Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера 2.2 RS - 2000г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

    То бързото охлаждане не е проблем, за мен притеснителна е първата част - със засилването от 93 до 103 и то на празен ход. Може да се дължи на въздъщна възглавница или проблем с водната помпа.
    [URL="http://www.spritmonitor.de/en/detail/306263.html"] [IMG]http://images.spritmonitor.de/306263.png[/IMG][/URL][URL="http://ss7.dupnica.net/?p=632"]
    [/URL]

    Коментар


    • #17
      До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

      Ще проверя като за начало водната помпа и евентуалната "въздушна възглавница". Уви обаче, доколкото си спомням от Опел ги бяха диагностицирали като - няма установени проблеми.

      Колата е бензинова, надявам се всеки е обърнал внимание.
      Движението на стрелката е изключително интересно - с каквато скорост се повишава, с така и се понижава - температурата.

      Не знам вече, аман от главоболия !

      Коментар


      • #18
        До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

        Първоначално публикуван от ss7 Преглед на мнение
        То бързото охлаждане не е проблем, за мен притеснителна е първата част - със засилването от 93 до 103 и то на празен ход. Може да се дължи на въздъщна възглавница или проблем с водната помпа.
        Това имах предвид, като проблема с въздушната тапа може да идва от неизправен клапан на капачката на разширителния съд.
        Поздрави на всички
        ОФА 2.0 Спорт "96
        Боян 0898642831

        Коментар


        • #19
          До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

          Първоначално публикуван от Onassis Преглед на мнение
          Движението на стрелката е изключително интересно - с каквато скорост се повишава, с така и се понижава - температурата.

          все пак не забравяй че стрелката на таблото се управлява електронно, и не е биметалната пластина от ютията на баба. Компа замерва температурата, и събира данни от много датчици постоянно, но опреснява стрелката на определен период от време. Не е казано че ако стрелката мръдне на един път с 5 градуса това означава че в тази секудна температурата се е покачила с толкова. Също като горивото, знаеш че се лашка в резервоара щото го чуваш ама стрелката на горивото не се маха като болна от бяс змиорка. Има да се притесняваш ако се вклюва вентилатора, и тя продължава да загравя.

          Коментар


          • #20
            До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

            Значи, за да се повиши температурата на 6 литра вода с 10 градуса за 30-на секунди се иска сериозно количество енергия , каквато при празен ход на двигателя нямаме. Ако не пренебрегваме топлообмена през радиатора се иска наистина доста енергия .

            Единствения път когато видях стрелката на температурата да се движи бързо към червената зона в охл.система нямаше достатъчно вода .

            Пробвай като спреш на светофар, да не оставяш двигателя на ниски обороти, а да държиш да кажем около 2000 оборота. Ако тогава стрелката не тръгне нагоре , най-вероятно проблем с водна помпа или въздушна тапа (липса на вода) в главата.

            Т.е. провери дали мърдането на стрелката има връзка с оборотите на двигателя.

            Също така робвай с пуснато на макс. парно , дали намалява парното при престой (ниски обороти) и дали стрелката ще мърда по същия начин.

            Първоначално публикуван от Onassis Преглед на мнение
            Ще проверя като за начало водната помпа и евентуалната "въздушна възглавница". Уви обаче, доколкото си спомням от Опел ги бяха диагностицирали като - няма установени проблеми.

            Колата е бензинова, надявам се всеки е обърнал внимание.
            Движението на стрелката е изключително интересно - с каквато скорост се повишава, с така и се понижава - температурата.

            Не знам вече, аман от главоболия !
            Последно редактирано от ss7; 31-03-09, 05:33.
            [URL="http://www.spritmonitor.de/en/detail/306263.html"] [IMG]http://images.spritmonitor.de/306263.png[/IMG][/URL][URL="http://ss7.dupnica.net/?p=632"]
            [/URL]

            Коментар


            • #21
              До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

              Преди да сменят термостата и датчика на таблото, имаше следното поведение : при стремглавото си покачване на температурата, парното се губеше и стрелката се задържаше повече време на ~103`С , сега само "подскача" стрелката, парното обаче не се губи.

              Имам колата от миналия август и тогава, още преди да е направена подмяната на термостата и датчика ми се случи следното : Як пек, стрелката на таблото е като запоена - 89`С. София - Сливен, 150км/ч - пристигнах, изгасих колата и след малко гледам от разширителния съд плюе вода.

              От тогава я карах все едвам едвам и когато стигах от дълъг път не я гасях веднага - беше ок.

              Застудя - як студ - стрелката играе, парното се губи....

              Откакто смених датчика и термостата - перката играе, но и при топло време и при студено всичко с нивото на водата и парното е ок.



              Предположения ?

