Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Датчик за перката на 2.0 '95

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Датчик за перката на 2.0 '95

    Колеги, прочетох доста от писаното по темата тук, но не намерих отговорите, които ме интересуват.

    Фруктиерата е с климатик. Датчикът на перката е с 3 пера. От няколко дни след като се затопли времето забелязах, че температурата се качва и пада едва след като изляза от задръстането. Днес сложих нов датчик и при теста на място температурата стига до последното деление предие преди червеното и перката не развъртя. Изгасих двигателя, защото ме хвана страх да не го изгоря и не изчаках да сработи перката.
    Като дам на късо куплунга към перката, на едното перо завърта, на другото не. Въртя се около 2 предположения - 2рото краче е за перката за климатика и понеже той не е пуснат от копчето(сега се сещам за тази възможност и не тествах) и за това не завърта или на това краче е първата скорост на перката и с нея има проблем и за това не завърта.


    Моля, помагайте. С две степени ли е перката или 2рото краче е за перката на климатика? По-рано ли трябва да развърти перката преди послената черта преди червеното?
    Последно редактирано от wsi4koznaj; 17-04-09, 20:52.
    ОФА КБ 2.0 '95

  • #2
    До: Датчик за перката на 2.0 '95

    Ето още какви тестове направих.
    При пуснат климатик като се "даде на късо" второто перо към перката, изключва климатика, но перка на завърта. Или от там се подава сигнал само за прекъсване на климата или при мен неще не е наред.
    Климатиткът изключи някъде между първата и втората черта над средната(10 и 11 часа).
    Температурата стигна малко над последната преди червеното, но перка не се включи и отново изгасих мотора.
    Ако предположим, че стрелката за температурата показва вярно(отварянето на термостата е една идея над средната черта и при студено време стрелката заковава там), къде трябва да се включи перката?
    Видях, че датчика, който са ми дали, е от описаните в темата за климатика с по-ниска температура.

    Знам, че темата е дъвкана многократно, но никъде не намерих инфо за това дали второто перо е само, за да прекъсне климатика или трябва да развърти и перка и следователно нещо при мен не е наред.
    ОФА КБ 2.0 '95

    Коментар


    • #3
      До: Датчик за перката на 2.0 '95

      Второто перо изключва климатика при прегряване! Малко преди да включи перката! А самата перка включва след ката стрелката подмине последната бяла черта, малко преди да влезе в червения сектор! Просто трябва да изчакаш да наближи червеното, това е положението!
      Но ако датчика ти се различава от оригиналния, т.е. е със по ниски температури ще береш ядове лятото ,защото климатика ти ще изключва точно когато мотора влезе във работна температура!
      Поради тази причина написах и темата за климатиците!!!
      Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

      А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

      Коментар


      • #4
        До: Датчик за перката на 2.0 '95

        Провери, когато стрелката стигне почти до червеното дали радиаторът ти е хладък. Ако е така е възможно термостатът да е блокирал и да ти прегрява двигателя, а радиатора да не е достатъчно топъл за да се включи перката, защото датчика е на радиатора. Това става защото не циркулира водата през термостата към радиатора.
        Прочетох, че все пак ти се охлажда двигателя в движение. Ако е блокирал термостата ще прегрява двигателя и в движение. Може и да не е това, но провери.

        Коментар


        • #5
          До: Датчик за перката на 2.0 '95

          Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
          Датчикът на перката е с 3 пера.
          .......а крила и рога има ли ....тогава може и да е малкия дявол
          Виждал съм "фронтери" на съфорумци с инсталация за едноскоростен датчик, но с двускоростен такъв (т.е. с три крака, а към него вървят две жици.) По-лесно е да дойдеш да лочим кафе и да си пулим , може да има нагоряли куплунги, прекъснати жици, нов но дефектен датчик, указател на таблото който се "шегува" и т.н....трудно е да се даде еднозначен одговор без да се види и мери
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            До: Датчик за перката на 2.0 '95

            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
            Провери, когато стрелката стигне почти до червеното дали радиаторът ти е хладък. Ако е така е възможно термостатът да е блокирал и да ти прегрява двигателя, а радиатора да не е достатъчно топъл за да се включи перката, защото датчика е на радиатора. Това става защото не циркулира водата през термостата към радиатора.
            Прочетох, че все пак ти се охлажда двигателя в движение. Ако е блокирал термостата ще прегрява двигателя и в движение. Може и да не е това, но провери.
            При мен датчикът за перката и изключването климата е на маркуча след термостата. Но и така ефектът от спекъл термостат би бил същия, само че термостатът работи - маркучът и радиаторът загряват. Аз мислех, че перката трябва да развърти доста преди достигане до червеното. Ако развърта близо до червеното - може и да сък ОК. Просто ме беше страх да го изчакам много след последната черта преди червеното. А кой датчик пали перката за радиатора на климатика? Тя си върти добре.
            ОФА КБ 2.0 '95

