Намерих това в едно списание и го пускам за информация и малко коментар това са параметрите дадени от завода производител с които аз малко не мога да се съглася.Наклонът за искачване ми се вижда голям,и за дълбочината за газенето на вода малка.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Наклони на преодоляване за фронтера
Свий
X
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
Всичко е точно. Това е истината. Въпроса е че това е при идеални условия. На практика 80% наклон не можеш да качиш защото няма да имаш сцепление, освен ако не си със гуми "сликове" по загрят асфалт. А 30 см. вода е малко, аз съм газил 50 см. не веднъж. Докато не подопиш всмукателя на въздушния филтър ( който е зад преден десен фар ) проблеми няма. И свещите са на това ниво.Първоначално публикуван от godech Преглед на мнениеНамерих това в едно списание и го пускам за информация и малко коментар това са параметрите дадени от завода производител с които аз малко не мога да се съглася.Наклонът за искачване ми се вижда голям,и за дълбочината за газенето на вода малка.no signature no problems
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
https://htftp.offroad-bulgaria.com/fanatic/Frontera%20B%20manual/186.jpg
От книжката на Фронтера Б.
За ОФА не знам, но ми се струват силно преувеличени тия 80%.
Коментар
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
А колко става ? Но ако може в градуси горе-долу, че процентите немога да ги обръщам в градусиПървоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеНа практика 80% наклон не можеш да качиш
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
80% наклон значи, че за 100 метра хоризонтално ще се преместиш вертикално 80 метра.
т.е с малко математика формулата за преобразуване на 80% наклон в градуси е atan(80/100)*180/pi() или 38.65°
atan - аркустангес т.е. обратната на тангенс - умножаваме по 180 и делим на пи за да превърнем резултата от радиани в градуси
това е ...LR Disco II, Td5
Коментар
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнение80% наклон значи, че за 100 метра хоризонтално ще се преместиш вертикално 80 метра.
т.е с малко математика формулата за преобразуване на 80% наклон в градуси е atan(80/100)*180/pi() или 38.65°
atan - аркустангес т.е. обратната на тангенс - умножаваме по 180 и делим на пи за да превърнем резултата от радиани в градуси
това е ...
Друго си е да си знаеш. Аз го мислех че е 80% от вертикала. Иначе съм изкачвал по пръст тук на мотопистата 45 градуса. Мерено с лазерна ролетка с градуси. 44 и нещо беше всъщност. А мисля че може и повече.
no signature no problems
Коментар
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
За катеренето и страничните наклони не съм ги мерил из сокаците-минава на доволно стръмно и наклонено,устройва ме тотал.
Виж за вода-без да я газирам,на бавни и с повече обороти съм прецапвал през локва от порои дълбока колкото гумата-31' и към 50 метра длъжка.
...което ми даде увереност тип "Наутилус" и на следващия порой се набучих в едно езеро и разбрах каква съм лейка когато езерото взе да обливива предното стъкло,аз си стоях седнал до пъпчето във водичка,музичката светна и гръмна,пък край мене плуваха документи,цигари и други опции на ежедневието.
...като излязох да си видя простотията водата ми беше до гърдите-за такова ниво верно не става-пък и нали Фронтерата е опелско дърво...
Коментар
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
Това е наклон 100%.Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
Друго си е да си знаеш. Аз го мислех че е 80% от вертикала. Иначе съм изкачвал по пръст тук на мотопистата 45 градуса. Мерено с лазерна ролетка с градуси. 44 и нещо беше всъщност. А мисля че може и повече. 
Коментар
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
Това за дълбочината изобщо не е вярно.
С Фронтера 2.3 td редовно газя половин метър, като отивам на вилата, а ми се случва и да я накисна до фаровете и пак излиза, като се има пред вид, че дъното е твърдо - камъни. Случва се да светне лампата на генератора, защото приплъзват ремъците, като се намокрят, но като поработи една-две минути на място, се оправя.Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
Коментар
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
Aко ти се случва често, най-добре също често си сменяй маслата в дифовете. Или още по-добре си удължи одушниците. Защото при рязко охлаждане дифа гълта вода през гарнитурите.Първоначално публикуван от batDancho Преглед на мнениеТова за дълбочината изобщо не е вярно.
С Фронтера 2.3 td редовно газя половин метър, като отивам на вилата, а ми се случва и да я накисна до фаровете и пак излиза, като се има пред вид, че дъното е твърдо - камъни. Случва се да светне лампата на генератора, защото приплъзват ремъците, като се намокрят, но като поработи една-две минути на място, се оправя.
no signature no problems
Коментар
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
Това не го знаех, благодаря за съвета, а газенето ми се случва всяка неделя с малки изключения - почти три години вече.Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеAко ти се случва често, най-добре също често си сменяй маслата в дифовете. Или още по-добре си удължи одушниците. Защото при рязко охлаждане дифа гълта вода през гарнитурите.
Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
Коментар
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
Това в Закона за движение по пътищата ли го пише ?!Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнение80% наклон значи, че за 100 метра хоризонтално ще се преместиш вертикално 80 метра.
т.е с малко математика формулата за преобразуване на 80% наклон в градуси е atan(80/100)*180/pi() или 38.65°
atan - аркустангес т.е. обратната на тангенс - умножаваме по 180 и делим на пи за да превърнем резултата от радиани в градуси
това е ...
И още нещо : 80 м. вертикално с лебедка ли се движиш или на самоход ? ( щото за вертикалното излитане съм се консултирал с "Хериър " , но те са с 2 реактивни двигателя , не стават на Фронтера )Последно редактирано от Vlado_Ts; 19-02-09, 02:00.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
не разбарх кое те смущава ... говоря за триъгълници и евклидова геометрия - не за фронтери, еле' пък хариери или закони за пътищата...Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеТова в Закона за движение по пътищата ли го пише ?!
И още нещо : 80 м. вертикално с лебедка ли се движиш или на самоход ? ( щото за вертикалното излитане съм се консултирал с "Хериър " , но те са с 2 реактивни двигателя , не стават на Фронтера )
съвсем спекулативно мога да предположа, че се изпозват наклони в проценти вместо ъгли щото стойността в проценти почти съвпада с необходимото допълнитено увеличение на мощността(т.е. силата) за да запазиш равномерното си движение при така променената ситуацияLR Disco II, Td5
Коментар
-
До: Наклони на преодоляване за фронтера
Да де , ама темата е за преодоляване на процентен наклон от автомобили. А по твоята методика и съгласно дядо Евклид излиза , че 100% наклон означава да се движиш под ъгъл 45 градуса спрямо хоризонталата. Следователно , ако се движиш примерно под ъгъл 50 градуса , колко процентен ще е наклона ? Нали все пак няма наклони над 100%Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнениене разбарх кое те смущава ... говоря за триъгълници и евклидова геометрия - не за фронтери, еле' пък хариери или закони за пътищата...
. Та ми стана любопитно от къде идва методиката . (Тангенсите отдавна не са ми любопитни
)
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар