Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

    Привет на всички! От 2 седмици съм собственик на ОФА дълга база 1997 2.2 16V. Колата е в добро състояние, но след смяна на консумативи и накладки и пробно шофиране се появи "паткане" от двигателя. С удивление установих, че първите две шпилки на изпускателния колектор ги няма. Открих ги в предпазителя под двигателя. Предполагам, че само са били закрепени, когато купувах Фронтерата, защото внимателно огледах колектора. Молбата и въпроса ми е дали могат да се ремонтират без да се сваля главата на двигателя. Не открих никъде в форума решение на подобен проблем. Благодаря предварително.

  • #2
    До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

    Здравей,не казваш скъсани ли са шпилките,замазани резби и т.н.
    Ако са избушени резбите в главата и трябва нова резба с по-голям диаметър,главата долу.
    Пробвай с по-дълг болт със същата стъпка като шпилката ще притегне ли в главата или ще превърти.Ако задържи-две нови шпилки да ти е спокойно,иначе разпробиване и пренарязване.
    Ако махаш главата/при нужда/ смени си и маслообирачите,гарнитурата за главата така или иначе ще се купува.

    Коментар


    • #3
      До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
      Ако са избушени резбите в главата и трябва нова резба с по-голям диаметър,главата долу.
      Толкова ли са недостъпни тези шпилки, че да не може да се направи резба на място?
      Последно редактирано от maxxx; 22-04-09, 15:11.

      Коментар


      • #4
        До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

        Първоначално публикуван от robkobg Преглед на мнение
        Толкова ли недостъпни тези шпилки, че да не може да се направи резба на място?
        ...как точно ще се калиброва отвора за следващия размер резба,съосност,вертикализация...?С дрелката в коша?На алуминиева глава?
        Аз предпочитам еднократните ремонти,никога не съм печелил от спортния тотализатор.

        Коментар


        • #5
          До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

          Може да се пробва например да се намажат шпилките с метал пластик и да се стегнат в главата.
          Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

          Коментар


          • #6
            До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
            ...как точно ще се калиброва отвора за следващия размер резба,съосност,вертикализация...?С дрелката в коша?На алуминиева глава?
            Аз предпочитам еднократните ремонти,никога не съм печелил от спортния тотализатор.
            Супер за два болта, ремонтът ще му легне към едни 400 лв. Гарнитури, болтове, нови шпилки, труд ....
            Не споря, че най-добре е на работния плот, но не всички могат да си го позволят.
            Последно редактирано от robkobg; 22-04-09, 16:33.

            Коментар


            • #7
              До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

              Първоначално публикуван от drvilson Преглед на мнение
              Привет на всички! От 2 седмици съм собственик на ОФА дълга база 1997 2.2 16V. Колата е в добро състояние, но след смяна на консумативи и накладки и пробно шофиране се появи "паткане" от двигателя. С удивление установих, че първите две шпилки на изпускателния колектор ги няма. Открих ги в предпазителя под двигателя. Предполагам, че само са били закрепени, когато купувах Фронтерата, защото внимателно огледах колектора. Молбата и въпроса ми е дали могат да се ремонтират без да се сваля главата на двигателя. Не открих никъде в форума решение на подобен проблем. Благодаря предварително.
              А ако ни открехнеш къде си, може и да помогнем за несвалянето.

              Коментар


              • #8
                До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                Ако е изскубана резбата най-бързото и лесно решение , което съм прилагал е нарязване на 1мм по-дебела резба. Ако шпилката е 10мм с метчик 11мм със същата стъпка се нарезва перфектно , после на стругар нова шпилка , която с 2 гайки се стяга. Тъй като такива метчици не се намират лесно - направо при стругара - той има . Успех

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от robkobg Преглед на мнение
                  Супер за два болта, ремонтът ще му легне към едни 400 лв. Гарнитури, болтове, нови шпилки, труд ....
                  Да не ти пиша спесификация на първи ремонт на Фронтера.350 лв беше целият труд.Гарнитурите сборно/2 броя/ са няма 45 лв.Шпилките се правят при стругар да не се пълнят излишно джобове.Превантивната смяна на маслообирачи е 2лв/бройката.
                  Човека и така е изтръпнал,защо пишеш цифри,които не са вярни въобще.А,сигурно има и по-кошмарни-принципно сме тук да не толерираме дерибейството в сервизирането на колите ни.
                  С перипетиите,гарнитури,маслообирачи и труд-100/120лв.
                  Това е варианта ако не успее колегата да ползва старите легла с нови шпилки.
                  Изчакай човека да каже кое как,с каквото можем ще помогнем...не кардинализирай ситуацията...
                  ...принципно заради "двата болта" като се оттърве допуска може и на повече да легне ремонта,като се купи и нова/друга глава.
                  п.п.-Допълнил си си поста.Ремонтът в случая на място е по-рисков за допълнителни разходи.Пиша ти от личен опит и практика.Всеки иска тънко решаване на проблема,не е възможно/оправдано винаги.

