Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Датчик за перката на 2.0 '95

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Датчик за перката на 2.0 '95

    По лошото е че светва когато свършва бензина

    Коментар


    • #17
      До: Датчик за перката на 2.0 '95

      Явно от светене при мен е изгоряла.
      В чест на истината от както имам фронтерата не съм я виждал тая лампа. Явно е изгоряла преди да я придобия.
      no signature no problems

      Коментар


      • #18
        До: Датчик за перката на 2.0 '95

        И при мен(ОФКБ 2.0 97г.)перката включва на последната бяла черта,преди червения сектор,охлажда и пада до средата.В жегите това е постоянно,особено,ако работи на място.Карам си така и засега нямам проблеми.При движение по прав път стрелката стои мъничко над средата лятото и малко под средата зимата.При работещ климатик не си спомням кога се вкл. малката перка,но ще проверя и ще пиша.Миналата година,когато си купих Фронтерата,също като теб се шашках здраво и пробвах най различни датчици,но накрая сложих стария.
        Прости мя Господи,че чух вся премудрости твои,но бидох простак и невозползвaхся.

        Коментар


        • #19
          До: Датчик за перката на 2.0 '95

          Колеги, върнах стария(оригинален) датчик. Когато слагах новия бях напръскал клемите с контакторен спрей. Направих тестове и перката завъртя малко над чертата, последващата средната! Много далеч от червената зона! Вероятно новият датчик, който според това, което пише на него, би трябвало да завърта на по-ниска температура, е фалшив. А за колегите, на които перката завърта преди червеното - според мен си заслужава да проверите инсталацията.
          ОФА КБ 2.0 '95

          Коментар


          • #20
            До: Датчик за перката на 2.0 '95

            Почти съм сигурен, че знаеш, но да не си се подвел по това което пише. На по-високата цифра(която е написана на датчика) включва перката. Не на по-ниската. Аз така се обълках на еди опрел като сменях датчика, че трябва да се включи перката на 80 градуса. А то си пишеше, че включва на 100. Пишеше 80-98 и аз бях решил, че моита цифра е 80 Тогава разбрах, че имало летни и зимни датчици с различни стойности в зависимост от държавата. Радвам се, че всичко е наред и фронтерата е пак на линия. Аиде утре на среща в Бистрица.

            Коментар


            • #21
              До: Датчик за перката на 2.0 '95

              Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
              Ето още какви тестове направих.
              При пуснат климатик като се "даде на късо" второто перо към перката, изключва климатика, но перка на завърта. Или от там се подава сигнал само за прекъсване на климата или при мен неще не е наред.
              Климатиткът изключи някъде между първата и втората черта над средната(10 и 11 часа).
              Температурата стигна малко над последната преди червеното, но перка не се включи и отново изгасих мотора.
              Ако предположим, че стрелката за температурата показва вярно(отварянето на термостата е една идея над средната черта и при студено време стрелката заковава там), къде трябва да се включи перката?
              Видях, че датчика, който са ми дали, е от описаните в темата за климатика с по-ниска температура.

              Знам, че темата е дъвкана многократно, но никъде не намерих инфо за това дали второто перо е само, за да прекъсне климатика или трябва да развърти и перка и следователно нещо при мен не е наред.
              колега аз имах същия проблем преди извесно време.изчетох всичко по темата,накрая бях сменил два датчика на перката ,един за таблото и темостат.но проблема си остана/когато работи на място перката се включва малко преди червеното,а когато е вдвижение стрелката в никакъв случай не подминава средата/затова реших че всичко е нормално .след два по топли месеца лятото и каране по центъра на софия ,издухах гарнитурата.може би и това е нормално.Помислих си че е правела въздушна тапа заради издухалата гарнитура. Обаче,след като я изкарах от бокса със сменена гарнитура проблема си остана.Затова реших сам да се оправям.Решението което взех е просто и побългарено затова не карам никой да го прави ,но при мен работи и сега карам по спокойно,защото на място перката включва на първата бяла черта след средата.Просто извадих с една малка отверка кабелите от буксата на перката ,и размених местата на този на климатика с този на перката,така вместо да се изключи климатика ,се включва перката ,а климатика не ми изключва заштото не мога да стигна тази температура

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X