Определено си струва да изчакаш до 01.01.2007 да се срине пазара така както се срина и в Полша и в Чехия и в Унгария.
Екотаксата доколкото чувам също отпада.
Тогава за тия пари наистина ще можеш да си позволиш нещо по-младо.
Сега малко инфо и по болната за мен тема - двигателите: на мицубиши според мен си струва 2.8Д с двг 4М40Т - само той от тези на мицубиши не е интерферентен и е с верига - затова и из обявите е 10-20% по-скъп сигурно. Маверик 2.7Д (ТD27 - 100 к.с. и ТD27Е - 125 к.с.) са с зъбни колела, за тройката бенз нищо не знам - може би е по-добра, но странно защо се прави само до 2004 г. 2.4 бенз. също е с верига за разлика от 2.0.
И Мицубиши и Маверик са на возия горе долу едни и същи. Поне доколкото можах да преценя от моите наблюдения из София. За раздатки и ск. не знам кое е по-добре. Нека спецовете кажат.
Откъм цени на резервни части определено бих заложил на Маверик - тяхните надали са по-високи от японските.
Всъщност Маверик като се замисля е може би най-малко обсъждания 4х4 тук.
Екотаксата доколкото чувам също отпада.
Тогава за тия пари наистина ще можеш да си позволиш нещо по-младо.
Сега малко инфо и по болната за мен тема - двигателите: на мицубиши според мен си струва 2.8Д с двг 4М40Т - само той от тези на мицубиши не е интерферентен и е с верига - затова и из обявите е 10-20% по-скъп сигурно. Маверик 2.7Д (ТD27 - 100 к.с. и ТD27Е - 125 к.с.) са с зъбни колела, за тройката бенз нищо не знам - може би е по-добра, но странно защо се прави само до 2004 г. 2.4 бенз. също е с верига за разлика от 2.0.
И Мицубиши и Маверик са на возия горе долу едни и същи. Поне доколкото можах да преценя от моите наблюдения из София. За раздатки и ск. не знам кое е по-добре. Нека спецовете кажат.
Откъм цени на резервни части определено бих заложил на Маверик - тяхните надали са по-високи от японските.
Всъщност Маверик като се замисля е може би най-малко обсъждания 4х4 тук.
Коментар