Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задни пружини Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Задни пружини Фронтера

    Колеги, искам да попитам дали има смисъл да сменям пружините отзад /на задния мост/ с такива от Фронтера Дълга База с цел лифт? С две думи- по-дълги ли са пружините на ДБ?
    По- дебели и здрави ли са?
    И ако дължината ме устройва и сметна че ще получа лифт, дали с тези пружини ще намалее и клатенето на късата база?

  • #2
    До: Задни пружини Фронтера

    Имам предвид клатенето на колата и посукването и спрямо надлъжната ос? Моята се клати плавно, но немалко дори и с нови предни и задни амортесъори. Разбира се люлеенето е доста по-голямо при задницата...

    Коментар


    • #3
      До: Задни пружини Фронтера

      Логично би било клатенето да намалее и дори да изчезне напълно, но за сметка на това ще се увеличи друсането ....
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #4
        До: Задни пружини Фронтера

        Като дебелина и височина как са пружините? На КБ спрямо ДБ?

        Коментар


        • #5
          До: Задни пружини Фронтера

          Какви амортисьори си сложил. Аз мисля, че по принцип оригиналните амортисьори са доста "меки" . Моята се клатеше като лодка (е бяха и за смяна все пак) , но нови Каяба също са много "меки" . Имам един комплект чисто нови предни, които дори са по-меки от оригиналните.

          Отзад сложих Монро - много твърди амортисьори. Клатенето изчезна и колата стана много по устойчива, за сметка на по-твърдото возене. Много съм доволен от монро-то

          Не знам защо, но всичките фронтери дето съм гледал по автокъщите до една са с меки (изпуснали) задни амортисьори.

          За пружините, утре мога да премеря дължината им на дълга база, но мисля, че са еднакви с тези на късата база.

          (Вида на ) пружините нямат нищо общо със клатенето. В амортисьорите е проблема.

          Първоначално публикуван от Georginenov Преглед на мнение
          Имам предвид клатенето на колата и посукването и спрямо надлъжната ос? Моята се клати плавно, но немалко дори и с нови предни и задни амортесъори. Разбира се люлеенето е доста по-голямо при задницата...
          [URL="http://www.spritmonitor.de/en/detail/306263.html"] [IMG]http://images.spritmonitor.de/306263.png[/IMG][/URL][URL="http://ss7.dupnica.net/?p=632"]
          [/URL]

          Коментар


          • #6
            До: Задни пружини Фронтера

            Предварително благодаря.
            Искам да поясня- ако пружините на ДБ са по- високи, то ще имам и лифт, което по- важно и остава само да навия торсионите...
            А гуми с 10 см. диаметър повече /долу-горе/ от сегашните ще си купя за следващия ловен сезон и газ...
            И сега едва опира в коловозите на дърварите, но ако я вдигна още общо с 5 см./земя-диф./ ще съм сигурен съвсем. Но затова трябва да достигна до възможност да си сложа гуми с 10 см. по- високи...

            Коментар


            • #7
              До: Задни пружини Фронтера

              Амовете са нови- Боге, ама колко истински?... никой не знае. Меки са. За следваща смяна на задните- от УАЗ /даже са с почти 20 мм. по- голям ход/.

              Коментар


              • #8
                До: Задни пружини Фронтера

                Пружините на къса и дълга база на фронтера Б са еднакви, или почти еднакви. Не видяхме видима разлика, ако има тя е +/- 1 см , но по скоро мисля, че ако има разлика тя е в твърдостта , а не в дължината.

                Съветвам те да обърнеш внимание на клатенето, щото ..... не ми се говори. Задните амове монро почти не можеха да се сгънат с ръка, докато каябата (нови) си ги мандахерцах с два пръста.
                [URL="http://www.spritmonitor.de/en/detail/306263.html"] [IMG]http://images.spritmonitor.de/306263.png[/IMG][/URL][URL="http://ss7.dupnica.net/?p=632"]
                [/URL]

                Коментар


                • #9
                  До: Задни пружини Фронтера

                  Първоначално публикуван от ss7 Преглед на мнение
                  Пружините на къса и дълга база на фронтера Б са еднакви, или почти еднакви. Не видяхме видима разлика, ако има тя е +/- 1 см , но по скоро мисля, че ако има разлика тя е в твърдостта , а не в дължината.

                  Съветвам те да обърнеш внимание на клатенето, щото ..... не ми се говори. Задните амове монро почти не можеха да се сгънат с ръка, докато каябата (нови) си ги мандахерцах с два пръста.
                  Не разбрах смисъла на последното изречение. Ако може- по обстойно?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Задни пружини Фронтера

                    Амортисора, когато е свободен се саморазгъва докрай . Монрое-то за да го сгъна обратно, трябваше да натискам с цялата си тежест - 80 и кусур кг. (и двете ръце) за да се събере обратно.