            Коментар


            • #7
              До: Датчик за перката на 2.0 '95

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              .......а крила и рога има ли ....тогава може и да е малкия дявол
              Виждал съм "фронтери" на съфорумци с инсталация за едноскоростен датчик, но с двускоростен такъв (т.е. с три крака, а към него вървят две жици.) По-лесно е да дойдеш да лочим кафе и да си пулим , може да има нагоряли куплунги, прекъснати жици, нов но дефектен датчик, указател на таблото който се "шегува" и т.н....трудно е да се даде еднозначен одговор без да се види и мери
              До датчика стигат три жици - един общ, един, който развърта перката, като се затвори през общия(принудително с друга жичка) и един, който изключва климатика, като се затвори през общия, но не включва перка. В темата на Екскалибур за климатика и датчика четох, че като изключи климата, двете перки трябва да развъртят паралелно, но при мен това не се случва. Малката перка спира да върти при изключването на климатика.
              Предполагам, че показателят на таблото работи коректно, защото се вижда кат термостатът отваря малко над слредата и стрелката си остава там, ако джипката не седи в задръстването.
              Моля, ако някой знае проверено, да напише при какво показание на стрелката на таблото трябва да завърти голямата перка и трябва ли при достигане на температура за прекъсване на климатика да развъртат и двете перки.
              ОФА КБ 2.0 '95

              Коментар


              • #8
                До: Датчик за перката на 2.0 '95

                Вече казах, но ще се повторя, потретя и .н.!
                Голямата перка включва малко преди червеното! Малката се управлява от пресостата на климатика! При изключване на климатика, не върти и малката! Тя обслужва само работата на климата!! Ако ти е изключил климатика ще върти само голямата. Но при включен климатик дори и в задръствания , трудно се достига температурата на прегряване, защото тогава малката перка почти не изключва и спомага за охлаждането и на големия радиатор! Голямата ми перка не се включва дори и във големите жеги, когато климата работи! Но както казах, перката на климатика почти не изключва, Но тя няма нищо общо със температурата на охл. течност!!!
                Карай спокойно!!!
                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                Коментар


                • #9
                  До: Датчик за перката на 2.0 '95

                  Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                  Вече казах, но ще се повторя, потретя и .н.!
                  Голямата перка включва малко преди червеното! Малката се управлява от пресостата на климатика! При изключване на климатика, не върти и малката! Тя обслужва само работата на климата!! Ако ти е изключил климатика ще върти само голямата. Но при включен климатик дори и в задръствания , трудно се достига температурата на прегряване, защото тогава малката перка почти не изключва и спомага за охлаждането и на големия радиатор! Голямата ми перка не се включва дори и във големите жеги, когато климата работи! Но както казах, перката на климатика почти не изключва, Но тя няма нищо общо със температурата на охл. течност!!!
                  Карай спокойно!!!
                  Благодаря!
                  Ще върна стария датчик на по-високата температура, който си мислех, че не работи, защото не виждах да завърта перката и ще карам
                  Много безаварийни.
                  ОФА КБ 2.0 '95

                  Коментар


                  • #10
                    До: Датчик за перката на 2.0 '95

                    И прояви малко търпение да видиш да ти включва перката, тоест изчакай да загрее до червеното- за да включи! Ако видиш че и тогава не включва, а стрелката е навлязла дълбоко в червения сектор, подкарваш колата да охлади от вятъра и тогава ще се съмняваш в датчика!!!
                    Не се шашкай, и аз се бях изумил първият път когато стрелката заби почти в червеното на едно задръстване, и тогава перката включи! И така вече 3 години в задръстванията и по баирите, а мотора не прегрява!
                    Успех!!!
                    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                    Коментар


                    • #11
                      До: Датчик за перката на 2.0 '95

                      Все пак няма ли и червена лампа, която да светне при пригряване на двигателя, както е на повечето коли? Питам за да знам. Мойта фронтера не е с електричиска перка и не ми се е качвала стрелката повече от средата, а трябва да знам какво да очаквам , ако стрелката отиде към червеното. То е ясно, че няма да я оставя да прегрее, но ако не забележа няма ли да светне предупредителна лампа?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Датчик за перката на 2.0 '95

                        Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                        Все пак няма ли и червена лампа, която да светне при пригряване на двигателя, както е на повечето коли? Питам за да знам. Мойта фронтера не е с електричиска перка и не ми се е качвала стрелката повече от средата, а трябва да знам какво да очаквам , ако стрелката отиде към червеното. То е ясно, че няма да я оставя да прегрее, но ако не забележа няма ли да светне предупредителна лампа?
                        Няма. Също така няма лампа за бензина. Трябва да си ги следиш.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          До: Датчик за перката на 2.0 '95

                          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                          Няма. Също така няма лампа за бензина. Трябва да си ги следиш.
                          Имам за бензина, ако говориш за резервата. Долу вляво светва оранжева бензинова колонка. Провери да не е изгоряла при тебе. Аз съм с ОФА спорт 94г. Не е по-нова от твойта и не вярвам да има разлика в таблото.
                          Явно за прегряването няма наистина :-((
                          Последно редактирано от sony bono; 23-04-09, 13:07.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Датчик за перката на 2.0 '95

                            И моето фронти има лампа за резерва на бензина,дори всеки път като дам контакт светва за тест и изгасва.А лампа за прегряване наистина няма,само червения сектор на скалата за температурата.
                            Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                            Коментар


                            • #15
                              До: Датчик за перката на 2.0 '95

                              И моята нафтова печка има лампа и светва всеки път щом дам контакт
                              Оpel Frontera A КБ 2.8 TDI; Peugeot 206 2.0 HDI
                              Honda CB 919 Hornet
                              0898849413-Светльо
                              Кръвна Група: 0+

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X