Здравеите колеги.Смених наскоро съединителя на опел фронтера 95г 2000куб но какво се оказа веднага след смяната. Първо като работи двигателя изобщо не може да включиш на скорост(при неработещ двигател този проблем го няма).Иначе педала отделя нормално имам и уверението намайсторa чe e oбезвъздушен правилно . МОЛЯ за савет от какво може да е това и как да се справя с този проблем.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с чисто нов съединител
Свий
X
-
До: Проблем с чисто нов съединител
Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнениеКои детайли по съединителя смени?Какво значи наскоро?Преди тази тема включваше ли нормално?а преди това включваше нямаше никакви проблеми е боксуваше де ама само това
Коментар
-
До: Проблем с чисто нов съединител
Аз имах абсолютно същия проблем, който обаче не се появи веднага след смяната. Оказа се притискателен диск, омекнали му пружините според майстора и не отделя. След смяната с нов съединител комплект проблема изчезна. Сега си имам почти нов феродов диск за резерва.Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
Коментар
-
До: Проблем с чисто нов съединител
Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнениеПроблема може да е от по дебел феродов диск!!!
Коментар
-
До: Проблем с чисто нов съединител
Първоначално публикуван от batDancho Преглед на мнениеАз имах абсолютно същия проблем, който обаче не се появи веднага след смяната. Оказа се притискателен диск, омекнали му пружините според майстора и не отделя. След смяната с нов съединител комплект проблема изчезна. Сега си имам почти нов феродов диск за резерва.
Коментар
-
До: Проблем с чисто нов съединител
Не е сложен точният дискПо каталог накой път излизат няколко вида дискове за един и същ модел автомобил
Така че да ти извадят по стария номер на диска новия.Много пъти ми се е случвало да ги натирвам майсторите за това че не гледат достотъчно
Коментар
-
До: Проблем с чисто нов съединител
Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнениеПроблема може да е от по дебел феродов диск!!!Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
Коментар
-
До: Проблем с чисто нов съединител
Първоначално публикуван от joro-g Преглед на мнениеНе е сложен точният дискПо каталог накой път излизат няколко вида дискове за един и същ модел автомобил
Така че да ти извадят по стария номер на диска новия.Много пъти ми се е случвало да ги натирвам майсторите за това че не гледат достотъчно
Коментар
-
До: Проблем с чисто нов съединител
Първоначално публикуван от batDancho Преглед на мнениеМоже и от това да е, щом си ги сменил и двата, да не пасват. Да не би феродовия да е от една марка, а притискателния от друга ? Защото при мен и двата бяка САКС и нямах проблем. Може да пробваш с подлагане на шайби под притискателния, да го изхвърлиш към скоростната кутия, които после да махнеш, като се поотърка, ама не е за препоръчване според мен, макар че доста хора го практикуват.
Коментар
-
До: Проблем с чисто нов съединител
Е, тука вече се предавам
Значи ако не можеш да включиш при запален двигател, не отделя съединителя - според мен или лагера не може да натисне пружините достатъчно, за да отдели, или феродовия диск е по-дебел и увлича огледалото, колкото и да е натиснат съединителя. Иска си майстора явно. А няма и гаранция, че пружините на новия диск не поддават, като ги натисне лагера. На моя стария диск външно по нищо не му личеше че е сдал багажа.
Залагам на дебел феродов диск - щом веднага след ремонта не можеш да включиш. Или друг комплект или подлагане на шайби му е майкатаПоследно редактирано от batDancho; 27-02-09, 20:10.Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар