със специален апарат и после пак правене на резбата.
                                Последно редактирано от sony bono; 26-04-09, 23:16.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X