                    При каябата натисках с два пръста за да го събера.

                    И двете марки амове бяха чисто нови.

                    Това е . Просто като взимаш амове ги пробвай с какво усилие се събират . Трябва да е доста сериозно. Ако успяваш лесно да го събереш - например с 10-на кг. натиск - амортисьора не става.

                    Това се отнася за задните.

                    За предните не мога да дам мнение, защото имам под ръка само нови каяба и стари оригинали. Всичките ми се струват меки.
                    [URL="http://www.spritmonitor.de/en/detail/306263.html"] [IMG]http://images.spritmonitor.de/306263.png[/IMG][/URL][URL="http://ss7.dupnica.net/?p=632"]
                    [/URL]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Задни пружини Фронтера

                      Първоначално публикуван от ss7 Преглед на мнение
                      Амортисора, когато е свободен се саморазгъва докрай . Монрое-то за да го сгъна обратно, трябваше да натискам с цялата си тежест - 80 и кусур кг. (и двете ръце) за да се събере обратно.

                      При каябата натисках с два пръста за да го събера.

                      И двете марки амове бяха чисто нови.

                      Това е . Просто като взимаш амове ги пробвай с какво усилие се събират . Трябва да е доста сериозно. Ако успяваш лесно да го събереш - например с 10-на кг. натиск - амортисьора не става.

                      Това се отнася за задните.

                      За предните не мога да дам мнение, защото имам под ръка само нови каяба и стари оригинали. Всичките ми се струват меки.
                      Да не би каябата да са маслени, защото маслените трудно се разпъват и по лесно се свиват, докато газовите се свиват трудно.
                      От там мисля ти е разликата. А пробвай с два пръста да го събереш бързичко. Поздрави.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Задни пружини Фронтера

                        Първоначално публикуван от ss7 Преглед на мнение
                        Амортисора, когато е свободен се саморазгъва докрай . Монрое-то за да го сгъна обратно, трябваше да натискам с цялата си тежест - 80 и кусур кг. (и двете ръце) за да се събере обратно.

                        При каябата натисках с два пръста за да го събера.

                        И двете марки амове бяха чисто нови.

                        Това е . Просто като взимаш амове ги пробвай с какво усилие се събират . Трябва да е доста сериозно. Ако успяваш лесно да го събереш - например с 10-на кг. натиск - амортисьора не става.

                        Това се отнася за задните.

                        За предните не мога да дам мнение, защото имам под ръка само нови каяба и стари оригинали. Всичките ми се струват меки.
                        Газовите амортисьори се саморазпъват докрай и като ги натискаш на ръка е много трудно да ги събереш. Маслените маже да си ги разпъваш и сгъваш на ръка. Това е разликата, на първо "четене". Маслените още, ако са стояли дълго време неработещи си стоят меки. Като ги раздвижиш няколко пъти ще се втвърдят. Ако са здрави разбира се. Изказвам непрофесионално мнение, а от скромен опит. Професионалистите ще добавят отще доста неща предполагам.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Задни пружини Фронтера

                          Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                          Газовите амортисьори се саморазпъват докрай и като ги натискаш на ръка е много трудно да ги събереш. Маслените маже да си ги разпъваш и сгъваш на ръка. Това е разликата, на първо "четене". Маслените още, ако са стояли дълго време неработещи си стоят меки. Като ги раздвижиш няколко пъти ще се втвърдят. Ако са здрави разбира се. Изказвам непрофесионално мнение, а от скромен опит. Професионалистите ще добавят отще доста неща предполагам.
                          Изправни маслени амортисьори не можеш да си ги "мандахерцаш " на ръка . Пък и маслените като изпуснат , просто е видимо - омасляват се отвън . И това е трудно да не го забележиш , щото процеса е разположен във времето .
                          Ама щом му се клати колата като баба меца , то е ясно ... Все пак като ги свали ще си проличи.
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Задни пружини Фронтера

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Изправни маслени амортисьори не можеш да си ги "мандахерцаш " на ръка . Пък и маслените като изпуснат , просто е видимо - омасляват се отвън . И това е трудно да не го забележиш , щото процеса е разположен във времето .
                            Ама щом му се клати колата като баба меца , то е ясно ... Все пак като ги свали ще си проличи.
                            Прав си. Само да допълня, че и при газовите амортисьори има масло. Могат и те да текат точно като маслените. Пак го казвам от опит Но наистина след като се клати колата значи нещо не е наред. Може и да са тампони на щангите. И даже мека гума или повече меки гуми(при тези балонести гуми), което не вярвам да е. Пък и те се карат на 1.7 атмосфери. Всичко е възможно и трябва да помогнем, ако можем. Даже може и да е тампон на амортисьор, ако е стар, макар че тогава има чукане, а не клатене.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X