                  Първоначално публикуван от gunchev7 Преглед на мнение
                  Ако е изскубана резбата най-бързото и лесно решение , което съм прилагал е нарязване на 1мм по-дебела резба. Ако шпилката е 10мм с метчик 11мм със същата стъпка се нарезва перфектно , после на стругар нова шпилка , която с 2 гайки се стяга. Тъй като такива метчици не се намират лесно - направо при стругара - той има . Успех
                  За това си прав,остава да се разбере дали не са скъсани вътре и дано ако не са,от проби да стоят на място не са спретнали елипси...
                  Той колегата ще каже какво е видял и пробвал,после ще го доизумуваме.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                    ако са замазани резбите намажи ги с лепило за метал на Вюрт и стегни леко. При мен стана много бьрзо и здраво.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                      Колега не се занимавай с глупости, взимай метчик с 1 мм по-голям и навий нова резба. Мисля, че ти трябва 9мм, старите шпилки са 8мм ама незнам по колко беше. Нема какво да сбъркаш, нищо нема да изкривиш тва да не е спътник нещо я...


                      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                      С перипетиите,гарнитури,маслообирачи и труд-100/120лв.
                      .
                      Абе хората се оплакват, че смяна на гуми им връзва към 100 лв, ти искаш едва ли не основен ремонт за тия пари. Кви са тия вашите цени незнам - направо евтинийка....
                      Don't hunt IF you can't kill
                      първо 0883 после 333 накрая 448

                      LZ1BGD

                      Коментар


                      • #12
                        До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                        Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
                        Абе хората се оплакват, че смяна на гуми им връзва към 100 лв, ти искаш едва ли не основен ремонт за тия пари. Кви са тия вашите цени незнам - направо евтинийка....
                        ...и казаха хората,че повече на такава точилка няма да седнат...имаше оферти и 5 лв. на гайка за развиване,100-ка там доникъде.
                        ...пиша какво платих,когато удавих джипа и смених два клапана,гарнитури на главата,всмукателните и изпускателните тръби.В т.ч./115лв/ 50 лв. труд.
                        Нищо не искам,но и не предполагам-това броих,без да се консултирам предварително с Е.Лещански.
                        Ако иска да ползва твоя метод колегата-лошо няма,но да му беше писал и условието да си намери и рязан метчик,понеже отворите са глухи.
                        Както иска принципно-така,колата и авоарите са си негови.Той пък взе,че зачезна.Думам да списваме повече,след съответната конкретизация на състоянието на шпилки,резбови отвори и т.н.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                          А преди да почнете да дупчите и режете, попитайте дали някъде не се продават инструменти за възстановяване на резби .... Пък може и само да платите на някой да ви я възстанови и за 2 шпилки едва ли ще ви вземе повече от 20-30 лева и ще станат като оригиналните.......
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #14
                            До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                            Съжалявам, че не уточних - от Плевен съм. Шпилките не са изпаднали само, а са скъсани и част е останала в главата. Въпроса е могат ли да се извадят парчетата на място без да се сваля главата? Пробвах с болт със същата резба, но изобщо не се захваща - опира в парчето. Страх ме е ако почна да развивам другите останали да не се скъсат и те. Прочетох в форума, че трябва да се пръскат няколко дни с WD40 и след това да се развиват. Благодаря на всички, които се отзоваха.
                            Последно редактирано от drvilson; 23-04-09, 08:20. Причина: допълнение

                            Коментар


                            • #15
                              До: Нов собственик на ОФА с неприятен проблем

                              Възможно най-неприятният вариант.Има шпилковадачи,но те съветвам,ако не си правил подобни интервенции да ползваш майстор/сервиз.Не първия срещнат разбира се,че повечето знаеш защо им викаме "майсторе".От Плевен има доста грамотни колеги тук,дано се включат в темата ти и те упътят за читав сервиз/човек.
                              Успех.
                              п.п.-накисването с WD-40 е препръчително,двете сигурно са ги скъсали на "сухо".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X