              Коментар


              • #22
                До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

                Гарнитура на глава.
                Провери си за наличие на CO в охладителната система. Има такава проверка в Дунев и във всички по-големи сервизи.
                Виж дали ти е равномерно топъл радиатора. Ако не си го промивал сега е момента. И не на последно място, смени си водната помпа. Не вярвам да е скъпа пък си е консуматив. Иначе 103 градуса не са много за тоя мотор. Работната температура на 2.0 е 105 гр. Друг е въпроса че мен ми се струва доста и си държа моя на 92 гр.
                no signature no problems

                Коментар


                • #23
                  До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

                  Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                  Гарнитура на глава.
                  Провери си за наличие на CO в охладителната система. Има такава проверка в Дунев и във всички по-големи сервизи.
                  Виж дали ти е равномерно топъл радиатора. ....
                  Имах предположението гарнитура на глава преди да посетя Опел Сервиза.

                  Нека някой, ако се чувства достатъчно компетентен да каже нещо конкретно.
                  Последно редактирано от fanatic; 31-03-09, 11:15.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

                    Колега аз имам същите проблеми,според мен има три причини за резките промени в температурита.
                    1-Както съветва колегата трябва да провериш главата.
                    2-Датчика за показвана на температурата и вклучване на перката, е на двигателя и е един.
                    3-охладителната систена нямя ништо общо стакава на опел,на фронтерата само двигателя е намски.
                    Доста сервизи и маистори обиколих,никои на може да каже какъв е проблема само предполегат.
                    Имам познат с вектра 2000 г,със същия двигател стрелката стои постояно на средата.
                    Когато пуснеш климатика не се променя толвва температурата,тогава вартят и двата вентилатора и се охлжда по бързо.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

                      Първоначално публикуван от Onassis Преглед на мнение
                      Имах предположението гарнитура на глава преди да посетя Опел Сервиза.

                      Нека някой, ако се чувства достатъчно компетентен да каже нещо конкретно.
                      Какво конкретно те интересува??? Симптомите за издухала гарнитура съвпадат с твоите. Като загрее не държи постоянна температура, изчезва парното. Или прави въздушна тапа или е гарнитура. Заради това ти предложих да отидеш на CO диагностика. В противен случай ти трябва врачка, или направо сменяш гарнитура ако имаш достатъчно средства и желание. Има няколко начина на "издухване" на гарнитура и показателите съответно са различни. Аз имах проблем като твоя и се оказа съвсем леко пробила гарнитурата заедно с неизправна виско муфа и запушен радиатор. Кое от кое е следствие не мога да кажа.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #26
                        До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

                        Първоначално публикуван от stanislav.iordanov.1 Преглед на мнение
                        Колега аз имам същите проблеми,според мен има три причини за резките промени в температурита.
                        1-Както съветва колегата трябва да провериш главата.
                        2-Датчика за показвана на температурата и вклучване на перката, е на двигателя и е един.
                        3-охладителната систена нямя ништо общо стакава на опел,на фронтерата само двигателя е намски.
                        Доста сервизи и маистори обиколих,никои на може да каже какъв е проблема само предполегат.
                        Имам познат с вектра 2000 г,със същия двигател стрелката стои постояно на средата.
                        Когато пуснеш климатика не се променя толвва температурата,тогава вартят и двата вентилатора и се охлжда по бързо.
                        Колега малко си съблюдавай правописа моля.
                        Едвам се разбира какво имаш в предвид.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #27
                          До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

                          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                          Какво конкретно те интересува??? Симптомите за издухала гарнитура съвпадат с твоите. Като загрее не държи постоянна температура, изчезва парното....
                          Последно само отбелязвам, че парното вече не се губи и независимо от начина на шофиране - няма промяна в нивото на водата във разширителния съд. А сега де ?
                          Последно редактирано от fanatic; 01-04-09, 08:16.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

                            Извинявамсе за грешките но съм на работа в момента

                            Коментар


                            • #29
                              До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

                              Първоначално публикуван от stanislav.iordanov.1 Преглед на мнение
                              Извинявамсе за грешките но съм на работа в момента
                              Дано работодателя ти да не чете форума,че с този правопис ще ти намали заплатата
                              Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                              Коментар


                              • #30
                                До: Фронтера 2.2 RS - 2000г.

                                [quote=Onassis;696980]
                                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                                Какво конкретно те интересува??? Симптомите за издухала гарнитура съвпадат с твоите. Като загрее не държи постоянна температура, изчезва парното....

                                Последно само отбелязвам, че парното вече не се губи и независимо от начина на шофиране - няма промяна в нивото на водата във разширителния съд. А сега де ?
                                "Вече" от кога,колега?Не си упоменал някакви последващи интервенции...
                                ...погледна ли дали антифриза в изравнителното казанче да не бълбука по-чевръсто от нормалното/нормалното е да няма такива движения/.
                                Аз също/лошо/ си мислех сутринта за гарнитура,но ме поеха други ангажименти и не стигна време да ти пиша.Направи теста за СО,както ти препоръча fanatic-за твое добро е,финансово и всякак.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X